Пошуковий запит: <.>S=Життєвий вибір<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Іваницька П. Самостворення як психологічна проблема/П. Іваницька // Шкільний світ, 2003,N N15(квітень).-С.4-5
|
>2.
| Титаренко Т. М. Життєвий світ особистості: у межах і за межами буденності/Т. М. Титаренко. - 2003
|
>3.
| Пророк Н. В. Ціннісно-мотиваційні передумови адиктивного шляху вирішення життєвих проблем/Н. В. Пророк // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2004,N N12.-С.59-61.
|
>4.
| Трубецкой Е. Н.(князь) Мировой смысл : Личность в контексте культуры/Е. Н.(князь) Трубецкой // Развитие личности. -М.:Народное образование, 2004,N N3.-С.209-216.
|
>5.
| Комлев А. А. Жизненный выбор человека : виды и факторы влияния в аспекте возможностей : Определение и самоопределение в становлении целостности человека/А. А. Комлев // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2004,N N4.-С.41-51.
|
>6.
| Ложкин Г.В. Феномен телесности в Я-структуре старшеклассников и содержании их жизненных проектов /Г.В. Ложкин, А.Ю. Рожднственский // Психологический журнал. -М.:Наука, 2004. т.Том25,N N2.-С.27-33
|
>7.
| Кошелев В. И. Творчество как условие формирования целостной личности/В. И. Кошелев, А. М. Карпяк // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецк:Донецький державний інститут штучного інтелекту. відділ у справах релігій Донецької обласної державної адміністрації, 2004,N N2.-С.138-141.
|
>8.
| Брандес В. Усвідомлення життєвих цінностей учнями-старшокласниками/В. Брандес // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2004,N N9(Підліток : як йому допомогти).-С.115-119.
|
>9.
| Володарська Н. Д. Проблеми життєтворчості особистості з вадами здоров’я/Н. Д. Володарська // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N7.-С.50-54.
|
>10.
| Чеглова И. А. Сценарии успеха и активного долголетия. Использование культурологических и исторических образов/И. А. Чеглова // Психотерапия. -М.:Гениус, 2005,N N9.-С.30-32.
|
|
|