Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Бизнес-планирование: Глобализация бизнеса. Ключевые проблемы. Стратегические цели. Прогнозирование. Оптимизация решений и рисков. Програмные средства. Бизнес и Интернет/В. М. Попов, С. И. Ляпунов, С. Ю. Муртузалиева и др; Под ред. В. М. Попова, С. И. Ляпунова. - 2000
|
>2.
| Гінгстон П. Найкраща книжка про збут і маркетинг/П. Гінгстон. - 1995
|
>3.
| Гінгстон П. Найкращий посібник з малого бізнесу/П. Гінгстон; пер. з англ. Л. Коленський, О. Дєдик. - 1995
|
>4.
| Психология менеджмента/Под ред. Г. С. Никифорова. - 2002
|
>5.
| Ануфриева Н. М. Социальная психология/Н. М. Ануфриева, Т. Н. Зелинская, Н. Е. Зелинский. - 2000
|
>6.
| Ковалев А. Г. Управление проектом по созданию интернет-сайта/А. Г. Ковалев; науч. ред. И. Курдюмов. - 2001
|
>7.
| Реклама і дизайн ХХІ сторіччя: освіта. культура, економіка: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 18-20 вересня. Київ, 2001/Інститут підприємництва, права і реклами, Доброчинна Рада сприяння розвитку реклами в Україні Вип. 2. - 2001
|
>8.
| Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент/В. М. Куценко. - 2003
|
>9.
| Маркетинг: бакалаврський курс/За ред. С. М. Ілляшенка. - 2004
|
>10.
| Орищак Я. О. Основи економіки/Я. О. Орищак, В. В. Чвалюк. - 2004
|
|
|