Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- збірники наукових праць<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/Є 24
Назва : Європейські педагогічні студії: Педагогічні науки. Філософські науки. Освітня політика. Менеджмент освіти . Вип. 1-2
Вихідні дані : Київ: НПУ ім. М.Драгоманова, 2012
Кільк.характеристики :250 с.: фот. цв.
Колективи : Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи
Примітки : титул. лист. паралел. англ. мовою
Ціна : 42.00 грн.
ББК : 74.04.0я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки
Педагогіка-- збірники наукових праць
Освітня політика
Менеджмент освіти
Вища освіта-- інновації
Вища освіта-- євроінтеграція
Педагогічна освіта-- модернізація
підготовка педагога-- система
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): університетська освіта
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/Є 24
Назва : Європейські педагогічні студії: Педагогічні науки. Філософські науки. Освітня політика. Менеджмент освіти . Вип. 5-6
Вихідні дані : Київ: НПУ ім. М.Драгоманова , 2015
Кільк.характеристики :159 с.: фот. цв.
Колективи : Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи
Примітки : титул. лист. парал. англ. мовою
Ціна : 65.00 грн.
ББК : 74.04.0я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки
Педагогіка-- збірники наукових праць
Освітня політика
Менеджмент освіти
Вища освіта-- інновації
Вища освіта-- євроінтеграція
Педагогічна освіта-- модернізація
Філософське навчання
Продуктивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософська освіта--продуктивна освіта--університетська освіта
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 301(05)/А 43
Назва : Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : Збірник наукових праць. № 4 (29)
Вихідні дані : Київ; Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2015
Кільк.характеристики :189 с
Колективи : Київський Національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 2311-214X: 24.00 грн.
ББК : 60.5я43 + 88я43 + 74я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціологічні дослідження
Психологія-- збірники наукових праць
Педагогіка-- збірники наукових праць
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 111
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Кільк.характеристики :408 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Педагогічні науки
Примітки : Фахове видання з педагогічних наук
Ціна : 65.00 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- збірники наукових праць
Підготовка майбутніх вчителів
Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Неперервна освіта
Викладання іноземної мови
Кафедра педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-технології
Зміст : Языковая личность, прагматика и межкультурное общение/ С. Д. Алпатова. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів/ Н. П. Андронік. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст./ Г. Д. Антонюк. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа)/ В. Ф. Баньоі. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів/ І. В. Беженар. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника/ О. П. Биконя. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів/ О. А. Бичек. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов/ С. Л. Бобир. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению/ Л. И. Богатикова. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов/ Н. В. Богушевич. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу/ О. І. Вовк. Живемо в глобалізованому селищі/ В. Вуд-Гейджер. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі/ І. О. Гаценко. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ С. М. Гергуль. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови/ Н. В. Горобченко. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах/ Л. В. Городнича. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття/ Г. В. Гриценко. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття/ С. В. Грищенко. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів/ О. О. Дідух. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми/ І. П. Єдомаха. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку/ М. А. Ерыкина. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ/ А. Р. Жаворонкова. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови/ Т. В. Жукова. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов/ І. Ф. Заваринська. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США/ Н. Г. Зайцева. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе/ Е. Л. Занина. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики/ И. В. Извольская. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов/ В. П. Іванишина. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики/ Л. В. Калініна. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови/ Т. В. Караєва. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов/ Н. М. Карпенко. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи/ О. В. Кміть. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації/ І. Ковалинська. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу/ Т. М. Колодько. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування/ Т. О. Корогод. Розвивальне навчання в молодшій школі/ А. А. Костенко. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза/ А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка/ А. К. Крупченко. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации/ А. Н. Кузнецов. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка/ Е. А. Кузьменкова. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО"/ Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации/ А. Э. Левицкий. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів/ С. В. Литвин. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку/ Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості/ В. В. Марчук. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию/ Ю. В. Маслов. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст/ О. А. Мацнєва. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу/ І. В. Мірошник. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності/ Л. М. Мороз. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения/ А. Л. Назаренко. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові/ Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов)/ А. Е. Павленко. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи/ А. М. Палієнко. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської/ О. М. Панзига. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну/ О. О. Першукова. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности/ Г. А. Петрова. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів/ Ю. А. Петрусевич. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению/ Т. В. Починок. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької)/ М. М. Прокопчук. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ/ О. Є. Ріхтер. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування/ Ю. О. Роскопіна. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана/ Д. Р. Сабирова. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою/ Н. В. Саєнко. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти/ Н. Б. Самойленко. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту/ М. Г. Семенова. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів/ Ю. О. Семенчук. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку/ В. А. Скакунова. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів/ В. В. Смелянська. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности/ С. В. Смолини. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника/ З. К. Соломко. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови/ Т. О. Стеченко. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона)/ Е. Ю. Стрельцова. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи/ С. І. Стрілець. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи/ С. В. Стрілецька. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс/ О. А. Строганова. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов/ О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. В. Тітова. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні/ Л. М. Тонконог. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму/ Ю. І. Трикашна. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів/ М. В. Труфкіна. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича/ О. М. Тютюнник. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов/ И. А. Тяллева. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики/ А. П. Умінська. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей/ О. М. Федоренко. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування)/ Н. Ю. Фоміних. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу/ Л. В. Циган. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47/ А. В. Шаронова. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови/ І. В. Шастова. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності/ Т. Д. Шмідт. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу/ О. В. Ярошенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 132.50 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Тактика вопросно-ответного единства в диагностирующей стратегии устного медицинского дискурса/ Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. Українська медична термінологія: її походження, особливості та методи засвоєння студентами-іноземцями медичних ВНЗ України/ Н. О. Ворона. Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді/ Є. Ю. Липовецька. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема/ Н. О. Падун, А. О. Падун. Історіографія феномену толерантності в науковій літературі/ А. І. Рожнова. Консультативна профорієнтаційна освіта учнів старшої школи: сучасні підходи/ О. Ю. Сагадіна. Проблема готовності дитини до школи/ І. Ю. Тестова, Н. В. Білоусова. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Організація самостійної роботи студентів аграрних вишів під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Особливості модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи та вихователями ГПД і ДНЗ у навчально-виховному процесі післядипломної освіти/ О. А. Барило. Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх/ Л. В. Бобро. Комунікативна спрямованість процесу вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Формування предметних компетентостей з біологіїї у профільній школі/ В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко. Формування граматичних навичок у процесі освоєння української мови як іноземної на початковому етапі/ Є. О. Голованенко, Н. Л. Дунь. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі/ О. П. Долгорук, Н. В. Білоусова. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів/ Л. О. Дубровська, М. П. Долматова, М. В. Бойко. Технологія інтерактивного уроку в початковій школі/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, А. С. Висовень. Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів/ Л. О. Дубровська [та ін.] ; Катерина Вадимівна. Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра/ В. Л. Дубровський, Я. В. Новікова. Роль виховного середовища дитячого оздоровчого табору у формуванні безпечної поведінки підлітків/ Д. І. Конончук. Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта – сколіоз/ П. І. Кузьменко. Дидактична гра як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів/ Л. В. Мелешко. Інноваційні технології в методиці викладання української мови за професійним спрямуванням в аграрних вищих навчальних закладах/ С. В. Толочко, В. І. Хомич. Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов/ С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів вищих медичних навчальних закладів України/ Т. І. Горпініч. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх керівників навчальних закладів/ Ю. Г. Новгородська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Українська мова як іноземна в Буковинському державному медичному університеті: з досвіду роботи/ Л. Я. Вилка. Суспільствознавство в початковій школі: історичний огляд/ Т. В. Гордієнко. Вимоги до стажування у юридичних коледжах США/ О. В. Михайленко. Навчально-виховне об’єднання "Середня школа – вища технічна школа" – шлях до європейських стандартів освіти (на зразку системи роботи Київського ліцею "Інтелект")/ С. В. Романовський. Дослідницька діяльність студентів педагогічних спеціальностей у країнах кавказького регіону (Азербайджан, Вірменія, Грузія)/ І. В. Федорчук.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 182.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Розвиток педагогічної освіти і науки у Ніжинській вищій школі/ Є. І. Коваленко. Використання діяльнісного підходу в підготовці фахівців дошкільної освіти/ А. М. Аніщук. Освіта як форма профілактики соціального відторгнення бездомних/ Г. З. Бейгер. Проблема міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті/ Н. О. Бугаєць. Проблема творчості вчителя в сучасній педагогічній науці/ Н. І. Варга. Формування освітніх компетентностей учнів початкової школи у змісті навчального предмета "Я у світі"/ Т. В. Гордієнко. Соціальні контексти й практичні цілі вивчення комунікації в університетах (науковий аналіз опитування в академічних спільнотах)/ Е. У. Гуцало, О. І. Матьяш. Формування моральних якостей молодших школярів: теоретичний аспект/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Медіація як технологія запобігання конфліктам у професійній діяльності юристів/ А. В. Жданюк. Патологія родинного життя – насильство в сім’ї/ Р. Карташинська. Формування тимчасового колективу в оздоровчому таборі як соціальна необхідність виховної роботи з дітьми/ Д. І. Конончук. Медійна та інформаційна грамотність – одна із важливих компетентностей, які має формувати нова українська школа: виклики інформаційного суспільства/ М. М. Коропатник. Феномен інформаційної культури в управлінській діяльності керівника/ Ю. Г. Новгородська, Л. І. Кравченко. Персоналізм та інновації. Філософські коментарі щодо виховання та освіти/ П. Скшидлевський. Формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в педагогічному дискурсі/ Люй Цзін. До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь/ В. В. Ревенчук. Соціотерапія як форма допомоги дітям із синдромом порушення активності та уваги/ А. Пашкевич. Передумови виникнення й розвитку ідеї формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів/ І. О. Солошич. Проектна культура керівника: сутність поняття/ М. О. Шевчук, І. В. Доліна. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу/ Л. Ю. Шумська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків/ Н. В. Білоусова, І. В. Ходосенко, О. П. Долгорук. Методика діагностування сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики/ І. А. Дікун. Формування позитивної мотивації й виховання потреби відповідального ставлення до майбутньої професійної діяльності у студентів педагогічних університетів/ 173-180. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери засобами дистанційного навчання в умовах ВНЗ / А. І. Конончук. Партнерська взаємодія вихователя і практичного психолога ДНЗ у профілактиці агресивної поведінки дітей дошкільного віку/ О. А. Конончук. Педагогічні методи формування соціокультурних цінностей учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання/ С. І. Луців, Г. О. Філь. Картина як засіб ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з культурою рідного краю (на прикладі картин Сергія Шишка)/ С. І. Матвієнко, А. Е. Горбачева. Управління процесом формування науково-дослідницьких умінь студентів у системі професійної підготовки/ О. С. Повідайчик. Інноваційна сутність видів і форм діяльності на уроках музики в початковій школі/ Т. М. Турчин. Педагогічні умови управління процесом формування культури проектної діяльності старшокласників/ М. О. Шевчук, А. О. Ткаченко. Особливості перекладу термінів туристичної та ресторанно-готельної галузі в економічних текстах/ Ю. О. Ювковецька. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Керована самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутніх фахівців іноземної філології/ А. М. Абрамович, Т. Г. Чувакова. Підготовки майбутніх викладачів економіки до професійного спілкування/ С. М. Дубовик. Формування у майбутніх педагогів життєдайного світобачення/ О. Л. Кононко. Методичний інструментарій підготовки вчителя іноземної мови/ Н. М. Лавриченко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія (на основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр.)/ Н. В. Бхіндер. Особливості гуманізації медичної освіти в медичних школах Великої Британії в XX сторіччі/ Л. Ф. Віннікова. Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст./ Н. П. Дічек. Теоретичні та практичні аспекти підготовки до неперервної професійної освіти в історії вищої школи за кордоном/ О. М. Сагач. Історія становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей/ С. І. Самаріна. Підготовка до вчителювання у Полтавському інституті шляхетних дівчат (1818–1917 рр.)/ І. В. Тонконог. Розвиток спеціальної освіти в країнах Європи та Україні (порівняльний аспект)/ В. М. Шевченко. Відображення зовнішньої диференціації організації шкільної освіти на прикладі польських шкіл і шкіл 2–3 мовами навчання (1991–2010)/ С. М. Шевченко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :154 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 117.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики/ В. С. Вергунова. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Гао Іюань. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти/ Ю. Ф. Дворник. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів/ В. В. Ковальова. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст./ М. О. Сокол. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. Психофізіологічні особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Н. A. Шкляр. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації/ Р. М. Силко, Т. М. Шавро. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Ван Яюєци. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів/ О. М. Грисюк. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Дорошенко. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова, Є. А. Козир, С. А. Циганков. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту/ Л. В. Пелешко. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Скорик. Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Хань Юйцень. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі/ Н. О. Чорногор. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи/ В. В. Богданович. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття/ О. В. Коваль. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко/ Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні/ О. І. Солдатенко. Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха)/ Сунь Пенфей.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 119.50 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Взаємодія соціальних інститутів у процесі соціально-педагогічної підтримки багатодітної сім’ї/ Т. В. Букій. Морфологічна та екологічна поверхня як соціокультурна детермінанта розвитку соціальної компетентності особистості вчителя початкової школи у післядипломній освіті/ О. В. Варецька. Діагностика діяльнісно-оперативного компонента культури безпечної життєдіяльності студентів класичного університету/ С. П. Гвоздій. Категорія екологічної відповідальності в світлі сучасних наукових досліджень/ Н. В. Граматик. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи/ І. І. Киричок, Р. В. Сопівник. До питання про особливості перекладу термінів у технічних текстах галузі машинобудування/ О. Г. Корбут. Трансформація педагогічних поглядів на проблему морального виховання підростаючого покоління/ В. Л. Короленко. Інтелектуальна антиципація в навчально-пізнавальній діяльності школярів/ В. С. Король. Особливості психофізичного розвитку розумово відсталих учнів та чинники, що ускладнюють їхню читацьку діяльність/ Н. П. Кравець. Професійна компетентність вихователя дітей передшкільного віку як фактор успішності першокласників/ Т. М. Лесіна. Результати аналізу змісту підручників з англійської мови для початкової школи/ О. Ю. Лосєва. Розвиток початкової ланки української освіти: від "Школи радості" до деградації/ Л. О. Мазур, С. М. Повторева. Фольклор як засіб формування соціального досвіду в дитини старшого дошкільного віку/ С. І. Матвієнко. Принципи самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів/ О. В. Нікулочкіна. Дослідження рівня сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: комунікативний компонент/ О. М. Тур. Магістерська підготовка диригента-педагога: особистісно орієнтований підхід/ Л. Ю. Шумська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Наступність і перспективність у навчанні дітей рідної мови в ДНЗ та початковій школі/ А. М. Аніщук. Міжкультурні аспекти інтеграції Інтернету у навчанні іноземної мови/ І. С. Бахов. Інноваційні підходи до використання дидактичних ігор на уроках математики у початковій школі/ Т. М. Дубовик, М. М. Кропта. Разработка и реализация проектов по обучению английскому языку взрослых/ А. Н. Дядечко, С. Г. Золотова. Педагогічні умови використання арт-терапії в освітньо-виховному просторі початкової школи/ Л. В. Ілійчук. Внеаудиторная работа в обучении студентов и аспирантов иноязычному общению/ Г. И. Литвиненко, С. Г. Золотова. Оцінювання рівня іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей/ Л. Г. Мовчан. Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти/ С. О. Павлова. Формування знань про робітничі професії у старших дошкільників як умова їх підготовки до навчання у школі/ Л. М. Пісоцька. Формування еколого-економічних цінностей в учнів / А. О. Химинець. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи/ С. М. Мартиненко. Навчально-методичний супровід формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів/ М. П. Оліяр. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; В. О. Сухомлинський про естетичне ставлення учнів до природи як необхідної складової екологічного виховання/ В. Ю. Бережок. Універсальні ідеї К. Д. Ушинського на уроках трудового навчання в початковій школі/ О. В. Дідик. Критерії ефективності професійного розвитку вчителів середніх шкіл Австралії/ Л. С. Костіна. Функціональні особливості корпоративного університету як найбільш прогресивної форми організації корпоративної освіти у США/ І. М. Литовченко. Формування інтелектуально-творчих умінь учнів у початкових школах радянської України (друга половина ХХ століття)/ К. П. Нечипоренко. Формування здоров’язбережувального середовища – шлях до модернізації сучасної початкової освіти в світлі просвітницьких ідей Софії Русової/ Л. Б. Петренко. Музичне мистецтво у контексті естетичного виховання за педагогічними ідеями Григорія Сковороди та Рудольфа Штайнера/ С. О. Салдан. Ідеї педагогічної майстерності учителя в педагогічній спадщині М. С. Григоревського (1872–?)/ І. В. Тонконог.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1 : I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 131.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Педагогіка-- збірники наукових праць
Педагогіка України-- історія освіти
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Музична освіта
Мистецька освіта
Професійна підготовка
Кафедра педагогіки
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні працівники--вчитель музики
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики/ Н. В. Ашихміна. Науково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів/ В. В. Богданович. Понятійний тезаурус проблеми формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики/ Ван Яюєци. Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва/ В. С. Вергунова. Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи/ О. М. Грисюк. Теоретична концептуалізація процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема/ О. О. Морозова. Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти/ Л. І. Паньків. Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу/ Є. М. Проворова. Художньо-творча синестезійність особистості в контексті інтеграції мистецтв/ О. К. Рахманова. Розвиток загальної музичної освіти: наступність і спадкоємність/ О. Ф. Руденко. Мелодичний слух як базова здібність у процесі формування музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів/ С. С. Горбенко. Формування асоціативного мислення майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ О. Ю. Горожанкіна, Н. В. Риженко. Специфіка і зміст підготовки студентів до керівництва ансамблевим музикуванням школярів/ Ван Чжун. Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення/ Ван Чень. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв засобами електронного музичного інструментарію/ В. В. Марцинів. Аспекти зростання музично-естетичної компетентності учасників хорового колективу в школах мистецтв/ А. І. Мащенко. Теоретичне обґрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики/ В. В. Мішедченко. Методичне забезпечення балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності/ Я. В. Хмелюк. Структурні компоненти формування мотивації до музично-педагогічної діяльності в студентів педагогічних коледжів/ Л. В. Хоменко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації освітнього простору/ Ю. Ф. Дворник. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації/ Т. В. Дорошенко. Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. В. Костенко. Реалізація базових компетентностей у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. А. Михаськова. Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики/ Мінь Шаовей. Ефективна організація самостійної роботи студентів – важлива умова формування професійної компетентності майбутніх учителів музики/ Т. Д. Пухальський. Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Мотивація музично-виконавської діяльності як характеристика спрямованості особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва/ Л. А. Теряєва. Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників/ С. Р. Хлєбік. Проблеми вокально-технічного розвитку майбутніх вчителів музики та шляхи їх подолання/ Т. Г. Шафарчук, Мен Ян. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Основні напрямки репертуару навчальних оркестрів народних інструментів (на матеріалі оркестру НДУ імені Миколи Гоголя)/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір/ О. В. Коваль. Традиції та інновації в системі музично-інструментальної підготовки/ Т. В. Ляшенко. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в Україні у другій половині ХХ ст./ Н. І. Остапенко. Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть/ Т. В. Раструба.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 29068
Кількість відвідувачів 1438
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя