Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинговые исследования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/М48
Автор(и) : Мельникова, Ольга Тимофеевна
Назва : Фокус-группы в маркетинговом исследовании: Методология и техники качественных исследований в социальной психологии : Учебное пособие для студ., обуч. по спец. психологии
Вихідні дані : М.: Академия, 2003
Кільк.характеристики :272 с
Серія: Высшее образование
ISBN (в пер.), Ціна 5-7695-0950-3: 30.00 грн.
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88.5я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Маркетинговые исследования
Фокус-группы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тесты
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33/З-41
Назва : Збірник тез доповідей учасників міжнародного молодіжного економічного форуму: 4-10 травня 2003 року м. Київ, КНЕУ
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2003
Кільк.характеристики :306 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет
Примітки : текст доповідей парал. на укр. і англ. мовах
ISBN, Ціна 966-574-685-5: 4.00 грн.
ДРНТІ : 06
ББК : 65.01я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Інформаційна безпека
Міжнародний туризм
Економіка України-- банки
Фондовий ринок
Комерційні підприємства
підприємництво
СОТ (Світова організація торгівлі)
Реклама
Інформаційне забезпечення підприємства
Інвестиції
Інвестиції іноземні
Мале підприємництво
Споживачі
Бідність
Маркетинговые исследования
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціни на нафту--укртелеком--отчетность в налоговую службу--автоматизация отчетности--корпоративні облігації--регулювання торгівлі--оподаткування підприємництва--зарубіжне інвестування--етика реклами--мерчендайзинг--франчайзинг--кредитні спілки--кластеры--кредитування економіки--управління ризиком
Зміст : Актуальные проблемы информационной безопасности Украины/ Ю. Антонюк. Особенности ценообразования на рынке кредитных предложений/ В. О. Ануфриев. Етапи розвитку бартерних відносин в Україні/ І. Ахновська. Механізм узгодження національних і наднаціональних економічних інтересів в умовах глобалізації світового господарства/ В. Бабаєвська. Інформаційне суспільство та основні напрямки його формування в Україні/ В. Бобко. Положительные и отрицательные стороны культовых брэндов. Перспективы создания культовых брэндов в России/ А. Бобровский. Критерии эффективности маркетинга на предприятиях Украины и за рубежом/ Н. Волкова. Электронная отчетностть в Украине - шаг вперед к современному информационному обществу/ А. Галкин. Стан міжнародного банківського бізнесу на сучасному етапі/ А. П. Гвоздь. Проблеми відродження сталінізму і тоталітарного PR в суспільстві/ І. Голуб. Проблеми і перспективи розвитку ринку іпотечних цінних паперів в Україні/ В. Гоффе. Курсова політика як засіб залучення прямих іноземних інвестицій в Україну/ Н. Грицишин. Україна і СОТ: взаємодія та інтеграція/ Ю. В. Гусєв. Венчурное инвестирование в Украине/ Е. Индукаева. Основні тенденції розвитку страхових компаній в Україні/ О. Ісаєв. Финансово-кредитные учреждения на рынке финансовых услуг/ Н. Кабанец. До питання про членство України в СОТ/ А. Калінін. Значение межбанковского рынка для функционирования банковской системы/ А. Кищенко. Тенденції споживчого ринку україни/ Ю. Климко-Оверченко. Україна та СОТ: можливі наслідки інтеграції/ Н. Коваленко, І. Коваленко. Інституціональні умови ефективності витрат на рекламу/ К. Кузьменко. Тенденції розвитку туристичного бізнесу в Україні/ М. Марченко. Реклама і суспільство: етика і регулювання/ О. Пастух. Інвестиційні фонди на ринку фінансових послуг в Україні/ Н. Петрів. Маркетинговая эффективность рекламы/ В. Полонец. Визначення економічного ефекту інвестування рекламної діяльності/ С. Потапенко. Інвестиційний клімат України/ А. Шайхет.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 74315
Кількість відвідувачів 1590
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя