Пошуковий запит: <.>S=Обдаровані діти -- навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Щелбанова Е. И. Одаренность как психологическая система: выявление и развитие в школьном возрасте/Е. И. Щелбанова, Н. Б. Шумакова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 1.-С.150-161
|
>2.
| Шумакова Н. Б. Основні підходи до навчання обдарованих дітей/Н. Б. Шумакова // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 8.-С.2-11
|
>3.
| Шумакова Н. Б. Как нужно учить одаренного ребенка?/Н. Б. Шумакова // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 10.-С.2-7.
|
>4.
| Ткачова Н. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів/Н. Ткачова, А. Ткачов // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 10.-С.14-18
|
>5.
| Прищепа С. Г. Система факультативних занять з хімії для обдарованих учнів. 8 клас/С. Г. Прищепа // Бібліотека журналу "Хімія". -Харків:"Основа", 2011,N N Вип.4.-С.128.
|
>6.
| Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика. Вип. № 1 (12), 2014. - 2014
|
>7.
| Качур О.В. Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей/О. В. Качур // Обдарована дитина. -Київ, 2013,N N 3.-С.35-41
|
>8.
| Казарина В.В. Сетевая организация становления социальной компетентности одаренных детей/В. В. Казарина // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2013,N № 3.-С.9-14
|
>9.
| Гісь О. М. Від репродуктивного до продуктивного мислення (розробка курсу з розвитку продуктивного мислення дітей молодшого шкільного віку)/О. М. Гісь // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 4.-С.10-20.
|
>10.
| Вовк С. Організація роботи з обдарованими дітьми/С. Вовк, О. Фадєєва // Математика в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2017,N N 2.-С.29-33.
|
|
|