Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Майбутні вчителі іноземних мов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :118 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 9.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Зміст : Управління розвитком культурного середовища загальноосвітнього навчального закладу/ В. С. Болгаріна. Реалізація культурологічного підходу до управління загальноосвітнім навчальним закладом/ В. О. Єршова. Навчально-методичний комплекс з методики навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах та його основний компонент - підручник/ І. Ф. Андрійко. Підготовка майбутніх викладачів іноземних мов до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності/ П. Г. Асоянц, Г. С. Чекаль. Використання відеоспостереження з метою формування вмінь педагогічного менеджменту у майбутніх вчителів іноземних мов/ В. В. Баркасі. Структура навчального посібника "Ділові усні та писемні переговори англійською мовою" з комп’ютерною підтримкою/ О. П. Биконя. Основні засади створення навчально-методичного комплексу для формування в майбутніх філологів англомовної компетенції та їх дотримання в навчально-методичному комплексі "Англійська мова. Комунікативний курс"/ Н. І. Бичкова. Створення та впровадження до навчального процесу навчально-методичного комплексу для майбутніх учителів іноземних мов початкової школи/ О. Б. Бігич. Деякі підходи до розширення словникового запасу/ Г. Білоконь. Методика "занурення" у навчанні англійської мови студентів економічних спеціальностей: для чого, хто, як?/ А. Д. Виселко. Урахування психолого-педагогічних особливостей молодших школярів при формуванні соціокультурної компетенції/ Г. М. Галушка. До проблеми підготовки вчителя іноземної мови до використання комп’ютерних технологій у середніх школах США/ Ю. Гільчук. Методичні вимоги до комп’ютерної програми для диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення/ Л. В. Городнича. Інноваційні пройоми та методи розвитку креативності при навчанні іноземних мов/ І. Гриненко. Навчально-методичний комплекс як ефективний засіб вивчення англійської мови як другої іноземної мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Навчання з задоволенням (метод проектів при вивченні іноземних мов як засіб розвитку творчої особистості)/ Л. Г. Думенко. Психолого-педагогічні умови навчання іноземних мов курсантів ВНЗ МВС України/ Л. Д. Дягілєва. Методические основы учебного пособия "Практична граматика англійської мови": Навчальний посібник для 2-го курсу факультету іноземних мов (автори Жилко Н. М., Панова Л. С.)/ Н. Н. Жилко, Л. С. Панова. Методика розвитку професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності у процесі вивчення іноземних мов/ Н. Л. Замкова. До питання про використання інформаційних технологій у процесі навчання англійської мови/ В. П. Іванишина, Н. В. Фокіна. Перевірка ефективності методики навчання учнів старшої міжкультурного спілкування англійською мовою з орієнтацією на вибір професії за навчально-методичним комплексом "English through Communication" для 11 класу/ А. С. Іванова. Шляхи формування компетенції у письмі студентів І урсу мовного ВНЗ/ Г. А. Каширіна. Цикл "Життя молоді" як складова НМК "English through Communication" для 11 класу середньої школи/ О. Г. Квасова. Особливості професійного спілкування майбутніх авіадиспетчерів у процесі вивчення іноземної професійно орієнтованої мови/ О. О. Коваленко. Місце граматики в навчально-методичному комплексі англійської мови для початкової школи/ Н. О. Колтко. Диференціація навчання у вищому закладі освіти в умовах неперервної професійної освіти/ Л. М. Конопляник. Особливості навчаючої діяльності викладача при інтерактивному навчанні писемного мовлення у мовному ВНЗ/ Г. Ф. Крівчикова. Некоторые положения коммуникативной методики обучения фонетики английского языка на I курсе языкового вуза/ Ю. В. Кузенко. Необходимость создания учебно-методического комплекса для обучения студентов языковых вузов межкультурному общению в административно-правовом дискурсе Украины и Франции/ И. И. Липская. Вправи для розвитку вмінь спілкування з використанням автентичної навчальної відеофонограми/ С. П. Литвиненко. Структура моделі інформаційної культури майбутнього вчителя іноземної мови/ І. О. Лук’янченко. Підготовка вчителя іноземної мови до морального виховання учнів/ Т. І. Люріна. Рейтингова система оцінювання якості засвоювання навчального матеріалу/ К. О. Малина-Гільченко, Р. О. Гільченко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), нмк іноз. мов(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), нмк іноз. мов(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :108 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 8.50 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Зміст : Електронний підручник з англійської мови для студентів-економістів: проблеми і перспективи/ Е. В. Мірошниченко. Обучение студентов распознаванию и переводу/ Е. В. Мордовченков, В. М. Поляков. Підготовка студентів до професійної діяльності у ВНЗ/ В. Мороз. Дидактичні вимоги до конструювання електронного підручника з іноземних мов/ Л. Морська. Навчання майбутніх учителів приватного пнгломовного листування з використанням комп’ютерних вправ/ О. О. Москалець. Методичні та психолого-педагогічні аспекти формування у студентів стратегії опрацювання іншомовних автентичних текстів у мережі інтернет/ Г. М’ясоїд. Використання студентами вищих навчальних закладів I - II рівнів акредетації інформаційних комп’ютерних технологій у процесі позааудиторної роботи з іноземної мови/ С. Новак. Комунікативне навчання студентів іноземній мові/ Є. Новоселов. Computer-based instruction in foreign language education: stage of implementation/ T. Pavlova, O. Pavlova. / О. А. Палій, М. Сидоренко; Особливості викладання німецької иови за НМК Viel SpaB, 5 у контексті Концепції навчання другої іноземної в ЗОШ. Інноваційні методи навчання коеспектуванню перекладачів-філологів/ С. Панов. Використання мережі Інтернет у навчанні іншомовного читання/ Є. О. Плотніков. Создание компьютерних программ с помощью инструментальной программы "Compositor"/ В. М. Поляков. Перекодування іншомовного матеріалу як теоретико-практична проблема/ А. А. Полякова. Концепція навчання іноземних