Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя -- наукові праці студентів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(4Укр)/Х 23
Автор(и) : Харьковська І.
Назва : Світ як буття
Місце публікування : Літературний Чернігів: Щоквартальний мистецький журнал літературної спілки " Чернігів". - Чернігів: Літературна спілка "Чернігів", 2010. - N 3(51). - С. 139-153. (Шифр ЛЧ-1/2010/3(51))
ББК : 83.3(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська література, 20 ст. кінець; 21 ст. початок
Кафедра української літератури
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- література
Анотація: Студентка V курсу філологічного факультету НДУ імені Миколи Гоголя.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :294 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 22.00, 40.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Нестандартні уроки
Соціальна педагогіка
молодіжні організації і рухи України
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Дошкільники-- виховання
Школа Монтессорі
Кафедра української літератури
Уроки літератури
Біблія і література
Кафедра української мови
діалектологія українська
мова художніх творів
Мова ЗМІ --Україна
Викладання англійської мови в школі
Кафедра географії
кліматологія
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- географія
Ніжинщина-- клімат
Зміст : Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ Л. Авраменко. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера/ О. Албул. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області/ Т. Армашевська. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ І. Артеменко. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі/ В. Астраханський. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”)/ Т. Бахшиєва. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату/ Ю. Білан. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці/ І. Бовсуновська. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку/ І. Бойко. Опередження конфліктності у дитячому колективі/ Н. Бойко. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча/ І. Савченко. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу/ В. Бреус. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням/ М. Броварець. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови/ Л. Бурда. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові/ Н. Бур’ян. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах/ Є. Василевський. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу/ Л. Васильченко. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри/ Ю. Ващенко. Образ самотності: до постановки проблеми/ Т. Вершок. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження/ Т. Виницька. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу/ О. Гамза. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах/ О. Гамрецька. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. Гаценко. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля/ В. Горбань. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності/ С. Гринь. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала/ О. Грисюк. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату/ Ю. Гриценко. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці/ І. Довгаль. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття/ О. Довгаль. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського/ О. Довгополий. Запам’ятовування лексичних одиниць/ Ю. Довматенко. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу/ Л. Дубинська. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності/ О. Дудка. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ М. Єщенко. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії/ В. Жажковська. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект/ Л. Журавська. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників/ Я. Зайцева. Україна в умовах глобалізації/ М. Замана. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ/ Ю. Іваниченко. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ/ А. Івашко. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ/ А. Іващенко. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка/ Ю. Іващенко. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку/ Т. Іллющенко. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність”/ О. Кавун. Відсутній дискурс/ М. Казаков. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського/ Ю. Кандиба. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики)/ Т. Кармазін. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні/ А. Карпенко. Мовленнєві особливості дітей різної статі/ Л. Кательницька. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета/ А. Кисла. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. Кізенко. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника/ Ю. Клунок. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя/ М. Козачок. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку/ А. Колесник. Лексична виразність сучасної дитячої поезії/ М. Кононенко. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів/ Д. Конончук. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників/ І. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. Кріль. Лексичні особливості пирятинських говірок/ О. Кузьменко. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект/ К. Кузьмич. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом/ Н. Кулибка. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини/ А. Кульбака. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю/ Т. Куриленко. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка”/ И. Ландар. Концепція часу в Біблії/ І. Лисенко. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша/ Т. Лисенко. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей/ С. Максименко. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку/ Г. Мішенко. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників/ Л. Міщенко. Етапи створення тестових завдань з німецької мови/ А. Нагорна. Естетична природа Новозавітних апостольських послань/ Я. Наливайко. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала/ Я. Наріжна. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. Недоля. Прийоми для організації навчання письма/ К. Нестеренко. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять/ О. Нестеренко. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній”/ Ю. Ніжинець. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області/ Н. Огій. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини/ В. Ожема. Особливості діалектної лексики Борзнянщини/ О. Онищенко. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства/ Т. Онікієнко. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі”/ О. Остапенко. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха/ Т. Остапець. Профілактика девіантної поведінки у підлітків/ І. Откидач. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі/ А. Павлюк. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови/ О. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. Педора. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах/ А. Перевера. Драматизація на уроках англійської мови/ К. Петренко. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі/ Є. Плінь. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні/ Ю. Попильницька. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї/ О. Ребенок. Функціональний стиль преси та публіцистики/ Р. Резниченко. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. Рогальчук. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи/ О. Розенко. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.)/ С. Рой. Сутність організаційної культури та її структура/ Л. Романенко. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область)/ О. Савенко. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми/ Н. Салівон. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах/ А. Сероус. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”)/ І. Симоненко. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. Скрильнікова. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку/ К. Следь. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов/ А. Соболь. “Чарівна квітка України”/ А. Співак. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині/ Н. Стрілко. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики/ З. Трясухо. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності/ Н. Устенко. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості/ Я. Францух. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. Хніпель. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань/ Ю. Храменко. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області/ А. Чеверда. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр./ Л. Черевко. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха)/ Г. Чешко. Переживання щастя як екзистенційної цінності/ А. Шафранова. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка)/ Л. Шепель. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ/ Н. Шимко. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах/ Т. Шусть. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ/ Т. Юхименко.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 5. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :70 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 20.00 грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Українська мова-- лексика
Українська мова-- мова художніх творів
Українська мова-- діалектологія-- діалекти окремих регіонів
Спілкування
Методика навчання фізики
Викладання іноземної мови
Рольові ігри
Підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Читання-- початкова школа
Мистецтво мовлення
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Ніжинщина-- історія-- козацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія жінки--красномовство
Зміст : Використання лексики сільського господарства в українській мові XIX століття/ Л. Приблуда. Засоби експресивного синтаксису в малій прозі Володимира Винниченка/ Н. Федченко. Маніпуляції у спілкуванні та шляхи захисту від маніпулювання/ І. Откидач. Ніжинський козацький полк часів гетьмана Івана Мазепи/ Р. Желєзко. Навчання реплікування під час формування навичок діалогічного мовлення/ О. О. Золотарьова. Індивідуально-авторські використання фразеологічних одиниць у творах Євгена Гуцала/ В. Науменко. Лексика Менсько-Щорського регіону Чернігівщини на тлі суміжних діалектних систем/ О. Холодьон. Дидактичні можливості експериментальних задач на першому ступені навчання фізики/ М. Ковальська. Дидактичні принципи застосування НМК з іноземної мови у навчальному процесі/ М. Шатун. Ефективність упровадження цифрових освітніх ресурсів у навчання іноземних мов/ Н. В. Нещерет. Дидактичні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку/ С. A. Олійник. Особливості формування лексичних навичок читання/ С. Г. Борисенко. Організація дискусії на уроках англійської мови у середній школі/ Н. А. Момот. Методика навчання англійської пунктуації на ІІ курсі факультету іноземних мов/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Використання авторських програм для вдосконалення навичок уживання англійського артикля на факультеті іноземних мов/ Г. С. Чекаль, Л. І. Коваленко. Використання рольових ігор у підручниках Project/ Г. І. Вареник. Писемне мовлення як засіб спілкування іноземною мовою/ Ю. В. Якобсон. Пісні як навчальний матеріал у курсі “Практика усного та писемного мовлення”/ І. В. Селезненко. Підготовка майбутніх учителів в університетах: доcвід Канади/ О. Б. Пулінець. Фізико-хімічні властивості оптично-анізотропних монокристалів ВеО/ М. Губерт. Сонячні елементи та їх використання в альтернативній енергетиці/ С. Чайдак. Навчання техніки читання в початковій школі/ С. В. Вакулко. Особливості дидактичного забезпечення під час вивчення фізики в основній школі/ І. Дудка. Енергозберігаючі технології: тепловий насос/ Є. М. Квач. Філософія жінки/ Ю. Ю. Кандиба. Мистецтво красно говорити/ М. С. Кононенко. Узгодження імпедансів антен короткохвильового діапазону та ліній передач/ Л. В. Трофимчук.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 13
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 60.00 грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Історія України-- історичне краєзнавство
підручники з історії України
Викладання іноземної мови
комп’ютерна залежність
Психологія навчання
Моральне виховання-- школярі
Сімейне виховання
Виховання дітей-- дошкільний вік
Наркоманія підліткова-- психологічний аспект
Психологія поведінки-- дошкільники
Управління навчальними закладами
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- історія
Ніжинщина-- історія
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Комплексний аналіз впливу середньої місячної температури повітря та середньої місячної кількості опадів на врожайність різних сільськогосподарських культур Ніжинщини/ В. М. Власюк. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; ІЧ-методи вимірювання температури органічних матеріалів/ Я. М. Гурчина. Інформаційно-аналітичне забезпечення вейвлет-технології для моделювання складних систем/ Я. О. Валенчук. "Привіт, ANDROID". Знайомство з платформою/ А. В. Винник. Розробка утиліти резервного копіювання/ О. С. Гайовий. Основні напрямки та проблеми математизації сучасної науки/ О. В. Герман, О. О. Васильченко. Програмна реалізація задачі "Торговельний зал" на платформі 1С/ О. В. Кантур. Світлодіодний стробоскоп на 555-й мікросхемі/ К. О. Козоріз. Конструювання та дослідження зигзагоподібних антен УКХ діапазону/ С. О. Левицький. Моделювання динамічних систем із запізнюючим зворотним зв’язком у середовищі MATLAB/ О. Г. Павенко. Огляд-порівняння менеджерів жорстких дисків/ Б. А. Чешко. Побудова асимптотичних розв’язків сингулярно збуреного рівняння 2-го порядку/ В. О. Шило. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ, ФІЛОСОФІЯ ; Ніжинські остарбайтери та члени їх родин за документами Ніжинської біржі праці (1942-1943 рр.)/ В. В. Баров. Соціальна роль жінки Вікторіанської епохи/ І. М. Беба. Становлення, розвиток та занепад Ганзейського союзу/ В. І. Бесараб. До питання історії Ніжинської фортеці/ С. М. Бідун. Феномен єгипетської деспотії/ І. В. Бойко. Справедливість та форми управління за Платоном/ В. А. Будюк. Діяльність просвітниці Грузії святої рівноапостольної Ніни/ І. О. Вакулко. Буття неповнолітніх правопорушників як відзеркалення повсякденності застою/ І. О. Вакулко. Концепція зовнішньої політики Російської держави XVІІ ст. у працях Юрія Крижанича/ Т. О. Васильченко. Волинська трагедія 1943-1947 років/ О. Г. Гречка. Напрямки діяльності Ніжинського повітового земства в умовах Першої світової війни (1914-1918)/ П. С. Гринь. Медична справа в місті Борзна в 1941-1943 рр/ О. М. Данько. Особливості вивчення соціальної історії/ Н. В. Дмитренко. Життєвий та святительський шлях Ігнатія Брянчанінова/ А. О. Донець. Соціалістичні змагання як фактор політизації повсякденного життя містян Ніжина (1953-1964 рр.)/ А. О. Донець. Створення "Римського клубу" як спроба вирішення глобальних проблем/ К. А. Желєзко. Поховальні пам’ятки Чернігово-Сіверської землі Х-ХІІІ століття/ С. Ю. Калита. Особливості виникнення і розвитку свідомості та її структура/ Л. В. Кательницька. Висвітлення проблеми геноцидів на сторінках українських підручників з історії/ Т. О. Кириченко. Дидактичні вимоги до шкільного підручника з правознавства/ Д. В. Кочкалов. Дослідження проблеми утворення Київської Русі на сторінках радянських періодичних видань/ І. А. Кошова. Ветеринарна галузь на Ніжинщині в період окупації (1942-1943 рр.)/ Я. С. Лютова. Козацько-татарські союзи 1624-25 рр./ В. В. Мазурик. Особливості впровадження історичного краєзнавства в процес навчання історії в 5 класі/ Ю. В. Мариношенко. Політичні ідеали Левка Лук’яненка та шляхи їх реалізації/ М. О. Махлай. Населення середнього Подесення в добу бронзи/ В. М. Ременчук. Демографічна структура населення міста Чернігова в сер. XVIII ст. за матеріалами ревізії Чернігівського полку 1732 року/ О. С. Савосько. Сповідні книги та ревізії як історичне джерело з вивчення соціально-економічних, суспільно-політичних і культурних процесів Гетьманщини XVIII століття/ О. С. Савосько. Мотанка, як сакральний символ української духовності/ А. В. Сало. Демонологічні уявлення про українське відьомство/ К. Ю. Солодка. До питання про типологію поховань роменської культури в Посейм’ї/ М. О. Таскаєв. Ніжинська музична школа в період окупації (1942-1943 рр.)/ А. С. Шешеня. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Аналіз творчості Володимира Винниченка крізь призму екзистенціалізму/ С. А. Дубинська. Дослідження топонімів у художній та науково-публіцистичній творчості Олеся Гончара/ І. І. Коновал. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Принципи ситуативності та комунікативності в навчанні діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови/ А. Ю. Боярченко. Використання комунікативних завдань у процесі вивчення іноземної мови/ М. В. Буренок. Використання римованих текстів у вивченні лексики англійської мови/ О. С. Гармаш. Проектна робота на уроках англійської мови/ Ю. Ю. Жданова. Використання опор у навчанні іншомовного діалогічного мовлення/ Ю. М. Лапко. Розвиток умінь діалогічного мовлення учнів старшої школи на матеріалі текстів країнознавчої тематики/ О. Ю. Остапчук. Формування соціокультурної компетентності учнів старших класів / Н. О. Пашук. Особливості сучасних тенденцій навчання іноземних мов в Україні/ М. С. Пінчук. Лінгвістичні основи навчання учнів старших класів написання англомовного коментаря/ І. І. Хурда. Ігрові прийоми навчання англійської мови/ М. А. Шейбані. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Концепція моральності особистості у філософській спадщині М. Я. Грота/ В. Ю. Бережок. Комп’ютерна залежність у підлітків як різновид інформаційної залежності/ І. В. Богинська. Управлінське спілкування керівника як складова його професійної діяльності/ С. А. Вишневський. До питання про структуру соціальної компетентності/ А. О. Горова. Сучасні форми управління загальноосвітнім навчальним закладом/ С. Ю. Жибер. Теоретичні основи моральної компетентності та її формування на уроках історії в старших класах/ В. І. Іванова. Способи оптимізаціїї процесу формування дисципліни учнів у сучасній школі/ О. В. Какало. Педагогічні особливості навіювання у навчально-виховному процесі сучасної школи/ А. М. Коваленко. Загальні основи формування самоосвіти старшокласників/ В. О. Коломієць. Моральне виховання старшокласників на уроках української літератури/ Н. А. Копилаш. Проблема змісту шкільного підручника з історії/ К. Є. Котенко. / К. С. Котляр. Дидактична гра як спосіб активізації пізнавальної активності школярів на уроках математики/ Я. О. Кривущенко. Діяльність недержавних соціальних служб в Україні з надання соціальних послуг дітям та молоді/ Т. В. Малютенко. Педагогічні умови формування готовності магістрів спеціальності "Управління навчальним закладом" до професійного самовдосконалення/ Ю. А. Примак. Особливості виховання підлітків в умовах дистантної сім’ї/ А. В. Приходько. Модель і педагогічні умови формування інформаційної компетентності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі магістерської підготовки/ Т. М. Рой. Педагогічні умови формування патріотичного виховання підлітків у процесі вивчення історії/ С. О. Сагайдак. Формування художньої культури особистості/ Є. П. Сус. Нормативні вимоги до виховання дітей раннього віку у ДНЗ/ Н. Терещенко. Проблема наркоманії як симптом духовного падіння сучасного суспільства/ О. О. Чернявська. Причини поширення залежності від наркотичних речовин серед старшокласників/ О. О. Чернявська. Розвиток філософсько-психологічних поглядів М. Я. Грота/ В. В. Чистякова. Причинно-наслідковий аналіз найпоширеніших проявів негативної поведінки дітей дошкільного віку/ М. А. Яременко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 14
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :179 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 65.00 грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Кафедра педагогіки
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Оцінка поширення релігійно-паломницького туризму в Україні (на прикладі християнських об’єктів паломництва)/ О. В. Башинська. Геоекологічна ситуація та рівень захворюваності населення (на прикладі Житомирської області)/ А. В. Іванова. Асиметричність регіонального розвитку України: методи оцінки, шляхи подолання/ А. В. Кравцова. Територіальна організація системи медичного обслуговування населення Чернігівської області та шляхи її удосконалення/ М. О. Крижановська. Просторові аспекти пострадянської трансформації сільського господарства України/ Б. В. Ліщенко. Історія розвитку природокористування на Чернігівщині (до ХХ ст.)/ І. В. Мелешко. Екологічний стан та проблеми використання ґрунтів Чернігівської області/ Т. С. Федірко. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; Побудова розв’язків систем лінійних диференціальних рівнянь з параметром та особливою точкою/ В. О. Богдан. Робота з 3D графікою у програмних продуктах AUTODESK/ Ю. Ю. Власенко. Особливості android-додатків/ О. В. Грицюк. Про побудову формального розв’язку лінійної задачі оптимальної швидкодії/ А. С. Гусак. Розробка android-додатків/ М. С. Кондратенко. Порівняння мобільних операційних систем/ С. Г. Литвиненко. Історія створення першої операційної системи ANDROID/ К. К. Мухомодєєва. Розробка андроїд додатків в Android Studio/ Я. І. Нестеренко. Порівняльна характеристика середовищ створення карт знань/ О. М. Рудиця. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх осіб/ А. Л. Багмут. Кольоровий Сартр. Для кого творив філософ?/ С. М. Боженко. Повсякденне життя ніжинців у перше десятиріччя застою (1965-1975 рр.)/ І. О. Вакулко. Характеристика оcоби неповнолітнього злочинця/ Є. Ю. Войтенко. Земські установи в системі організації влади у Ніжинському повіті в 1914-1917 рр./ П. С. Гринь. Науково-теоретичні засади дослідження історії повсякденності/ А. О. Донець. Образ самоучки в романе Жан-Поль Сартра "Тошнота"/ А. А. Журавлёва. Козацькі думи як інструмент формування історичної пам’яті та національної свідомості українців/ О. І. Костюченко. Утворення Давньоруської держави у працях радянських медієвістів/ І. А. Кошова. Залізничне будівництво Наддніпрянщини та Південної України пореформенного періоду/ Т. П. Лукашевич. Жіночі рухи в Російській імперії кінця XIX-початку XX століття/ Н. І. Луценко. Весільні звичаї та обряди Полтавської губернії наприкінці XVIII-на початку XIX століття/ І. І. Мосейчук. Кирило-Мефодіївське братство: мемуарна рецепція Пантелеймона Куліша та Миколи Костомарова/ О. П. Моціяка. Змістові та методичні особливості шкільних підручників з історії середніх віків/ А. В. Науменко. "Мова ненависті" на теренах українських медіа/ Я. Р. Петруша. Еволюція поняття “чиновник” в історичному контексті/ К. Ю. Солодка. Використання ляльки-мотанки в традиційній українській обрядовості/ А. В. Стахурська. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Ступені порівняння й ступені якості в романі Ліни Костенко “Записки українського самашедшого”/ В. В. Іващенко. Вождь як позитивний герой у літературі українського соцреалізму/ О. В. Мазко. Проблема тілесності в культурі 20 століття/ І. М. Орищенко. Проблеми прагмонімної номінації в сучасній українській мові/ О. Д. Северин. Основні напрямки лінгвістичної ідентифікації афоризмів/ М. С. Судденко. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Розвиток англомовної лексичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи/ Т. М. Колесник. Специфіка навчання англійської мови як другої іноземної в умовах трилінгвізму/ Т. М. Колесник. Навчання аудіювання англомовних текстів учнів старших класів на уроках англійської мови в загальноосвітній школі/ Ю. М. Кузьменко. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Громадянське виховання у світлі діяльності загальноосвітньої школи/ А. Б. Біловол. Методична робота як чинник професійного становлення педагогічних кадрів/ А. Р. Богомаз. Теоретичні аспекти інновацій та інноваційної діяльності/ І. В. Вітман. Професійна мобільність як чинник успішності діяльності майбутнього керівника навчального закладу/ Ю. М. Гордієнко. Виховання почуття патріотизму в українських школярів/ А. С. Донець. Інноваційні моделі надання соціальних послуг, регіональний аспект/ В. В. Дорошенко. Роль взаємодії сім’ї та школи у вихованні гармонійно розвиненої особистості/ Н. О. Івахно. Психологічні особливості усвідомлення самотності у дорослому віці/ І. В. Ніколаєнко. Проблеми формування культури сімейного дозвілля/ Р. О. Оропай. Концептуальні засади толерантного виховання/ А. І. Рожнова. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутнього керівника НЗ/ К. В. Топчій.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :64 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 15.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Дидактичні ігри
Соціальна робота
соціальний педагог
Культура спілкування-- учні
Українська мова-- мова художніх творів
Українська мова-- мова фольклору
Хрещення --Україна
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Крути, станція-- трагедія, 29 січня 1918 року
Менський район-- культура-- історія
Новгород-Сіверщина-- історія
Зміст : Закон Стокса та його практичне застосування/ Н. М. Хміль. Бій під Крутами: історіографічна традиція та суспільні уявлення/ Є. В. Коваленко. Модель-копія ракети S-7 "SATURN-1B"/ Д. М. Хміль. Структура дидактичної гри як педагогічний механізм впливу на дитину дошкільного віку/ Н. Ю. Матвієнко. Неурядові організації України як суб’єкти соціально-педагогічної роботи/ І. А. Бобник. Особливості роботи соціального педагога з прийомними сім’ями/ С. В. Дворнік. Реабілітація дітей з функціональними обмеженнями шляхом естетичного виховання/ Є. В. Дудка. Упровадження педагогічних ідей Б. Д. Грінченка у практику роботи сучасної школи/ О. Кавурка. Освітня діяльність Феофана Прокоповича/ Л. Бойко. До проблеми культури спілкування школярів/ О. Сльозко. Деякі аспекти педагогічної спадщини Миколи Васильовича Гоголя/ Н. Коновалова. Упровадження педагогічних ідей Лесі Українки в практику роботи сучасної школи (із власних спостережень)/ К. Юр’єва. Педагогічна діяльність і погляди І. П. Котляревського/ Н. Данильченко. Модальні частки німецької мови/ К. Гур’єва. Діалектні особливості мовлення жителів міста Мена на тлі суміжних діалектних систем/ О. М. Холодьон. Назви обрядових страв у говірках Новгород-Сіверщини/ М. Шевцова. Використання будівничої професійної лексики в художньому мовленні І Франка/ Л. Приблуда. Емоційно-експресивна лексика з демінутивними суфіксами в лінгвостилістилістичній системі української народної казки/ Т. Терещенко. Виражальний потенціал складних безсполучникових речень у малій прозі В. Винниченка/ Н. Федченко. Суфіксальний різновид творення універбів української мови/ Т. Кропевецька. До причини поразки державотворчих змагань 1917-1921 років Дмитра Донцова (методологічне наукове дослідження за схемою доктора Дмитра Донцова)/ В. Л. Кавунник. "Вибір віри" Володимиром Великим: літописна легенда чи історична реальність/ В. Л. Бабка. Італійське та німецьке купецтво в XI-XIV ст. Порівняльна соціально-економічна характеристика/ І. Малюга. Мазаріні і "Фронда"/ Л. В. Лесик. "Принцип національностей" та континетальна політика Наполеона III/ Т. Ю. Сокол. Політична система Третього Рейху за оцінками мемуарних джерел/ О. В. Данкевич. Завоювання лангобардів/ Я. Ю. Бережняк.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :264 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 35.00 грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Інтерактивні технології навчання
Викладання історії України в школі
Викладання історії в школі-- дидактичні матеріали-- ігри
Викладання іноземної мови
Викладання української мови-- орфографія
Викладання англійської мови-- аудіювання
Соціальна педагогіка
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Насильство в сім’ї-- соціальна робота
Конфлікти-- сімейні
Девіантна поведінка дітей
студентська молодь
молодіжні організації і рухи України
Обдаровані діти
Тренінг соціально-психологічний
моральний розвиток-- особистість
професійна діяльність вчителя
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Сумщина-- топоніміка
Чернігівщина-- географія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неформальні об’єднання--страх смерті
Зміст : Корпоративна культура університету/ В. Присівок. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії)/ Н. Пучка. Значення фосфору для живих організмів і довкілля/ М. П’ятецька. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання/ С. Рижа. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу/ С. Рой. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.)/ О. Рой. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства/ Ю. Росохач. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції/ О. Рубаха. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу/ О. Русалим. Топоніміка Сумської області/ О. Рябоконь. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї/ І. Савченко. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти/ Ю. Салівон. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії/ Т. Самойленко. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ/ А. Скоромець. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Соболь. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр./ О. Стешиц. Словотворчі засоби в соціолекті молоді/ Ю. Стрілець. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел/ Т. Сукач. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Т. Терещенко. