Пошуковий запит: <.>S=Музичне виховання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Печерська Е. П. Уроки музики в початкових класах/Е. П. Печерська. - 2001
|
>2.
| Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу/за ред. В. М. Шейка, М. В. Дяченка, С. В. Сищенко. - 2005
|
>3.
| Вісник/Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Вип. 2. - 2002
|
>4.
| Фаусек Ю. И. Детский сад Монтессори/Ю. И. Фаусек; сост.: С. И. Сумнительная, К. Е. Сумнительный. - 2007
|
>5.
| Естетичне виховання школярів. - 2009
|
>6.
| Бабіч Д. Р. Формування виконавської майстерності майбутніх артистів естрадних ансамблів/Д. Р. Бабіч. - 2004
|
>7.
| Кротова Т. Ф. Становлення і розвиток інтересу до музичного виконавства у старшокласників на основі особистісно-орієнтованого підходу/Т. Ф. Кротова. - 2004
|
>8.
| Браніцька Т. Р. Формування у молодших школярів інтересу до музикування на народних інструментах в позакласній роботі/Т. Р. Браніцька. - 2003
|
>9.
| Деркач О.О. Активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах/О.О. Деркач. - 2003
|
>10.
| Крюкова О. І. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі сприйняття музики/О. І. Крюкова. - 2004
|
>11.
| Холоденко В. О. Розвиток творчої активності молодших школярів у процесі інтеграції різних видів музичної діяльності/В. О. Холоденко. - 2004
|
>12.
| Йоркіна Є.Б. Психолого-педпгогічні умови формування індивідуального стилю виконавської діяльності музиканта-інструменталіста/Є.Б. Йоркіна. - 1996
|
>13.
| Зубарєв В. В. Формування музично-естетичних інтересів у важковиховуваних підлітків/В. В. Зубарєв. - 1993
|
>14.
| Турчин Т. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі/Т. Турчин // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 6.-С.69-73
|
>15.
| Лобова О. Виховуємо у співі/О. Лобова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2012,N N 2.-С.33-35.
|
>16.
| Осадча Л. Сторінки історії. Педагогічні принципи Генріха Густавовича Нейгауза/Л. Осадча // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2013,N N 1.-С.28-32.
|
>17.
| Наш український дім/Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою № 2/2015. - 2015
|
>18.
| Морозова О. О. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема/О. О. Морозова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 1:I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти".-С.38-44
|
>19.
| Хмелюк Я. В. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності/Я. В. Хмелюк // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 1:I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти".-С.121-125
|
>20.
| Коваль О. В. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір/О. В. Коваль // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 1:I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти".-С.191-195
|
|
|