Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Наукові дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-38 
1.

Шейко В. М. Організація та методика науково-дослідної діяльності/В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. - 2003
2.

Шейко В. М. Організація та методика науково-дослідної діяльності/В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. - 2006
3.

Єріна А. М. Методологія наукових досліджень/А. М. Єріна, В. Б. Захожай, Д. Л. Єрін. - 2004
4.

Педагогіка вищої школи/За ред. З. Н. Курлянд. - 2005
5.

Черній А. М. Дисертація як кваліфікаційна наукова праця/А. М. Черній; за заг. ред. І. І. Ібатулліна. - 2004; 2005
6.

Черній А. М. Дисертація як кваліфікаційна наукова праця/А. М. Черній; за заг. ред. І. І. Ібатулліна. - 2005
7.

Фурман А. В. Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект/А. В. Фурман. - 2007
8.

Педагогіка вищої школи/За ред. З. Н. Курлянд. - 2007
9.

Свердан М. М. Основи наукових досліджень/М. М. Свердан, М. Р. Свердан. - 2006
10.

Шаталова Л. И. Научная культура как компонент подготовки профессионального специалиста/Л. И. Шаталова // Педагогические науки. -Москва:"Компания Спутник+", 2006,N N3.-С.147-150.
11.

Степашко В. Організація науково-дослідних робіт у вищих закладах освіти США/В. Степашко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N2.-С.23-27
12.

Шиянов Е. Н. Взаимосвязь онтологического и феноменологического подходов в теоретико-педагогическом исследовании/Е. Н. Шиянов, С. В. Бобрышев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2006,N N6.-С.10-19
13.

Астахова В. І. Про стан і завдання вдосконалення наукової роботи у приватних ВНЗ України/В. І. Астахова // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2007,N N3.-С.33-41
14.

Осуханова Н. Г. Осваиваем метод кейс стади/Н. Г. Осуханова // Социальная работа. -М.:ООО "ССПиР", 2009,N N1.-С.29-36
15.

Бондаренко Л. Про вимоги до списку використаних джерел/Л. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2009,N N7/8.-С.33-35
16.

Велитченко Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в науковому дослідженні/Л. К. Велитченко // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2009,N N2.-С.72-79.
17.

Чирва Л. А. Робота над науковим дослідженням школяра/Л. А. Чирва // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2010,N N 2.-С.9-16
18.

Євтух О. Новітні технології інтерактивного навчання при підготовці фахівців з економіки/О. Євтух, А. Фастовець // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2010,N N 9.-С.48-56.
19.

Нікітіна З. Методи наукового відкриття в українознавстві/З. Нікітіна // Українознавство. -К.:Науково-дослідний інститут українознавства, 2010,N N 1(34).-С.77-82.
20.

Азарова С. Поняття "неформальна освіта" в наукових дослідженнях зарубіжних учених/С. Азарова // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2010,N N 1.-С.13-17
21.

Шостак А. В. Індекс Хірша і авторитет вченого/А. В. Шостак // Освіта, 2010. 8-15 грудня..-С.8-9.
22.

Солошенко В. Розширення співробітництва України з європейськими країнами в галузі науки та технологій/В. Солошенко // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2010,N N 22.-С.9-12
23.

Головатюк В. М. Проблеми вимірювання й оцінки інноваційного потенціалу соціально-економічного середовища/В. М. Головатюк // Наука та наукознавство. -Київ:ППВФ "Фенікс", 2010,N N 3.-С.24-46
24.

Рейзенкінд Т. Теоретико-методичні засади моделювання сценаріїв науково-професійної мисленнєвої діяльності майбутніх фахівців у ВНЗ/Т. Рейзенкінд, В. Александрова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 7/8.-С.42-46
25.

Якобчук Н. О. Історичні та літературні твори Миколи Гоголя у наукових дослідженнях Івана Каманіна/Н. О. Якобчук // Київська старовина. -Київ:Київський славістичний університет, 2011,N N 2.-С.134-143
26.

Харченко С. Рейтинг наукової роботи як найважливіший засіб актуалізації університетських наукових досліджень/С. Харченко, В. Прошкін // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 1.-С.33-37
27.

Хриков Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань/Є. М. Хриков // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 2.-С.11-14
28.

Фельдштейн Д. И. Психолого-педагогические диссертационные исследования в системе организиции современных научных знаний/Д. И. Фельдштейн // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 3.-С.69-91
29.

Фельдштейн Д. И. Психолого-педагогические диссертационные исследования в системе организации современных научных знаний/Д. И. Фельдштейн // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 2.-С.156-174
30.

Панасенко Е. Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.)/Е. Панасенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.28-35
 1-30    31-38 
 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 27124
Кількість відвідувачів 695
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя