Пошуковий запит: <.>S=Початкова школа -- навчання -- ігрові технології<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Салюк А. Дидактичні ігри в процесі навчання грамоти першокласниківа/А. Салюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N8.-С.24-26.
|
>2.
| Королюк Т. Шукаємо знання у квесті/Т. Королюк // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 12.-С.37-38.
|
>3.
| Коврига С. В. Як серйозні завдання перетворити на цікаві?/С. В. Коврига // Вихователю ГПД. Усе для роботи. -Харків:"Основа", 2016,N N 1.-С.42-45.
|
>4.
| Дульська М. Гра як форма організації літературознавчої діяльності/М. Дульська // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2016,N N 1.-С.24-29.
|
>5.
| Колесник К. Дидактична гра як засіб розвитку кооперативних і комунікативних навичок/К. Колесник // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 11.-С.18-20.
|
>6.
| Кулинич Г. Цеглинка до цеглинки - збудуйно щось нове! Навчаємо граючи. Для нас це - головне/Г. Кулинич // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 11.-С.32-34.
|
>7.
| Слюсар Ю. Навчатися з набором Лего цікаво, весело і легко/Ю. Слюсар // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2020,N N 7/8.-С.28-29.
|
>8.
| Шульга Н. Провести допоможуть посібники яскраві ігри розвивальні і навчальні вправи/Н. Шульга // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2020,N N 7/8.-С.30-31.
|
>9.
| Кагала Я. Ігровий і діяльнісний підходи до навчання з LEGO/Яна Кагала, Світлана Крохмаль // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 7(613).-С.19–21
|
|