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові"/ Л. Тищенко. Психологічні особливості переживання образи у підлітків/ В. Трашкова. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога/ А. Тукач. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії)/ Т. Унтілова. Конфлікти в молодих сім’ях/ Н. Фазан. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів/ Н. Федорченко. Психологічна характеристика інтернет-залежного/ Н. Феофанова. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине/ О. Фурс. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка/ В. Філь. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників/ І. Харламова. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії/ С. Харченко. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми/ Т. Хижняк. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості/ Ю. Храменко. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону/ В. Цигура. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема/ С. Чемерис. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях/ О. Чиж. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них/ Т. Чонка. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні/ І. Чорна. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії/ О. Чорнодід. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків/ А. Шафранова. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак/ А. Шафранова. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв/ В. Шевченко. Фактори детермінації морального розвитку особистості/ К. Шкарупіна. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять/ А. Щербак. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування"/ М. Щербина. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців/ С. Якименко. Мотивація професійної діяльності вчителя/ Я. Якимовська. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів/ А. Ярмоленко. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування/ Г. Гринь. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України/ В. Кавунник. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки/ Ю. Павлов. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови/ Я. Богдан. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови/ Н. Колесник. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови/ К. Завальнюк. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць/ О. Тимченко. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови/ Т. Веремецька. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією/ О. Сотник. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі/ С. Якуба. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі/ І. Куранда. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі/ Н. Бреус. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи/ Н. Лобур. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи/ Т. Вдовенко. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма"/ А. Сероус. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови/ О. Дудіна. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу/ К. Нестеренко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови/ С. Суховерська. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи/ О. Борщ. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку/ О. Сергієнко. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови/ О. Ковнер. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога)/ Н. Ровна. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи/ О. Тарасенко. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи/ Л. Русманенко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY/ А. Фішелєва. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії/ В. Гринь. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse/ Н. Момот. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Артемов. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності/ А. Демченко. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи/ І. Дяченко. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов/ А. Воронцова. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів/ І. Герус, Ю. Жук. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти/ О. Марушко. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Ю. Попильницька. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.)/ І. Откидач. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст./ С. Максименко. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ/ В. Мохір. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи/ Є. Приходченко. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості педагогічної та акторської дії/ Т. Остапець. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя/ О. Нестеренко. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія»/ М. Кудін. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності/ А. Федорець. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей/ В. Кудашова. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема/ І. С. Тончило. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст./ Н. Андрусенко. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.)/ Н. Костюк. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди/ О. Харченко. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Дудка. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості/ А. Лаврінова. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова/ І. Бойко. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини/ Н. Євтушенко. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини/ О. Ігнатенко. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки/ Ю. Савела. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ/ К. Резвін.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 8
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 45.00, 45.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Інтерактивні технології навчання
Викладання історії в школі
Викладання іноземної мови
Початкова школа-- уроки англійської мови
Підручники історії
Українська мова-- мова художніх творів
Туризм в Україні
Бізнес
Грошова система України
Земельна реформа
Комп’ютерне моделювання
Програмне забезпечення
Евристичне навчання-- математика
Податки-- правове регулювання
Ринок праці
Дошкільне виховання
Дошкільне виховання-- валеологічне виховання
Дошкільне виховання-- екологічне виховання
Дошкільне виховання-- екологічне виховання
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Психологія старості
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- географія
Чернігівщина-- історія
Ніжинщина-- історія
Ніжин, місто-- історія
Сумщина-- історія
Прилуки, місто-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електропровідність--негативна поведінка дошкільників
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Походження сучасних порід кішок/ М. А. Гаврилей. Небезпечні метеорологічні явища та їх сучасні особливості в місті Ніжині/ Ю. В. Білан. Просторові аспекти та проблеми розвитку релігійного туризму в Україні/ І. Г. Кириченко. Перспективи кластеризації Чернігівської області (на прикладі міста Чернігова)/ Т. М. Лугина. Відображення особливостей рельєфу в ойконімах Сумщини/ О. В. Рябоконь. Особливості флювіальної морфоскульптури в межах басейну річки Удай/ С. С. Федірко ; 17-18. Радіаційна ситуація в Чернігівській області/ М. С. Харченко. Форми територіальної організації розселення Сумської області/ Р. П Яцун. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні та шляхи їх вирішення/ А. А. Баско. Грошова система України: Загальне і специфічне/ Ю. С. Бойко. Xcos – система комп’ютерного моделювання у SCILAB/ Д. О. Василевський. Непрямі податки у контексті податкового кодексу України: теоретичні зміни та їх практичне застосування/ О. В. Герман. Дослідження фотопровідності напівпровідникових кристалів оптичними методами/ В. О. Гринь. Аналіз застосування кавітаційних та термічних деаераторів на котельнях середньої потужності/ А. М. Дюхіна. Використання електронно-обчислювальної техніки для одержання та обробки вимірювальної інформації/ М. І. Малий. Нові можливості математичної системи SCILAB 5.3/ А. О. Мохір. Плата студентів за проживання у гуртожитках ВНЗ/ А. В. Павлюк. Сучасний стан ринку праці в Україні/ О. В. Павлюченко. Проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України/ В. М. Педорич. Комп’ютерно-орієнтоване евристичне навчання математики/ Г. О. Пирог. Ефект Фарадея в легованому цинком арсеніді Індію/ І. С. Помазан. Земельна реформа в Україні/ Н. М. Попело. Дослідження лікарських рослин методами ІЧ-спектроскопії/ Р. Р. Сахіпзадін. Дослідження способів підвищення чутливості та селективності супергетеродинних радіоприймачів/ Т. О. Сибірякова. Дослідження електропровідності деяких сучасних будівельних матеріалів/ Д. О. Сопов. Розробка програмного забезпечення “Графік навчального процесу” на платформі 1С: підприємство/ О. С. Третяк. Формування дослідницьких компетентностей в процесі навчання розв’язуванню рівнянь, нерівностей (їх систем) з параметрами методом використання властивостей функцій та застосування СКТ/ Ю. В. Юрова. ІСТОРІЯ, ПРАВОЗНАВСТВО, ФІЛОСОФІЯ ; Історіографія українсько-російських взаємовідносин середини ХVІІ ст.: традиційне і нове/ О. О. Борисенко. Повсякденне життя ніжинців у період повоєнної відбудови (1943–1953 рр.): соціальний аспект/ О. А. Даниленко. Ніжинський полковник Матвій Гвинтівка/ Р. А. Желєзко. Мода як джерело вивчення історії/ І. М. Жигун. Зміна компетенцій гетьманської влади Б.Хмельницького після підписання Переяславського договору (1654–1657 рр.)/ Д. М. Заєць. Становлення безвірницького руху на Ніжинщині в контексті державно-церковних відносин в УСРР у 1920-х роках/ Н. Злиденна. Правові засади створення та функціонування Малої академії наук Уукраїни/ А. Кошкідько. Формування політичної культури міського та сільського населення Гетьманщини у ІІ пол. XVII–XVIII століття/ А. В. Кошкідько. Розвиток міського транспорту україни в роки “воєнного комунізму” (на прикладі міст Києва та Ніжина)/ О. Мазурик. Методика використання історичних настільних ігор в навчальному процесі середньої школи/ А. В. Марченко. Актуальні проблеми методики викладання історії в сучасних російських школах/ С. О. Овраменко. Еволюція шкільного підручника з нової історії України доби незалежності/ Н. . Панченко. Світоглядні уявлення українців про Московію в кінці XVI – XVII ст./ В. В. Ребенок. “Записки українського наукового товариства у Києві” як історичне джерело/ Д. М. Рослий. Знищення української вільної торгівлі на початку XVIII століття/ О. І. Рудьков. Повсякденне життя франції останньої третини ХІХ століття у творчості художників нових напрямків/ Р. Сакун. Формування філософського світогляду М. Гоголя як українського мислителя/ Ю. М. Самко. Вивчення історії у 5 класі в контексті сучасних змін у системі шкільної освіти/ Я. І. Тимко. Самотворення особистості в умовах сучасного суспільства/ О. О. Титенко. Радянсько-китайська конфронтація 1979–1981 років через призму карикатур офіційного видання ЦК КПРС “Правда”/ В. М. Філь. Адміністративні та комерційні установи Прилук в ХІХ ст./ К. Ю. Фоменко. Еволюція військово-політичних поглядів УПА (Б-Б) з зовнішньополітичними силами Другої світової війни/ М. В. Хоменко. Ілюстрація як важливий компонент підручника та її еволюція на прикладі підручника з середніх віків/ О. С. Чабаненко. Феофан Вишенський: святитель, перекладач, богослов/ М. Юшкевич. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Навчання читання на уроках англійської мови у початковій школі/ К. Микитенко. Графічний спосіб подання інформації у навчанні англійської мови/ Я. І. Наріжна. Використання пісень та віршованих творів на уроках англійської мови/ О. О. Онищенко. Використання мережі Інтернет у процесі вивчення іноземної мови у межах професійного спрямування/ Я. М. Перевідін. Навчання письма в початковій школі/ М. М. Руденок. Навчання письма у початковій школі/ К. Сідняєва. Навчання монологічного мовлення на уроках англійської мови у початковій школі/ А. Трошина. Особливості контролю на уроках англійської мови у початковій школі/ М. Шибченко. УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА ; Безеквівалентна лексика як відображення національно-культурної своєрідності мови/ Н. М. Галамага. Відприкметникові похідні ад’єктиви з демінутивними суфіксами в художньому мовленні Олеся Гончара/ Ю. О. Говорун. Формування ергонімікону міста Прилук/ Т. І. Дяченко. Стереотипи українського сьогодення в анекдотах/ Л. А. Іващенко. Онімний простір поезії Василя Стуса./ Т. В. Леус. Перерозподіл ґендерних ролей у драматичних поемах Лесі Українки “Кассандра” та “Оргія”/ О. В. Нестеренко. Засоби ускладнення в синтаксичній організації роману Валерія Шевчука “Дім на горі” як важливий компонент індивідуального стилю письменника/ О. О. Остапенко. Реалізація фразеологічних одиниць як маркерів базових культурних знань/ О. . Тритяченко. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ; До питання про організаційно-педагогічні умови застосування методу моделювання в екологічному вихованні дошкільників (практичні аспекти)/ А. М. Андрушко. Зміст валеологічних знань і умінь дітей старшого дошкільного віку/ А. М. Вашук. Дотримання вимог базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі” як умова ефективності ознайомлення дітей 5–6 років із суспільним довкіллям засобами живопису/ Ю. М. Герасименко. Організаційно-педагогічні умови формування у старших дошкільників відповідального ставлення до природного довкілля/ В. В. Горбань. Особливості дизайнерської діяльності дітей старшого дошкільного віку/ С. О. Гринь. Експериментальне дослідження особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням в сім’ї/ О. О. Єременко. Особливості інтерпретації буденності творчими людьми/ В. А. Жажковська. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку/ Я. М. Зайцева. Вивчення стану проблеми забезпечення рухової активності старших дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу/ А. М. Івашко. Еекспериментальне вивчення особливостей формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. В. Кізенок. Організаційно-педагогічні умови формування уявлень здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку (за результатами констатувального експерименту)/ М. В. Козачок ; М. В. Казачок. Методика формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ І. В. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. А. Кріль. Особливості профілактики негативних проявів у дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. С. Литвиненко. Інтерактивні методи навчання щодо формування відповідального ставлення до здоров’я студентської молоді/ Т. В. Мовчан. Практичне вивчення організаційно-педагогічних умов використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. М. Недоля. Психологічні аспекти старості як етапу онтогенезу особистості/ П. О. Нестеренко. Вивчення труднощів у дитячо-батьківських взаємовідносинах, які потребують консультативної допомоги соціального педагога (емпіричний аспект)/ А. В. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. В. Педора. Психологічні умови подолання емоційного вигорання педагогічних працівників ЗНЗ/ Л. В. Ридзель. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. А. Скрильнікова. Суть інтерактивних технологій та їх переваги і недоліки при використанні на уроках у школі/ І. О. Ступак. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. В. Хніпель. Театралізована діяльність дітей дошкільного віку як засіб попередження негативних проявів у їх поведінці/ Л. М. Черевко. Організаційно-педагогічні умови використання досвіду педагогів ХХ століття у попередженні негативних проявів поведінки дошкільників у сучасному ДНЗ (практичні аспекти)/ Н. В. Шимко. Організаційно-педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені кризами психовікового розвитку (практичний аспект)/ Ю. В. Шусть.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(2)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 9
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :405 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 55.00, 55.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Туризм в Україні
населення України
Автоматизована інформаційна система (АІС)
Програмне забезпечення
Інвестиції іноземні
Історіографія
Історія України
Козацтво-- історія
Українська мова-- мова художніх творів
Українська мова-- мова фольклору
Викладання іноземної мови
Українська мова-- фразеологія
Викладання української літератури в школі
Психологія поведінки
Психологія поведінки-- дошкільники
Дошкільне виховання-- валеологічне виховання
Правове виховання-- школярі
Дозвіллєва робота
Дидактичні ігри
Соціально-педагогічна робота
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Ніжин, місто
Ніжин, місто-- історія
Чернігівщина-- географія
Чернігівщина-- освіта-- історія
Ріпки-- топоніміка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рівень життя населення--козацька медицина--електропровідність--пангерманський союз
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Особливості повторюваності екстремального атмосферного тиску в Ніжині протягом 1970-2011 років/ Ю. В. Білан. Особливості і перспективи подієвого туризму України/ Ю. М. Бульба. Болота – унікальний дар природи/ О. С. Васильчук. Вплив агрокліматичних умов зимового періоду на урожайність озимої пшениці на прикладі Ніжина/ Ю. Ю. Гриценко. Радіаційне забруднення продуктів харчування на території Поліського економічного району/ А. С. Давиденко. Перспективи формування релігійно-туристичного комплексу як повноцінної галузі туризму в Україні/ І. Г. Кириченко. Готельна та рекреаційно-курортна галузь туристичного комплексу Чернігівської області/ Т. М. Лугина. Радіаційна ситуація в Рівненській області та її вплив на здоров’я населення/ А. О. Соболь. Соціальні негаразди як об’єкт вивчення суспільної географії/ С. С. Федірко. Радіаційне забруднення продуктів харчування в Чернігівській області та методи зниження його концентрації/ М. С. Харченко. Умови і чинники формування і розвитку культурно-освітнього комплексу Чернігівської області/ Р. П. Яцун. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Рівень життя населення в Україні/ А. А. Баско. Ситуація на ринку праці серед молоді в Україні/ Ю. С. Бойко. Поліморфізм сульфіду кадмію (CdS)/ П. Ю. Булавенко. Розробка автоматизованої системи для обліку успішності студентів на протязі всього навчання на платформі 1С/ Д. О. Василевський. Рівняння із запізнюючими та випереджаючими аргументами: з прикладами застосування до моделювання тяжких аварій/ І. В. Ващенко. Області застосування лейкосапфіру (Al[[d]]2[[/d]]O[[d]]3[[/d]])/ В. М. Власюк. Розрахунок та моделювання логоперіодичних антен/ В. В. Ворона. Якісний та напівкількісний аналіз вмісту легуючих домішок у зразках сталі/ М. С. Губерт. План Маршалла як приклад для української економіки/ В. М. Дрозд. Аналіз особливостей сучасних чисельних методів для задач математичної фізики/ Р. Р. Заріпов. Нерівність Коші/ Л. М. Зацарна. Термо-ЕРС в ZnSnAs[[d]]2[[/d]] та ZnGeAs[[d]]2[[/d]]/ М. С. Зленко. Дослідження біохімічних складових молока методом інфрачервоної спектроскопії/ Н. П. Кабанець. Програмна реалізація контролю знань з предмету "статистика" за темою "Методи вивчення основної тенденції динаміки" на платформі 1С/ А. В. Компанець. Дослідження електропровідності деяких пластмасових будівельних матеріалів/ М. О. Король. Інформаційно-аналітичне забезпечення для розрахунку процесів за методом дробових кроків/ І. І. Косяк. Використання АЦП для автоматизації наукового експерименту/ І. М. Малий. Електронне голосування/ А. О. Мохір. Програмна реалізація задачі "кадровий облік студентів" на платформі 1С 8.2/ А. О. Мохір. Мультимедійна система як засіб організації та управління самостійною роботою ліцеїстів у евристичному навчанні алгебри і початків аналізу/ Г. О. Пирог. Дослідження втрат тепла у житлових будинках різного типу/ В. С. Решетицький. Застосування ПІД-закону регулювання температури в технологічних процесах/ Р. Р. Сахіпзадін. Роль прямих іноземних інвестицій в економіці України/ Н. М. Січкар. Застосування вітроенергетичних установок у Чернігівській області/ В. В. Скотніков. Математичний апарат теорії ігор в економічному аналізі/ Г. С. Харченко. Інтегрування лінійних систем диференціальних рівнянь з виродженою матрицею при похідних/ О. А. Шеремет. Відносини між Україною та МВФ: проблеми та перспективи їх вирішення/ В. О. Шило. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ФІЛОСОФІЯ ; Ріпки: проблеми топоніміки та першої історичної згадки/ М. М. Биховець. Ідеї національно-визвольної боротьби С. Бандери/ Я. А. Бондар. Особливості ментальності стародавніх персів за "Авестою"/ О. О Горобець. Особливості геостратегічного партнерства в Південно-Східній Азії (1950-2000)/ О. Г. Гречка. Вивчення європейського просвітництва у вітчизняній історіографії/ Т. М. Грищенко. Відновлення культурної інфраструктури міста Ніжина у контексті повоєнного повсякдення (1944–1953 рр.)/ О. А. Даниленко. Вільне козацтво як структурний елемент українських Збройних сил (1917-1918 рр.)/ Н. А. Злиденна. Молодіжна політика Європейського Союзу в контексті сучасної історіографії/ А. Л. Кавунник. Давньоруська сім’я, як культурно-духовна основа руського суспільства: історіографічний аспект/ В. Косарєв. Діяльність конспіративних організацій польського стронніцтва народового в період 1939-1941 рр./ А. В. Кудрявцева. Отамани анархо-махновського повстанського руху в Чернігівській губернії (1918-1921 рр.)/ Ю. М. Лугинець. Становлення ніжинської міліції в перші роки Радянської влади (за архівними матеріалами)/ Ю. М. Лугинець. Становлення категорії прав людини на українських землях в процесі їх історичного розвитку/ А. О. Магомедов. Козацька медицина в другій половині XVI – першій половині XVII ст./ О. М. Марусечко. Українська зарубіжна історіографія про Переяславську раду 1654 року/ Я. І. Машир. Відображення франко-російської війни 1812 на сторінках історичного журналу "Київська старовина"/ О. С. Панченко. Сторожова служба та розвідка на Запоріжжі у ХVI-ХVIІІ ст./ М. Б. Помазан. Українські козаки і Московія: до питання взаємовідносин у 70-90-ті рр. XVI ст./ В. В. Ребенок. Події Другої світової війни на території України в оцінках сучасних українських істориків/ І. А. Редян. Історія оборонних боїв в Конотопському Присемів’ї в 1941 році: історико-краєзнавчий аспект/ В. С. Росицький. Питання охорони української історико-культурної спадщини в діяльності одеського товариства історії та старожитностей (на матеріалах "Записок одеського товариства історії та старожитностей")/ Д. М. Рослий. Життя села на Ніжинщині в 1930-1940-х рр. (за спогадами "людини без дитинства")/ Ю. В. Сухар. Місце спортивного дозвілля у повсякденному житті ніжинського студентства у 1943-1956 рр./ А. С. Терещенко. Жінка в українській політиці: реальність та сподівання/ М. О. Терещенко. Повсякденне життя офіцерів-танкістів і льотчиків Червоної армії в роки Другої світової війни (за мемуарною літературою)/ Т. А. Тищенко. "Християнський світ" в добу середньовіччя за працями Жака ле Гоффа та Арона Яковича Гуревича/ В. П. Цись. Діяльність польських культурницьких молодіжних організацій на території центральної та південної України в першій половині XX ст./ В. М. Черненко. Проблема рабства у Римській республіці у ІІ ст. до н. е. – ІІ ст. н. е. у сучасній історіографії/ Я. П. Чикало. Створення та діяльність Пангерманського Союзу/ С. М. Юрченко. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Семантичні та функціонально-стилістичні особливості дієслівних акустем в ідіостилі Віктора Близнеця/ Т. В. Алексенко. Ірраціональні інтенції "сміху-божевілля" у поезіях Т. Г. Шевченка/ А. В. Аркуша. Безеквівалентна лексика як знак української етнокультури/ Н. М. Галамага. Гончаренко А.В. Безэквивалентная лексика в поэме И.П.Котляревского "Энеида" и ее перевод на русский язык/ А. В. Гончаренко. Структурно-семантичні особливості конструкцій із сурядністю та підрядністю в ідіолекті Олеся Гончара/ К. А. Готенко. Синтаксично ізольовані компоненти у мовленні українських народних казок/ Г. В. Градінович. Хронотопна семантика "жовтня" в літературі українського соцреалізму/ М. С. Довіна. Формування ергонімікону міста Ніжина/ Т. І. Дяченко. Проблеми розмежування та класифікації онімної термінології/ Т. В. Мисник. Парцеляція частин підрядного речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. В. Рогальчук. Ліричний герой у поезії Леоніда Первомайського/ М. В. Хілобок. Густативні прикметники у художньому мовленні Є. Гуцала/ Н. С. Хоменко. Ад’єктивні фразеологічні одиниці: структура, семантика, функції/ Ю. М. Хрей. Инициальные и финальные фразы как сильные позиции и их роль в интерпретации романа "Преступление и наказание"/ С. Ю. Шутко. Фразеологічні одиниці з посесивним компонентом у сучасній українській мові/ Г. В. Янчук. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Робота над піснею на уроках іноземної мови/ Т. В. Бікетова. Тестовий контроль у навчанні іноземної мови/ І. Ю. Бойко. Лексико-семантичні особливості німецької мови Швейцарії/ К. М. Болотна. Роль наочності у вивченні іноземної мови/ К. М. Бурдика. Джерела формування потенційного словника учнів старших класів/ О. В. Гайдіна. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності в початковій школі/ Н. В. Гринь. Роль пісень у вивченні іноземної мови/ А. С. Жигунова. Навчальні мовленнєві ситуації для формування вмінь діалогічного мовлення у 6 класі/ Ю. Ю. Маркова. Роль позакласної роботи у вивченні іноземної мови/ А. О. Овчаренко. Труднощі навчання аудіювання на уроках української та іноземної мов/ Н. С. Проценко. Граматичні ігри на уроках іноземних мов у 5-6 класах/ Д. О. Сердюк. Сучасні технології організації позакласної роботи з іноземної мови/ І. В. Хонда. Особливості австрійського варіанту німецької мови/ О. В. Широкова. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ; Формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у студентів ВНЗ/ А. А. Бобро. Гра як засіб попередження і подолання негативних проявів у поведінці дітей/ Я. В. Борисенко. Гендерне виховання на уроках української літератури/ М. С. Булавко. Специфічні особливості дозвілля підлітків/ М. А. Горбик. Моральне виховання старшокласників у процесі вивчення української літератури в загальноосвітній школі/ Н. В. Гринь. Принципи, форми і методи використання українських народних рухливих ігор у роботі з дошкільниками у ДНЗ/ В. В. Давиденко. Безпечна поведінка дошкільника як психолого-педагогічна проблема/ О. В. Дворнік. Особливості формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку у предметно-розвивальному середовищі ДНЗ/ Г. В. Євтушенко. Експериментальне дослідження на етапах констатувального та формувального експериментів особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням у сім’ї/ О. О. Єременко. Профілактика негативних проявів у поведінці дітей в освітньому процесі дошкільного навчального закладу/ В. П. Єфремова. Проблема підготовки батьків до народження дитини у науковій теорії та практиці/ Ю. А. Жолобко. До проблеми соціальної адаптації старших дошкільників засобами ігрової діяльності/ С. М. Зозуля. Теоретичні засади організації дозвілля дітей та молоді/ Ю. І. Костенко. Організація і керівництво дидактичними іграми дітей дошкільного віку/ О. О. Кулибка. Сучасне становище батьків-одинаків в Україні: теоретичний аспект/ В. О. Лобунець. До сутності поняття "естетичне виховання особистості"/ С. В. Марченко. Особливості формування інтересу до здорового способу життя у дітей дошкільного віку/ Л. В. Мовчан. Готовність дитини до вступу в ДНЗ як превентивна умова попередження негативних проявів у її поведінці/ В. В. Півень. Педагогічна спадщина В.Сухомлинського як засіб морального виховання дошкільників/ О. Ю. Скакун. Правове виховання учнів у школі/ К. О. Скрипка. Готовність дитини до школи, як превентивна умова попередження негативних проявів у її поведінці/ Г. В. Трепаченко. Гра як засіб всебічного розвитку дитини/ Н. С. Фесенко. Культура спілкування як засіб виховання культури людських взаємин в учнів у процесі вивчення української літератури/ І. В. Хонда. Дидактичні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках англійської мови/ А. О. Чулкова. Соціально-педагогічна робота зі старшими підлітками з формування сенсожиттєвих цінностей: теоретичний аспект/ М. О. Шимко. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку/ А. Шульга.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(4)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(4)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 10
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :186 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 50.00 грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Туризм в Україні
населення України
Автоматизована інформаційна система (АІС)
Програмне забезпечення
Інвестиції іноземні
Історіографія
Історія України
Козацтво-- історія
Українська мова-- мова художніх творів
Українська мова-- мова фольклору
Викладання іноземної мови
Українська мова-- фразеологія
Викладання української літератури в школі
Психологія поведінки
Психологія поведінки-- дошкільники
Дошкільне виховання-- валеологічне виховання
Правове виховання-- школярі
Дозвіллєва робота
Дидактичні ігри
Соціально-педагогічна робота
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Ніжин, місто
Ніжин, місто-- історія
Чернігівщина-- географія
Чернігівщина-- освіта-- історія
Ріпки-- топоніміка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рівень життя населення--козацька медицина--електропровідність--пангерманський союз
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 60531
Кількість відвідувачів 1567
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя