Пошуковий запит: <.>S=Музичні здібності<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Коваль О. В. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття/О. В. Коваль // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.129-134
|
>2.
| Алейніков М. М. Розвиток музично-творчих здібностей молодших школярів у ігровій діяльності (на матеріалі дитячих музичних шкіл та музичних студій)/М. М. Алейніков. - 1995
|
>3.
| Коваль О. В. Формування музичних здібностей школярів: психолого-педагогічний аспект/О. В. Коваль // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 1:II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики".-С.26-33
|
>4.
| Коваль О. В. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір/О. В. Коваль // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 1:I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти".-С.191-195
|
>5.
| Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - 1998
|
>6.
| Психологія/Міністерство освіти УРСР Вип.18. - 1979
|
>7.
| Князева Т.С. "Музыкальность" человека в "объективе" ЭЭГ-диагностики/Т.С. Князева, А.В. Торопова // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2003,N N4.-С.202-210
|
>8.
| Мозгот В. Г. К проблеме психологии способностей(музыкальные способности как особое проявление способностей общих и как способности специальные)/В. Г. Мозгот // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2005,N N3.-С.161-170.
|
|