Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : Навчальний посібник для студентів педагогічних закладів освіти : Загальні засади педагогіки. Теорія освіти і навчання (дидактика). Теорія виховання. Школознавство. З історії педагогіки
Вихідні дані : Тернопіль, 1997
Кільк.характеристики :191 с
Примітки : Літ.: с. 186-188
Ціна : 5.60 грн.
ДРНТІ : 14.07
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- предмет-- завдання
Особистість-- розвиток особистості-- становлення
Освіта
Навчання
Педагогічні дослідження
Виховання
Школознавство
Управління школою
Передовий педагогічний досвід
Шкільництво
Дидактика
Класний керівник
Учні
Примірники : всього 41: ав(10), аб(25), пед.(10), фб(1)
Вільні : ав(10), аб(25), пед.(10), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів : Загальні засади педагогіки. Теорія освіти і навчання (дидактика). Теорія виховання. Школознавство. З історії педагогіки
Вихідні дані : К.: Академія, 2000
Кільк.характеристики :544 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-580-078-7: 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.01.33
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання
Навчання
Дидактика
Педагогічні дослідження
Принципи навчання
Зміст освіти
Методи навчання
Засоби навчання
Технології навчання
Уроки
Контроль успішності
Обдаровані діти
Неуспішність учнів
Напрями виховання
Розумове виховання
Моральне виховання
формування наукового світогляду
виховання статеве
Підготовка до сімейного життя
Правове виховання
Екологічне виховання
Трудове виховання
Економічне виховання
Профорієнтація
Естетичне виховання
Фізичне виховання
Шкідливі звички
Форми виховання
Учнівський колектив
Сім’я і школа
Дитячі організації
Класний керівник
Управління освітою
Методична робота в школі
Передовий педагогічний досвід
Наукова організація праці (НОП)
Педагогіка давнього світу
Історія педагогіки --Україна
Примірники : всього 461: аб(438), фб(1), Ч.З.№2(30)
Вільні : аб(438), фб(1), Ч.З.№2(30)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4УКР)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мишура Н.П.,
Назва : Игра как средство формирования положительной мотивации к самостоятельному изучению иностранного языка
Місце публікування : Психология обучения: Дайджест российской и зарубежной прессы/ Современный Гуманитарный Университет. - М.: НОУСГИ, 2002. - N9. - С. 48-51. - ISSN 1561-2457 (Шифр ПО1/2002/9). - ISSN 1561-2457
ДРНТІ : 15.31
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Ігрові методи навчання
мотивація
Навчання
психологія навчання іноземним мовам
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Ф66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : Посібник для студ. вищих навч. закладів
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2002
Кільк.характеристики :527 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Літ.: с.527
ISBN (в пер.), Ціна 966-8226-08-9: 19.00, 26.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість
Виховання
Освіта
Навчання
Педагогічні дослідження
Виховання
Школознавство
Управління школою
Передовий педагогічний досвід
Шкільництво
Дидактика
Класний керівник
Учні
Примірники : всього 299: аб(312)
Вільні : аб(312)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лемешева Ю.В.,
Назва : Анализ особенностей подхода учителей математики к процессу обучения
Місце публікування : Соционика, ментология и психология личности: Международный научный журнал. - 2003. - N1. - С. 52-55. - ISSN 1680-4325 (Шифр СМПЛ1/2003/1). - ISSN 1680-4325
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчання
функція інформаційного метаболізма
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соционика--педагогика --логика
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Ф66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : Посібник для студ. вищих навч. закладів
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2003
Кільк.характеристики :528 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Літ.: с.527
ISBN (в пер.), Ціна 966-8226-08-9: 19.00, 18.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Освіта
Навчання
Педагогічні дослідження
Виховання
Школознавство
Управління школою
Передовий педагогічний досвід
Шкільництво
Дидактика
Класний керівник
Учні
Примірники : всього 24: аб(28), ав(1), фб(1)
Вільні : аб(28), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(075.3)/С 79
Автор(и) : Степанов, Олександр Максимович, Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Основи психології і педагогіки : Посібник
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2003
Кільк.характеристики :504 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Корот. термінолог. словник: с. 460-502
ISBN, Ціна 966-8226-07-0: 22.00, 27.00, грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я73 + 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість
Діяльність пізнавальна
Групи
Колектив
Увага
Відчуття
Сприймання
Пам’ять
Мислення
Уява
Емоції
Почуття
Воля
Темперамент
Характер
Здібності
Навчання
Виховання-- окремі напрямки
Сім’я-- відносини
Школа
Церква
Дидактика
Примірники : всього 25: аб(6), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(22)
Вільні : аб(6), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(22)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/Д 92
Автор(и) : Д’юї, Джон
Назва : Демократія і освіта
Вихідні дані : Львів: Літопис, 2003
Кільк.характеристики :294 с
Серія: Освіта
Примітки : Покажчик імен: с.289
ISBN (в пер.), Ціна 966-7007-67-6: 12.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 14.01
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта
Навчання
Мислення
Виховання
Філософія освіти
Зміст навчання
Інтелектуальне і навчання
Практичне навчання
Знання-- теорія
Етика-- теорія
Анотація: Автор окреслює головні завдання освіти, розглядає її суспільні й культурні функції, вказує на роль мислення, досвіду, дисципліни, праці і гри в освітньому процесі. На думку автора, основне призначення освіти - не тільки давати знання, а й формувати моральну та суспільну позицію учнів. Книга давно вже стала класичним підручником для багатьох поколінь студентів Західних університетів.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2), ав(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2), ав(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3 + 159./К66-715700
Автор(и) : Кормило, Оксана Михайлівна
Назва : Емоційно-ціннісні чинники учіння молодших школярів : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія
Вихідні дані : Івано-Франківськ: ПНУ ім.В.Стефаника, 2004
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
ДРНТІ : 14
УДК : 37.015.3 + 159.922.7
ББК : 74.202 + 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія молодшого школяра
психологія навчання
навчання
дидактика
мотивація
автореферати дисертацій-- психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіогенез--ціннісні орієнтації--інтегральна суб’єктність--образ я
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 7624
Кількість відвідувачів 895
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя