Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Андрущенко В. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу/Віктор Андрущенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 4/5.-С.13-18.
|
>2.
| Андрущенко В. Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації/В. Андрущенко // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2018,N N 2.-С.5-12.
|
>3.
| Белозерцев Е. П. "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования/Е. П. Белозерцев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 7.-С.3-13
|
>4.
| Березівська Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського/Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.5-9
|
>5.
| Бех І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.30-37
|
>6.
| Верещак Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів/Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.77-81
|
>7.
| Гончарова О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики і мислення у складності/О. Гончарова // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2017,N N 3.-С.64-75.
|
>8.
| Горшкова Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога/В. В. Горшкова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.75-81
|
>9.
| Давидов П. Г. Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз/П. Г. Давидов // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2010,N N 4.-С.109-115.
|
>10.
| Знание как явление человеческого бытия // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013,N N 3.-С.15-65.
|
|
|