Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- методологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гупан, Нестор
Назва : Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 4/5. - С. 53-56. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/4/5). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Анотація: У статті висвітлено нові підходи до визначення і обгрунтування хронологічних меж історико-педагогічного процесу, що визріває і згасає за власними внутрішніми закономірностями. Представлено архітектоніку періодизації історико-педагогічних явищ та феноменів. Визначено понятійні критерії підходів до використання термінології, пов'язаної з упорядкуванням хронологічних меж та періодизації історико-педагогічних досліджень.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 87/Щ 61
Автор(и) : Щербаков Р.Н.
Назва : Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 3. - С. 44-50. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/3). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 7 назв.
ББК : 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Викладання історії в школі-- зміст навчання
Педагогіка-- методологія
Навчання-- зміст навчання
Географіч. рубрики: Росія-- освіта
Анотація: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в/Х 69
Автор(и) : Ходусов А. Н.
Назва : Воспитание в ХХ --начале ХХІ в.
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 6. - С. 83-88. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/6). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 6 назв.
ББК : 74в + 74.200 + 74.039(2)6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Педагогіка-- виховання школярів
історія педагогіки Росії(1917-
Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка-- історія
Анотація: У статті, на основі аналізу теорії, методології, практики дається авторська інтерпретація розвитку вітчизняного виховання школярів періоду ХХ - початку ХХІ ст.В статье, на основе анализа теории, методологии, практики даётся авторская интерпретация развития отечественного воспитания школьников периода ХХ -- начала ХХІ в.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/Я 47
Автор(и) : Яковенко М.
Назва : Дослідження естетичної компоненти освітнього простору
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ голов. ред. І. Вакарчук. - К.: Знання, 2014. - N 1. - С. 73-80. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2014/1). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ДРНТІ : 14.01.07 + 02.61.45
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Педагогіка-- методологія
Виховання-- естетизація освітнього простору
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): естетизація освіти--естетична компонента--освітній простір--мислення--культура--освітні заклади--естетика--надбання знань
Анотація: Розглядаються процеси естетизації освітнього простору. Висвітлена естетизація знання, мислення та взаємин суб'єктів освітнього процесу. Коментується усвідомлення естетичного смаку.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в052/Т 36
Автор(и) : Тестов В.А.
Назва : Информационное общество: переход к новой парадигме образования
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 4. - С. 3-10. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/4). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 8 назв.
ББК : 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка
Анотація: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Берулава М. Н.
Назва : Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 7. - С. 26-30. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/7). - ISSN 0869-561X
ББК : 74.202.1 + 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Педагогіка-- зміст освіти
Дитяча психологія-- шкільний вік
Географіч. рубрики: Росія-- освіта, 21 ст.
Анотація: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в4/П 27
Автор(и) : Перминова Л. М.
Назва : Методологический контур экспериментальной дидактики
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 1. - С. 17-24. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/1). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 11 назв.
ББК : 74в4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Анотація: Про визначення методологічного контуру експериментальної дидактики
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в2: 88/Б 52
Автор(и) : Берулава, Г. А., Берулава М.Н.
Назва : Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 4. - С. 11-20. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/4). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 6 назв.
ББК : 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- психологія особистості
Психологія-- педагогічна психологія-- студенти
Педагогіка-- методологія
Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка
Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74d01/И 46
Автор(и) : Ильин Г. И.
Назва : О своеобразии педагогической науки
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 6. - С. 36-44. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/6). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 8 назв.
ББК : 74d01
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка
Анотація: На історичному тлі, починаючи з епохи Просвітництва, розглядається становище педагогіки у взаєминах з іншими науками. Визначається відмінність двох видів педагогічного пізнання - об'єктивного, заснованого на картезіанському розумінні науки, і суб'єктивного, що припускає задуми і бажання того, хто пізнає.На историческом фоне, начиная с эпохи Просвещения, рассматривается положение педагогики во взаимоотношениях с другими науками. Определяется различие двух видов педагогического познания -- объективного, основанного на картезианском понимании науки, и субъективного, предполагающего замыслы и желания познающего.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в01/К 78
Автор(и) : Краснова Л. А.
Назва : Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 6. - С. 21-28. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/6). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 13 назв.
ББК : 74в01
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка
Анотація: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного).В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 19.10.2024
Кількість запитів 17062
Кількість відвідувачів 417
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя