Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Навчальні досягнення учнів -- оцінювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Б 81
Автор(и) : Бондар, Володимир Іванович
Назва : Дидактика : підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Либідь, 2005
Кільк.характеристики :264 с
ISBN, Ціна 966-06-0365-7: 9.96 грн.
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дидактика-- підручники та посібники для ВНЗ
Зміст освіти
Методи навчання
Навчальна діяльність учнів
Принципи навчання
Процес навчання
технологія навчання
Уроки-- аналіз
Якість знань-- оцінювання
Педагогічна техніка
Навчальні досягнення учнів-- оцінювання
Оцінювання-- критерії
педагогічна діагностика
Дидактика-- модульне навчання
Примірники : всього : фб(1), ав(1), аб(2), Ч.З.№2(8)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(2), Ч.З.№2(8)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/М 77
Автор(и) : Биков, Валерій Юхимович, Богачков Ю. М., Жук, Юрій Олексійович
Назва : Моніторинг рівня навчальних досягнень з використанням інтернет-технологій : монографія
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2008
Кільк.характеристики :128 с. ; 22 см
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
ISBN (в м. обкл.), Ціна 978-966-644-115-0: 23.00 грн.
ДРНТІ : 14.25
ББК : 74.202.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Інтернет-технології
Комп’ютеризація навчального процесу
Тестування комп’ютерне
Тестові завдання-- підготовка
Тестування-- методи обробки
дослідження педагогічні експериментальні-- економіка вартості тестів
Педагогічні дослідження-- експериментальні
Навчальні досягнення учнів-- оцінювання
Анотація: Це видання є першим зі спеціально присвячених проблемі автоматизації експериментальних педагогічних досліджень і застосуванню в них іфнормаційно-комунікаційних технологій, зокрема процесу визначення рівня навчальних досягнень учнів методами тестування.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202/А 80
Автор(и) : Арестенко Г. П.
Назва : Впровадження системи обліку перевірки та оцінювання навчальних досягнень учнів
Місце публікування : Фізика в школах України: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012. - N 13/14. - С. 19-46. (Шифр ФШУ/2012/13/14)
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчальні досягнення учнів-- оцінювання
Навчально-виховний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контроль--облік--перевірка--реформа оцінювання
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/С 76
Автор(и) : Балл Г. О., Дригус М. Т., Мусіяка Н. І., Петренко І. В., Яворська-Вєтрова І. В., Яковенко Л. П.
Назва : Становлення особистості школярів з різними навчальними досягненнями в онтогенетичному просторі : монографія
Вихідні дані : К.: Інститут психології ім. Г. С. Костюка; Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013
Кільк.характеристики :154 с.: іл
Колективи : Національна академія педагогічних наук України (Київ), Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Примітки : Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. : с. 142-153 (220 назв.)
ISBN, Ціна 978-966-189-246-9: 50.18 грн.
ББК : 88.834
Предметні рубрики (Галузі знань): Молодші школярі-- Становлення свідомості
психологія школяра
Особистість школяра
Навчальні досягнення учнів-- оцінювання
Кафедра загальної та практичної психології
Анотація: Проблема всебічного і конструктивного розвитку особистості школяра як відповідального суб’єкта навчально-виховного процесу є центральною в сучасній філософії освіти. У зв’язку з цим особливо важливим стає здійснення наукових пошуків у руслі сучасної гуманістичної парадигми особистісно зорієнтованого навчання та виховання. У монографії подано результати теоретико-методологічного аналізу особливостей освітнього простору у раціогуманістичній парадигмі, охаракиризовано процес та тенденції становлення особистості школяра в освітньому середовищі в історичному контексті вітчизняної психологічної думки.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 19.06.2024
Кількість запитів 30560
Кількість відвідувачів 611
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя