Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта в Україні -- інноваційна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.
373.018.058:001.895](477)
В 35


    Вертипорох, О.
    Школа – простір освітніх можливостей / Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 59–61. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- інноваційні школи -- Школа – простір освітніх можливостей -- інформаційно-комунікаційні технології -- модель інноваційного розвитку -- інноваційна діяльність -- інноваційні процеси -- загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: У статті розглянуто алгоритм переходу навчального закладу у режим інноваційної діяльності на основі ІКТ. Запропоновано сучасні форми роботи, що дають змогу якісно переформатувати навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Ніщенко, М.; \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.018.058:001.895](477)
Я 72


    Яременко, С.
    Школа – природне середовище розвитку особистості / Станіслав Яременко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 75–77. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--реформування освіти

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- освітнє середовище -- розвиток особистості -- творчо-розвивальний характер -- діяльність вчителя -- компетентність педагога -- сільська школа -- інноваційний освітній простір -- педагогіка партнерства -- розвиток особистості
Анотація: У статті охарактеризовано модель інноваційного загальноосвітнього навчального закладу сільської місцевості та концептуальні засади його розвитку, які ґрунтуються на основі педагогіки партнерства, педагогіки взаємодії. Визначено мету інноваційного розвитку ЗНЗ, яка передбачає прогнозування індивідуального освітнього вектора кожної особистості відповідно до її природнихзадатків та потенційних можливостей, незалежно від віку.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.54(477):5
Ц 97


    Цьоменко, А.
    Школа успішної особистості як шлях розвитку інноваційного навчального закладу / Ання Цьоменко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 107–109. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- ліцеї -- математичний профіль -- модель інноваційного розвитку -- особистість -- Школа успішної особистості -- розвинена особистість -- творча особистість
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Катеринопільського ліцею Школи успішної особистості. Ії діяльності сприятиме формуванню випускника, який зможе реалізувати себе у житті, позитивно сприймати світ і прагнутиме власного успіху.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.018.058:001.895](477)
К 64


    Кондратюк, В.
    Школа успіху та творчих досягнень / Валентин Кондратюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 110–112. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- Школа успіху та творчих досягнень -- стратегічна мета школи -- цільові проекти -- ііноваційна діяльність
Анотація: У статті розкрито сутність інноваційного розвитку Школи успіху та творчих досягнень; акцентовано увагу на визначенні місії та стратегічної мети школи; висвітлено основні завдання та принципи діяльності школи; окреслено особливості структури навчального закладу та основні завдання структурних підрозділів школи; визначено цільові проекти роботи школи як інноваційного закладу та окреслено очікувані результати впровадження Концепції.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.018.058(477)
Н 54


    Нерубайський, В.
    Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки / Володимир Нерубайський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 46–49. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- модель інноваційного розвитку -- Школа свідомого українця -- навчально-виховні комплекси -- національна школа -- свідомий українець -- акмеологічний підхід -- акме-педагогіка -- освітнє середовище -- патріотичне виховання
Анотація: У статті розглянуто модель сучасного інноваційного освітнього закладу "Школа свідомого українця". Обґрунтовано концептуальну ідею і кредо школи, оригінальність моделі та місії, мети і завдань школи. Розкрито принципи й особливості освітньої діяльності згідно з розробленою моделлю, а також окреслено стратегію управління та очікувані результати роботи з реалізації моделі.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.018.058:001.895](477)
Д 69


    Дорожкіна, Н.
    Школа практичної діяльності / Неля Дорожкіна, Алля Забарна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 87–89. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток -- провідні завдання -- Школа практичної діяльності -- напрями діяльності -- проблемно-діяльнісний підхід -- проектна технологія
Анотація: У статті розглянуто модель сучасного інноваційного навчального закладу "Школа практичної діяльності". Представлено концептуальну ідею, основні методологічні підходи та провідні напрямки діяльності школи в контексті інноваційного розвитку.


Дод.точки доступу:
Забарна, А.; \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Ковтун, І. М.
    Читацька діяльність школярів за умов інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] / І. М. Ковтун // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2017. - N 19/20. - С. 10-22
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--читацька культура школярів
   Освіта в Україні--інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна література (читацька культура) -- читацька діяльність школярів -- книга (зацікавлення) -- європейський освітній простір
Анотація: У публікації вміщено зокрема конспект уроку за творами (казками) Р. Кіплінґа.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
74.03(4УКР)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Ціннісна невизначеність особистості та її подолання засобами освіти [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - N 3. - С. 5-14.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
криза цінностей -- культура виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.018.058:001.895](477)
Щ 64


    Щербина, С.
    Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / Сергій Щербина // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 65–67. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- Школа автентичного навчання -- автентичне навчання -- модель навчального закладу -- інноваційний розвиток -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітній простір
Анотація: У статті репрезентовано модель навчального закладу "Школа автентичного навчання". Розглянуто характерні особливості цього навчання, яке пов’язує навчальний матеріал із проблемами реального життя, практичним використанням отриманих знань і вмінь та застосуванням їх поза школою. Обґрунтовано реалізацію цієї ідеї в умовах української освітньої системми як основи інноваційного розвитку навчального закладу.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
37.01:001.895](477)
У 67


   
    Упровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних закладах: методичний аспект / О. Патрикеєва [та ін.] // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 90–95. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
STEM-освіта -- партнерська взаємодія -- навчально-методична робота -- матеріально-технічне забезпечення -- інформаційне забезпечення
Анотація: Розглянуто методичний аспект упровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних закладах. Обґрунтовано актуальність упровадження STEM-освіти, розкрито зміст організаційної та навчально-методичної роботи.


Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена; Василашко, Ірина; Лозова, Оксана; Горбенко

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
Статистика
за 10.06.2024
Кількість запитів 35964
Кількість відвідувачів 1500
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя