Пошуковий запит: <.>S=Оцінювання знань<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти/Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Т. 2. - 2006
|
>2.
| Настільна книга педагога: Актуальні прийоми та методи навчання. Практичні поради. Нормативні документи/Упоряд.: В. М. Андрєєва, В. В. Григораш: Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром. - 2007
|
>3.
| Бусыгина Г.В. Тестовая литературная игра по роману М.Булгакова "Мастер и Маргарита"/Г.В. Бусыгина // Русский язык и литература в школах Украины. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2004,N N1(49).-С.11-15
|
>4.
| Нікішина Т.В. Уроки-практикуми з української мови в 6 класі/Т.В. Нікішина // Вивчаємо українську мову та літературу. Бібліотека. -Х.:Видавнича група "Основа", 2004,N NВип.3.-С.96 с.
|
>5.
| Курдюкова Н. А. Оценочная деятельность учителя глазами учащегося/Н. А. Курдюкова // География в школе. -Москва:Министерство образования Российской Федерации. Издательский дом "Школа-Пресс 1", 2004,N N6.-С.46-47, 73
|
>6.
| Елементи експериментальних підходів на уроках біології: біологічні основи психології // Хімія.Біологія.Бібліотека. -К.:"Редакція загальноредагогічних газет", 2004,N N11(Елементи експериментальних підходів на уроках біології: біологічні основи психології).-С.1-112
|
>7.
| Вишинська Л. Оцінювання знань як стимул розвитку : Перевірка й оцінювання знань, умінь і навичок учнів/Л. Вишинська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N44(листопад).-С.9-12.
|
>8.
| Ермакова И. В. Оценивание учащихся учителями : психологические аспекты/И. В. Ермакова, И. М. Кондаков // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2005,N N1.-С.71-79.
|
>9.
| Евтифеева О. В. Теория множественности интеллекта/О. В. Евтифеева, А. С. Сиденко // Педагогическая диагностика. -М.:Народное образование, 2005,N N4.-С.7-19 (Окончание следует)
|
>10.
| Сысоева Л. А. Информационно-семантические модели педагогических тестов/Л. А. Сысоева // Педагогическая диагностика. -М.:Народное образование, 2005,N N4.-С.20-41
|
|
|