Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 275
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Kreckl F. Padagogische Psychologie fur Gruppenleiter/F. Kreckl. - 1973
|
>2.
| Сак Т. Інтегрований курс "Навколишній світ" у школі інтенсивної педагогічної корекції: (Особливості корекційно-розвивального напряму)/Т. Сак // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2003,N N3.-С.35-39.
|
>3.
| Інтерактивна психолого-педагогічна підтримка соціалізації обдарованих старшокласників/М. С. Гальченко [та ін.]. - 2018
|
>4.
| Журавлев Д. Адаптация учащихся при переходе из начальной в среднюю школу/Д. Журавлев // Народное образование. -М.:Народное образование, 2002,N N8.-С.99-105
|
>5.
| Дьяков А. К. Айкидо как психолого-педагогическая технология поддержки развития детей младшего школьного возраста/А. К. Дьяков // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2007,N N4.-С.202-209
|
>6.
| Богосвятська А. Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку/А. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. -К.:Антросвіт, 2013,N N 3.-С.14-19
|
>7.
| Сєрова Л. Акустична дисграфія в молодших школярів та її подолання/Л. Сєрова, С. Янчевська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N8 (лютий).-С.17-18
|
>8.
| Стрілько В. Біопсихологічні засади індивідуального підходу до учнів у навчально-виховному процесі/В. Стрілько // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 8/9.-С.36-38.
|
>9.
| Ільченко О.І. Біопсихологія в соціально-психологічному забезпеченні фізики й хімії як складових систем медико-біологіної освіти/О.І. Ільченко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2002,N N1-2.-С.89-97
|
>10.
| Коба И. Биологический ритм ребенка и расписание уроков/И. Коба // Директор школы. -М.:Издательская фирма "Сентябрь", 2003,N N2.-С.127-128
|
>11.
| Назарук О. М. Вікові особливості розуміння особистого досвіду/О. М. Назарук. - 2004
|
>12.
| Нечитайло Т. Вікова психологія школи/Т. Нечитайло // Дитина. -К.:Асоціація Вальдорфських ініціатив в Україні, 2003,N N3/4(березень-квітень).-С.18-19
|
>13.
| Вікова та педагогічна психологія/О. В. Скрипченко [та ін.]. - 2009
|
>14.
| Поліщук В. М. Вікова та педагогічна психологія/В. М. Поліщук. - 2007
|
>15.
| Вікова та педагогічна психологія. - 2006
|
>16.
| Кутішенко В. П. Вікова та педагогічна психологія/В. П. Кутішенко. - 2005
|
>17.
| Еровенко В.А. Вера и знание в математическом образовании/В.А. Еровенко, М.В. Мартон // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2003,N N2.-С.22-23
|
>18.
| Фельдштейн Д. И. Взаимосвязь теории и практики в формировании психолого-педагогических оснований организации современного образования/Д. И. Фельдштейн // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2010,N № 4.-С.190-203
|
>19.
| Михалевська Н. Вибір професії: Психолого-педагогічний тренінг/Н. Михалевська, О. Тригук // Сільська школа України:Шкільний світ, 2005,N N4(лютий).-С.28-32
|
>20.
| Ковальова О. Визначення типів іміджу вчителя і вчителя-адміністратора/О. Ковальова // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2006,N N4.-С.81-85
|
|
|