Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта Росії -- персоналії педагогів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(2Рос)-8/Б 43
Автор(и) : Беленчук Н. Л., Прокофьева Е. А, Чмелёва Е. В.
Назва : Развитие идей М. В. Ломоносова в отечественной педагогике ХІХ в.
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 2. - С. 86-94. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/2). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 19 назв.
ББК : 74.03(2Рос)-8 + 72.3(2Рос)-8
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта Росії-- персоналії педагогів
Наука-- персоналії вчених
історія педагогіки Росії до 1917 р.
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Росія-- педагоги
Анотація: Стаття присвячена основним просвітницьким ідеям М. В. Ломоносова, покладеним в основу гуманістичної педагогіки Росії ХІХ століття.Статья посвящена основным просветительным идеям М. В. Ломоносова, легшим в основу гуманистической педагогики России ХІХ века.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(2Рос)-8/П 27
Автор(и) : Перминова Л. М.
Назва : Дидактическое наследие М. В. Ломоносова: современный взгляд
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 2. - С. 94-98. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/2). - ISSN 0869-561X
ББК : 74.03(2Рос)-8 + 72.3(2Рос)-8
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта Росії-- персоналії педагогів
Наука-- персоналії вчених
історія педагогіки Росії до 1917 р.
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Росія-- педагоги
Анотація: У статті розглядається науково-світоглядне значення дидактичної освітньої спадщини М. В. Ломоносова.В статье рассматривается научно-мировоззренческое значение дидактического образовательного наследия М. В. Ломоносова.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(2Рос)-8/И 21
Автор(и) : Иванова С. В.
Назва : Осмысление педагогического наследия М. В. Ломоносова в современной науке
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 2. - С. 98-104. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/2). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 28 назв.
ББК : 74.03(2Рос)-8 + 72.3(2Рос)-8
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта Росії-- персоналії педагогів
Наука-- персоналії вчених
історія педагогіки Росії до 1917 р.
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Росія-- педагоги
Анотація: У статті аналізуються російські наукові публікації, присвячені 300-річному ювілею М. В. ЛомоносоваВ статье анализируются российские научные публикации, посвящённые 300-летнему юбилею М. В. Ломоносова.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(09С)/Н 34
Назва : Науково-педагогічна спадщина Антона Макаренка у практиці сучасних освітніх закладів : тези Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої 125-й річниці від дня народження Антона Семеновича Макаренка 19 березня 2013 р.
Вихідні дані : Херсон: Олді-плюс, 2013
Кільк.характеристики :306 с
Колективи : Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ), Національна академія педагогічних наук України (Київ), Київський професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка, Український аналітичний центр професійної освіти "Національна обсерваторія"
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
ISBN, Ціна 978-966-2393-27-9: 24.00 грн.
ББК : 74.03.218
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки
Освіта Росії-- персоналії педагогів
Педагогічні системи
Зміст : Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання/ В. П Бельченко. Виховний потенціал системи студентського самоврядування Харківського автомобільно-дорожнього технікуму: сучасність та історико-педагогічний досвід/ Т. А. Бєлік. Мультимедіа як засіб компетентнісного підходу до інформатизації освіти/ К. В. Годлевська. Необхідність формування інформаційно-комунікаційних компетенцій при підготовці майбутніх педагогів - вимога сьогодення/ О. О. Зайцева. Дистанційна освіта як вимога інформаційного суспільства/ О. І. Огієнко. Інклюзивне навчальне середовище - запорука рівного доступу до професійної освіти для усіх громадян/ О. В. Пащенко. Напрями суспільної диверсифікації в управлінні розвитком професійно-технічного навчального закладу/ Л. М. Сергеєва. Використання інформаційно-комунікативних технологій при вивченні іноземної мови в немовних навчальних закладах/ І. І. Харитоненко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(3)/М 11
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832-1910)
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016. - N 3. - С. 62-70. (Шифр ПП1/2016/3)
ББК : 74.04(3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта Росії-- персоналії педагогів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програма вивчення учня--педагогічна характеристика--характеристика учня
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 24704
Кількість відвідувачів 1189
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя