Пошуковий запит: <.>S=Навчальна діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Сопівник Р. В. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі/Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 4:П’яті Бугайківські читання.-С.111-114
|
>2.
| Перепечина Н. М. Психологічна характеристика адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ/Н. М. Перепечина // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2012,N N 8.-С.61-65.
|
>3.
| Дружинина А. Е. Формирование толерантных отношений в образовательном пространстве/А. Е. Дружинина // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2011,N N 6.-С.15-18.
|
>4.
| Медведев А. М. Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности/А. М. Медведев // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 2.-С.72-81
|
>5.
| Байлов А. Організація навчальної діяльності як складова у виправленні засуджених до позбавлення волі/А. Байлов, О. Северин // Право України. -К.:Міністерство юстиції України, 2011,N N 7.-С.218-224.
|
>6.
| Дубова А. В. Інтенсифікація контролюючої та діагностико-коригуючої функцій навчання/А. В. Дубова // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2010,N N 30.-С.2-6
|
>7.
| Стратегії навчання // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 35(грудень).-С.9-11.
|
>8.
| Кайнова В. Організація роботи з учнями, які мають високу мотивацію до навчально-пізнавальної активності: З досвіду роботи гімназії "Ерудит" м. Києва/В. Кайнова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N7.-С.23-28
|
>9.
| Ермакова И. В. Поиск новых средств решения учебных задач в начальной и основной школе/И. В. Ермакова, Г. А. Цукерман // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2009,N N 6.-С.13-22.
|
>10.
| Репкин В. В. Формирование психологических механизмов учебной деятельности с помощью развивающего обучения/В. В. Репкин, Н. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2009,N N1.-С.1-6
|
|
|