Пошуковий запит: <.>S=Молодші школярі<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 111
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Овчинникова Т. Н. Личность и мышление ребенка: диагностика и коррекция/Т. Н. Овчинникова. - 2000
|
>2.
| Мухина В. С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество/В. С. Мухина. - 2000
|
>3.
| Білик Т. О. Навчальні задачі з вікової психології/Т. О. Білик. - 2005
|
>4.
| Савчин М. В. Вікова психологія/М. В. Савчин, Л. П. Василенко. - 2005
|
>5.
| Вікова та педагогічна психологія. - 2006
|
>6.
| Школа першого ступеня: Теорія і практика/Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди Вип. 20. - 2006
|
>7.
| Яшнова О. Успешность обучения и воспитания младших школьников: новые исследования/О. Яшнова // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2002,N N8.-С.35-39.
|
>8.
| Вачков И. Эмоциональная диалектика/И. Вачков // Шкільний психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2002,N N11.-С.7.
|
>9.
| Битянова М. Непредсказуемая мозаика, Психологическая игра для детей 3-5-х классов/М. Битянова // Шкільний психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2002,N N11.-С.48
|
>10.
| Богомолова Е.А. Социокультурная среда и развитие предметной избирательности у младших школьников/ Е.А. Богомолова // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2003,N N4.-С.27-31
|
>11.
| Колисниченко Н.В. Влияние социальной ситуации развития ребенка младшего школьного возраста на его лингвистические способности/Н.В. Колисниченко // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2003,N N6.-С.26-27
|
>12.
| Копилов С.О. Проблема самовизначення молодшого школяра щодо мети, змісту й форм освіти/С.О. Копилов // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N5.-С.17-22
|
>13.
| Тітов І.Г. Розвиток творчої уяви молодших школярів як компонента їхньої суб’єктності/І.Г. Тітов // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2005,N N9.-С.35-38
|
>14.
| Бейзеров В. Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час/В. Бейзеров // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N1.-С.18-20
|
>15.
| Уфімцева С. Особливості творчого розвитку дошкільника і молодшого школяра/С. Уфімцева // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N1.-С.65-67
|
>16.
| Северіна Л. Розвиток уваги молодших школярів: Метод авторської казки/Л. Северіна // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N13( квітень).-С.20
|
>17.
| Латиш Н. Розв’язування творчих конструктивних завдань для учнів молодшого шкільного віку/Н. Латиш // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N20 (травень).-С.14-15
|
>18.
| Чорна О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей/О. Чорна // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N4.-С.18-20
|
>19.
| Гордійчук О. Є. Сучасні підходи до морального виховання молодших школярів: порівняльний аспект/О. Є. Гордійчук // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецк:Донецький державний інститут штучного інтелекту. відділ у справах релігій Донецької обласної державної адміністрації, 2006,N N2.-С.205-210
|
>20.
| Степанов П. Специфика возраста - специфика воспитания, или Научимся взрослеть вместе/П. Степанов // Народное образование. -М.:Народное образование, 2006,N N7.-С.171-176
|
|
|