Пошуковий запит: <.>S=Навчальна діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Любашенко О. Навчання української мови як співдіяльність/О. Любашенко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2006,N N2.-С.4-8
|
>2.
| Бохорский Е. М. Технология формирования самостоятельности у младшего школьника в учебной деятельности/Е. М. Бохорский // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2005,N N4.-С.9-13
|
>3.
| Новикова Т. С. Значение игры для формирования учебной деятельности/Т. С. Новикова // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2005,N N6.-С.65-76
|
>4.
| Левдер А. До проблеми технологізації навчальної діяльності школярів на уроках історії/А. Левдер // Історія в школах України. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N5.-С.24-28
|
>5.
| Кайнова В. Організація роботи з учнями, які мають високу мотивацію до навчально-пізнавальної активності: З досвіду роботи гімназії "Ерудит" м. Києва/В. Кайнова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N7.-С.23-28
|
>6.
| Репкин В. В. Формирование психологических механизмов учебной деятельности с помощью развивающего обучения/В. В. Репкин, Н. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2009,N N1.-С.1-6
|
>7.
| Свешникова Е. М. Влияние действий контроля и оценки в учебной деятельности на формирование волевой сферы младших школьников/Е. М. Свешникова // Психология обучения. -М.:Издательство СГУ, 2007,N N9.-С.82-86
|
>8.
| Меньшиков П.В. Исследование прогностического компонента обучающей деятельности методом опроса/П.В. Меньшиков // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2003,N N4.-С.44-51
|
>9.
| Шпак М. Інтелектуальні почуття та їх роль у підвищенні результативності навчальної діяльності молодших школярів/М. Шпак // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N9.-С.23-26
|
>10.
| Турчин А.С. Психологические условия организации процесса восприятия и понимания учебных текстов/А.С. Турчин // Психологический журнал. -М.:Наука, 2004. т.Том25,N N4.-С.14-19
|
|
|