Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Музичне сприймання -- підлітки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :142 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 10.60 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель музики-- підготовка
Вчитель початкової школи-- підготовка
Музичне мистецтво
Фортепіано-- навчання гри
Диригент хору
Вчитель хореографії
Управління школою-- кадри
Репертуар хору
Естетичне виховання-- майбутні вчителі
Музичне сприймання-- підлітки
Здоровий спосіб життя-- формування
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи/ О. Я. Ростовський. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики/ В. І. Дряпіка. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи/ Т. А. Смирнова. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді/ Т. Г. Дашківська. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера)/ А. Ф. Кречківський. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи/ О. П. Хижна. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу/ Л. І. Резан. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва/ О. М. Арделян. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці/ Н. В. Свещинська. Диригент хору: комунікативний аспект/ Л. А. Бірюкова. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі/ О. Д. Бузова. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик/ В. Г. Дорохін. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії/ В. Г. Ростовська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою/ Г. М. Тимошко. Репертуар як основа діяльності хорового колективу/ І. П. Заболотний. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки/ В. М. Крицький. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів/ Н. В. Абдуліна. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків/ О. В. Єременко. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики/ І. О. Ростовська. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики/ М. І. Фалько. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом/ С. В. Скрипець. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики/ І. В. Баладинська. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій/ К. І. Станіславська. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона/ Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів/ М. П. Долматова. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики/ З. В. Хоменко. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури/ В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики/ О. В. Маруфенко. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи)/ К. О. Салан, О. П. Петрикова. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки/ Г. Г. Кондратенко. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Витоки підготовки учителів музики в Україні/ Ю. Є. Юцевич. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века/ Л. А. Дорохина. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа/ В. М. Новікова. Особистість Каменяра у спогадах сучасників/ Н. М. Баленко. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики/ І. А. Малашевська. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917)/ І. І. Киричок. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая/ О. В. Коваль.
Примірники : всього : аб(2), Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : аб(2), Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 28620
Кількість відвідувачів 1399
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя