Пошуковий запит: <.>S=Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя -- наукові праці викладачів<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 165
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Павлюк С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів/С. Павлюк // Рідна школа. -київ:Преса України, 2007,N N9.-С.72-75
|
>2.
| Бондаренко Ю. Шкільний аналіз образів-персонажів у зв’язках із хронотопною структурою літературного твору/Ю. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки НАПН України, 2013,N № 11.-С.13-16
|
>3.
| Бондаренко Ю. І. Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету/Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2011,N N 6.-С.32-35.
|
>4.
| Бондаренко Ю. І. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального/Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі, 2013,N № 7.-С.35-38
|
>5.
| Шумська Л. Ю. "Шевченкове слово гуртує молодь!”/Л. Ю. Шумська // Вісті. -Ніжин:Аспект-Поліграф, 2015,N N 15 (10 квітня).-С.6.
|
>6.
| Забарний О. В. Чи мовчать музи, коли гримлять гармати/О. В. Забарний // Вісті. -Ніжин:Аспект-Поліграф, 2015,N N 4 (23 січня).-С.5.
|
>7.
| Часопис історико-юридичного факультету/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Вип. 2. - 2008
|
>8.
| Часопис історико-юридичного факультету/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Вип. 1. - 2006
|
>9.
| Дончик В. Художні методи не впроваджуються силоміць/В. Дончик // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2011,N N 7.-С.20-22
|
>10.
| Забарний О. В. Формування у старшокласників поняття про образ-персонаж на уроках української літератури/О. В. Забарний. - 1996
|
|
|