Пошуковий запит: <.>S=Наукові дослідження<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Шейко В. М. Організація та методика науково-дослідної діяльності/В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. - 2003
|
>2.
| Шейко В. М. Організація та методика науково-дослідної діяльності/В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. - 2006
|
>3.
| Єріна А. М. Методологія наукових досліджень/А. М. Єріна, В. Б. Захожай, Д. Л. Єрін. - 2004
|
>4.
| Педагогіка вищої школи/За ред. З. Н. Курлянд. - 2005
|
>5.
| Черній А. М. Дисертація як кваліфікаційна наукова праця/А. М. Черній; за заг. ред. І. І. Ібатулліна. - 2004; 2005
|
>6.
| Черній А. М. Дисертація як кваліфікаційна наукова праця/А. М. Черній; за заг. ред. І. І. Ібатулліна. - 2005
|
>7.
| Фурман А. В. Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект/А. В. Фурман. - 2007
|
>8.
| Педагогіка вищої школи/За ред. З. Н. Курлянд. - 2007
|
>9.
| Свердан М. М. Основи наукових досліджень/М. М. Свердан, М. Р. Свердан. - 2006
|
>10.
| Шаталова Л. И. Научная культура как компонент подготовки профессионального специалиста/Л. И. Шаталова // Педагогические науки. -Москва:"Компания Спутник+", 2006,N N3.-С.147-150.
|
>11.
| Степашко В. Організація науково-дослідних робіт у вищих закладах освіти США/В. Степашко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N2.-С.23-27
|
>12.
| Шиянов Е. Н. Взаимосвязь онтологического и феноменологического подходов в теоретико-педагогическом исследовании/Е. Н. Шиянов, С. В. Бобрышев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2006,N N6.-С.10-19
|
>13.
| Астахова В. І. Про стан і завдання вдосконалення наукової роботи у приватних ВНЗ України/В. І. Астахова // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2007,N N3.-С.33-41
|
>14.
| Осуханова Н. Г. Осваиваем метод кейс стади/Н. Г. Осуханова // Социальная работа. -М.:ООО "ССПиР", 2009,N N1.-С.29-36
|
>15.
| Бондаренко Л. Про вимоги до списку використаних джерел/Л. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2009,N N7/8.-С.33-35
|
>16.
| Велитченко Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в науковому дослідженні/Л. К. Велитченко // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2009,N N2.-С.72-79.
|
>17.
| Чирва Л. А. Робота над науковим дослідженням школяра/Л. А. Чирва // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2010,N N 2.-С.9-16
|
>18.
| Євтух О. Новітні технології інтерактивного навчання при підготовці фахівців з економіки/О. Євтух, А. Фастовець // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2010,N N 9.-С.48-56.
|
>19.
| Нікітіна З. Методи наукового відкриття в українознавстві/З. Нікітіна // Українознавство. -К.:Науково-дослідний інститут українознавства, 2010,N N 1(34).-С.77-82.
|
>20.
| Азарова С. Поняття "неформальна освіта" в наукових дослідженнях зарубіжних учених/С. Азарова // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2010,N N 1.-С.13-17
|
>21.
| Шостак А. В. Індекс Хірша і авторитет вченого/А. В. Шостак // Освіта, 2010. 8-15 грудня..-С.8-9.
|
>22.
| Солошенко В. Розширення співробітництва України з європейськими країнами в галузі науки та технологій/В. Солошенко // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2010,N N 22.-С.9-12
|
>23.
| Головатюк В. М. Проблеми вимірювання й оцінки інноваційного потенціалу соціально-економічного середовища/В. М. Головатюк // Наука та наукознавство. -Київ:ППВФ "Фенікс", 2010,N N 3.-С.24-46
|
>24.
| Рейзенкінд Т. Теоретико-методичні засади моделювання сценаріїв науково-професійної мисленнєвої діяльності майбутніх фахівців у ВНЗ/Т. Рейзенкінд, В. Александрова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 7/8.-С.42-46
|
>25.
| Якобчук Н. О. Історичні та літературні твори Миколи Гоголя у наукових дослідженнях Івана Каманіна/Н. О. Якобчук // Київська старовина. -Київ:Київський славістичний університет, 2011,N N 2.-С.134-143
|
>26.
| Харченко С. Рейтинг наукової роботи як найважливіший засіб актуалізації університетських наукових досліджень/С. Харченко, В. Прошкін // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 1.-С.33-37
|
>27.
| Хриков Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань/Є. М. Хриков // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 2.-С.11-14
|
>28.
| Фельдштейн Д. И. Психолого-педагогические диссертационные исследования в системе организиции современных научных знаний/Д. И. Фельдштейн // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 3.-С.69-91
|
>29.
| Фельдштейн Д. И. Психолого-педагогические диссертационные исследования в системе организации современных научных знаний/Д. И. Фельдштейн // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 2.-С.156-174
|
>30.
| Панасенко Е. Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.)/Е. Панасенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.28-35
|
|
|