Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (181)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 275
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Луценко І. Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими потребами/І. Луценко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N40(жовтень).-С.19-27
2.

Неделя психологии в школе // Библиотечка "Первого сентября": Серия "Школьный психолог". -Москва:"Чистые пруды", 2005,N N4(Неделя психологии в школе).-С.1-32
3.

Обухова Л. Ф. Зона ближайшего развития: пространственно-временная модель /Л. Ф. Обухова, И. А. Корепанова // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2005,N N6.-С.13-26
4.

Лаврова О. Проблема розумового розвитку дошкільників засобами гри у педагогічній спадщині І.О.Сікорського/О. Лаврова // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N1.-С.75-77
5.

Вірна Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи/Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N2.-С.1-4
6.

Ядрышникова Т. Л. Учебная программа дисциплины "Педагогическая психология" для студентов, обучающихся по специальности "031000 - педагогика и психология"/Т. Л. Ядрышникова, С. В. Зиборова, М. А. Снесарь // Психология в вузе. -М.:ООО "НПЦ Технограф", 2005,N N2.-С.3-28.
7.

Антонова Л. Н. Педагогика поддержки: смысл, специфика, предназначение/Л. Н. Антонова // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2005,N N1.-С.178-184
8.

Мижериков В. А. Детская дипломатия - прорыв к будущему/В. А. Мижериков, Т. А. Юзефавичус // Мир образования - образование в мире. -Москва:Издательско-полиграфическая фирма "Воронеж", 2004,N N4.-С.102-114.
9.

Александрова Н. М. Среда обучения - компонент образовательной среды/Н. М. Александрова, Д. Г. Колодан // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2005,N N1.-С.210-220
10.

Півненко А. Рефлексія та педагогічний процес у контексті зміни освітньої парадигми /А. Півненко, Є. Півненко // Директор школи. Україна. -київ:Директор школи.Україна, 2005,N N3/5.-С.169-202.
11.

Степанова М. А. Прошлое и настоящее психологии образования ( по материалам журнала "Вопросы психологии")/М. А. Степанова // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2005,N N2.-С.34-58.
12.

Щекатунова А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці/А. Щекатунова // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N4.-С.7-12
13.

Овчиннікова І. Формування ефективних способів самостійної роботи з текстовою інформацією/І. Овчиннікова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N22.-С.3-51
14.

Воронцова Е. Обдарованість: діагностика та система роботи зі здібними дітьми/Е. Воронцова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N25/28.-С.5-25
15.

Гуріна О. Робота з гіперактивними дітьми : Психологічна компетентність учителя/О. Гуріна // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N29(серпень).-С.20-35
16.

Сорич І. Організація роботи з обдарованими дітьми у навчальних закладах/І. Сорич // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N25/28.-С.26-37
17.

Гордеева Т. О. Мотивационные факторы , влияющие на достижения в учебной деятельности , или мотивация обучения : пять условий успеха/Т. О. Гордеева // Психология в вузе. -М.:ООО "НПЦ Технограф", 2005,N N4.-С.3-27
18.

Баширова Н. Н. Помощь детям младшего школьного возраста в решении личностных проблем средствами формируемого регуляторного опыта/Н. Н. Баширова // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2005,N N4.-С.14-22
19.

Меєрович М. Система освіти як основний фактор економіки : Можливості ТРВЗ-педагогіки/М. Меєрович // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N13( квітень).-С.3-5
20.

Астахова Н. В. Особенности самостоятельной активности учащихся общеобразовательных классов и классов коррекционно-развивающего обучения/Н. В. Астахова // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2005,N N4.-С.28-36
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 29.06.2024
Кількість запитів 8264
Кількість відвідувачів 424
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя