Пошуковий запит: <.>S=Освіта в Україні, 21 ст.<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Нісімчук А. С. Сучасні педагогічні технології/А. С. Нісімчук, О. С. Падалка , О. Т. Шпак . - 2000
|
>2.
| Козіна І. Школа - творець держави/І. Козіна // Директор школи. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 34(вересень).-С.1, 3-5
|
>3.
| Завалевський Ю. І. Науково-методичне супроводження становлення Шкіл майбутнього у межах Державної цільової соціальної програми "Школа майбутнього" на 2007-2010 роки/Ю. І. Завалевський // Позакласний час. -київ:"Редакція газети "Позакласний час", 2010,N N 5
|
>4.
| Кононенко П. Українська освіта: проблема реформи/П. Кононенко // Українознавство. -К.:Науково-дослідний інститут українознавства, 2010,N N 1(34).-С.8-20.
|
>5.
| Паращенко Л. Акмеологія та діяльнісний підхід як філософсько-методологічні засади модернізації шкільної освіти/Л. Паращенко // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2010. т.Том 13,N N 2/3.-С.22-28.
|
>6.
| Лукашенко В. Структура, зміст, методичні рекомендації з проведення іспиту загальнодержавної сертифікації української мови рівня В2/В. Лукашенко // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2010. т.Том 13,N N 2/3.-С.29-44.
|
>7.
| Мамчин І. Складні питання зовнішнього незалежного оцінювання: причини і шляхи подолання/І. Мамчин // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2010. т.Том 13,N N 2/3.-С.45-48.
|
>8.
| Рідей Н. Організаційно-педагогічні умови, розробка, запровадження Міжнародного бакалаврського курсу "Моніторинг довкілля" і механізм навчально-пізнавальної діяльності/Н. Рідей // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2010. т.Том 13,N N 2/3.-С.56-70.
|
>9.
| Філіпчук Г. Природо- і людиноцентризм у контексті екоосвіти сталого розвитку/Г. Філіпчук // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2010. т.Том 13,N N 2/3.-С.79-86.
|
>10.
| Андрущенко В. Метаморфози освітнього планування/В. Андрущенко, В. Савельев // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2010,N N 3.-С.5-15
|
>11.
| Кремень В. Синергетична модель розвитку освіти як відповідь на виклики сьогодення/В. Кремень // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 6.-С.3-6.
|
>12.
| Андрущенко В. Першочергове завдання державної освітньої політики - відродження довіри до вчителя/В. Андрущенко // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2010,N N 2.-С.5-6.
|
>13.
| Таланова Ж. Стан і проблеми участі України в Болонському процесі/Ж. Таланова // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2010,N N 2.-С.22-27.
|
>14.
| Андрущенко В. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу/Віктор Андрущенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 4/5.-С.13-18.
|
>15.
| Уваркіна О. Базова модель новітньої української освіти/Олена Уваркіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 6.-С.9-12
|
>16.
| Заліський А. Освітній округ - шлях до якісної освіти/А. Заліський // Сіверянський літопис. -Чернігів:Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2013,N N 1.-С.125-130.
|
>17.
| Кияновський А. Школа гуманітарної праці: основні напрями освітньої діяльності/ А. Кияновський // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 12.-С.3-7.
|
>18.
| Письменний В. Експериментальна модель "Школа культури здоров’я - Школа майбутнього в контексті європейської інтеграції України" : зміст і напрями реалізації/В. Письменний // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 9/10.-С.3-11.
|
>19.
| Горожанкіна О. Організація науково-методичної роботи в експериментальному загальноосвітньому навчальному закладі "Школа культури здоров’я - Школа майбутнього" /О. Горожанкіна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 9/10.-С.38-42.
|
|