мов учнів початкової школи/ В. Редько, Н. Басай. Об активизации профессионально направаленного обучения аудированию студентов факультета немецкого языка (на материале радиопередачи "Deutsche im Aiitag"/ Н. Реутов. Перекладацькі вправи як засіб інтенсифікації навчання перекладу/ А. Ролік. Использование креативного (творческого) письма в обучении английскому языку как специальности/ М. В. Рудакова. Навчально-методичний комплекс "English through Communication" для основної і старшої школи/ Н. К. Скляренко. Проблема використання відеофільмів на уроках іноземної мови/ С. В. Стойко. Експериментальна перевірка методики навчання ділового листування/ С. Д. Сторожук. Методичні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою/ В. Стрілець. Мовленнєва взаємодія майбутніх організаторів туристської роботи у процесі навчання іноземної мови/ С. Танана. Мовленнєві помилки на заняттях з англійської мови та шляхи її подолання/ А. М. Трибуханчик. Использование ведеоуроков для обучения английскому языку сткдентов экономических специальностей на базе компьютерных классов/ Л. Фоканова. Особливості підготовки вчителя іноземної мови на факультетах з подвійною спеціальністю/ И. Халимон. Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання іноземної мови/ Т. Хоменко. До питання про педагогічне наставництво для вчителів-початківців/ Т. Г. Чувакова. Методика формування граматичної компетенції та комп’ютерне навчання англійської мови на початковому етапі/ О. Широких. Прийоми використання "Європейського Мовного Портфеля для економістів" у ресурсно-інформаційному центрі/ Н. В. Ягельська.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(4), нмк іноз. мов(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(4), нмк іноз. мов(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Зміст : Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови/ І. Ф. Андрійко. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій/ П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу/ Ю. М. Байда. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі"/ О. Б. Бігич. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи/ Н. В. Богушевич. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів/ В. В. Волик. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов/ Ю. В. Гільчук. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови/ А. Й. Гордєєва. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США/ Я. Г. Гулецька. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів/ А. О. Гулідова. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови/ О. П. Дацків. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі/ Л. Г. Дауменко. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів/ Д. В. Заіка. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови/ В. П. Іванишина, І. М. Білогура. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій/ С. В. Івашньова. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі/ С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови/ Н. В. Кіш. Using video in foreign language lerning/ І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Інформаційний стандарт учителя: досвід США/ В. В. Корнієнко. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті/ Т. Д. Кресан. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США/ Т. В. Ларіна. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі"/ Л. М. Малишкевич. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ О. А. Мацнєва. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція/ Л. Г. Мовчан. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ/ А. М. Мормуль. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації/ Н. В. Мосьпан. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови/ О. О. Нагорна. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи/ Т. О. Олійник. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні/ Л. К. Орловська. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ О. А. Палій. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку/ М. Б. Петрова. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури/ А. А. Полякова. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл/ А. В. Попсуй. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови/ В. Г. Редько. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови/ Н. М. Рекун. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка/ Н. И. Реутов. Управление классом на уроках английского языка в средней школе/ А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning/ P. Serdyukov, R. A. Hill. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід)/ В. П. Сливка. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США/ В. В. Смелянська. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови/ Н. В. Сопілко. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід/ С. В. Тезікова. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови/ В. В. Черниш. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74/Б 17
Автор(и) : Базиляк, Наталія Олегівна
Назва : Практика як основа реалізації мовних стратегій у полікультурному просторі : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти
Вихідні дані : Київ: НПУ ім. М.Драгоманова, 2012
Кільк.характеристики :23 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
УДК : 378.147.091.33-027.22:{316.74:81}
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови у ВНЗ
Майбутні вчителі іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовні стратегії--полікультурний простір--підготовка вчителів іноземної мови--комунікативна компетентність
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74/І-88
Автор(и) : Іць, Світлана Вікторівна
Назва : Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти
Вихідні дані : Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2014
Кільк.характеристики :22 с.
Колективи : Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
УДК : 378.147
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра іноземних мов
Професійна компетентність педагога
Майбутні вчителі іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність учителя--медіаосвітні технології--автореферати з педагогіки
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 64542
Кількість відвідувачів 756
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя