Пошуковий запит: <.>S=Модульно-розвивальна система<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Бугерко Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі/Я. Бугерко // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.46-53
|
>2.
| Гірняк А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника/А. Гірняк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.128-136
|
>3.
| Костін Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення /Я. Костін // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2007,N N2.-С.57-60
|
>4.
| Лазарук А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти /А. Лазарук // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.37-45
|
>5.
| Надвинична Т. Параметри, критерії та організація діяльності вчителя з психологічного проектування системи навчальних задач/Т. Надвинична // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2010. т.Том 13,N N 4.-С.60-66.
|
>6.
| Ревасевич І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми /І. Ревасевич, // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.96- 109
|
>7.
| Фурман А. В. Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект/А. В. Фурман. - 2007
|
|