Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Креативність -- психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7А6(075.3)/Д 53
Автор(и) : Дмитрук, Світлана Вікторівна, Дмитрук, Олександр Юрійович
Назва : Соціально-педагогічні технології в туризмі : навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :328 с
ISBN, Ціна 978-611-01-0350-3: 70.00 грн.
ББК : 75.81я73 + 74.62
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Кафедра географії
Туризм-- підручники та посібники для ВНЗ
Креативність-- психологія
Молодь-- дозвілля
Соціальна педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туристські ігри
Примірники :Ч.З.№2(1)
Вільні : Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корнилова Т. В.
Назва : Возможна ли модель креативности без психологии креативности?
Місце публікування : Психол. журн. - Москва : Наука: Рос. акад. наук, 2012. - Т. 33, № 6. - С. 76-83. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2012/33/6). - ISSN 0205-9592
Примітки : Библиогр.: 20 назв.
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія креативності-- дослідницькі парадигми
Креативність-- психологія
Кафедра психології
Анотація: Обсуждается проблема расширения рамок исследовательских парадигм в психологии креативности. Обосновывается необходимость раскрытия тех базисных процессов, между показателями которых могут существовать корреляции. Приводятся доказательства неправомерности смешения общенаучного и частно-научного понимания принципа системности, которые позволяют создавать видимость решения психофизиологической проблемы и строить модели креативности без обращений к теориям креативности.Обговорюється проблема розширення рамок дослідницьких парадигм у психології креативності. Обоновивается необхідність розкриття тих базисних процесів, між показниками яких можуть існувати кореляції. Наводяться докази неправомірності змішання загальнонаукового і приватно-наукового розуміння принципу системності, які дозволяють створювати видимість вирішення психофізіологічної проблеми і будувати моделі креативності без звернень до теорій креативності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.37/К 67
Автор(и) : Корнилова Т. Н., Смирнов С. Д.
Назва : Толерантность к неопределенности и креативность у преподавателей и студентов
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 2. - С. 117-126. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/2). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 22 назв.
ББК : 88.37 + 88.36
Предметні рубрики (Галузі знань): Толерантність-- психологія
Викладачі вищих навчальних закладів-- психологія
Креативність-- психологія
Студенти-- педагогічна психологія
Кафедра психології
Анотація: Проблему зв'язку толерантності до невизначеності з креативністю розглянуто в контексті психологічних особливостей викладачів вищої школи. Порівняльний аналіз виборок студентів (n=180) і викладачів (n=109) продемонстрував значно вищі показники у студентів по шкалі толерантності до невизначеності. При більш високих показниках інтолерантності у вибірці викладачів виявилися значно вищими показники креативності (за методикою "Комікси") і самооцінки креативності.
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 42267
Кількість відвідувачів 970
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя