Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- методологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(4Укр)/А 66
Автор(и) : Андрущенко, Виктор Петрович, Савельев, Владимир Леонидович
Назва : Образовательная политика: (обзор повестки дня)
Вихідні дані : К.: МП Леся, 2010
Кільк.характеристики :404 с. ; 20 см
Колективи : Министерство образования и науки Украины, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова
ISBN (в тв. пер.), Ціна 966-8126-60-3: 37.00 грн.
ББК : 74.04(4Укр) + 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- державна політика
Педагогіка-- методологія
Вища освіта в Україні
Освіта-- соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня політика--врядування--філософія освіти
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(4Укр)/А 66
Автор(и) : Андрущенко, Віктор Петрович, Савельєв, Володимир Леонідович
Назва : Освітня політика: (огляд порядку денного)
Вихідні дані : К.: МП Леся, 2010
Кільк.характеристики :368 с. ; 20 см
Колективи : Міністерство освіти і науки України (Київ), Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (Київ)
ISBN (в тв. опр.), Ціна 966-8126-60-3: 37.00 грн.
ББК : 74.04(4Укр) + 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- державна політика
Педагогіка-- методологія
Вища освіта в Україні
Освіта-- соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня політика--врядування
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в052/Т 36
Автор(и) : Тестов В.А.
Назва : Информационное общество: переход к новой парадигме образования
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 4. - С. 3-10. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/4). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 8 назв.
ББК : 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка
Анотація: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/С 50
Автор(и) : Сметанський М. І.
Назва : Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 22-29 (Шифр ПП1/2012/1)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- педагогічна категорія
Педагогіка-- методологія
Школи альтернативні
Анотація: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О. В. Сухомлинської "Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насиченість духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в2: 88/Б 52
Автор(и) : Берулава, Г. А., Берулава М.Н.
Назва : Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 4. - С. 11-20. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/4). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 6 назв.
ББК : 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- психологія особистості
Психологія-- педагогічна психологія-- студенти
Педагогіка-- методологія
Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка
Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 87/Г 70
Автор(и) : Горшкова В. В.
Назва : Философско-теоретические ориентации современного педагога
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 8. - С. 71-79. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/8). - ISSN 0869-561X
ББК : 87 + 74.в55
Предметні рубрики (Галузі знань): Філософія освіти
Педагогіка-- методологія
Географіч. рубрики: Росія-- Освіта
Анотація: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога.В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74d01/И 46
Автор(и) : Ильин Г. И.
Назва : О своеобразии педагогической науки
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 6. - С. 36-44. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/6). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 8 назв.
ББК : 74d01
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка
Анотація: На історичному тлі, починаючи з епохи Просвітництва, розглядається становище педагогіки у взаєминах з іншими науками. Визначається відмінність двох видів педагогічного пізнання - об'єктивного, заснованого на картезіанському розумінні науки, і суб'єктивного, що припускає задуми і бажання того, хто пізнає.На историческом фоне, начиная с эпохи Просвещения, рассматривается положение педагогики во взаимоотношениях с другими науками. Определяется различие двух видов педагогического познания -- объективного, основанного на картезианском понимании науки, и субъективного, предполагающего замыслы и желания познающего.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в1/В 24
Автор(и) : Введенский В. Н.
Назва : Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 6. - С. 28-36. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/6). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 11 назв.
ББК : 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Психологія-- педагогічна психологія-- психологія вчителів
Філософія-- етика-- професійна етика-- педагоги
Освіта-- школознавство-- вчителі-- професійна етика
Географіч. рубрики: Росія
Анотація: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в01/К 78
Автор(и) : Краснова Л. А.
Назва : Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 6. - С. 21-28. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/6). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 13 назв.
ББК : 74в01
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка
Анотація: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного).В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Берулава М. Н.
Назва : Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 7. - С. 26-30. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/7). - ISSN 0869-561X
ББК : 74.202.1 + 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Педагогіка-- зміст освіти
Дитяча психологія-- шкільний вік
Географіч. рубрики: Росія-- освіта, 21 ст.
Анотація: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 37300
Кількість відвідувачів 1933
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя