Пошуковий запит: <.>S=Початкова школа -- навчання -- інклюзивне навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Сак Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/Тамара Сак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 7.-С.47–49
|
>2.
| Демченко І. Креатотерапія: лікуємо душі засобами творчості/І. Демченко // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2017,N N 10.-С.25-26.
|
>3.
| Демченко І. У світі чарівних скульптур/І. Демченко // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2017,N N 10.-С.26-30.
|
>4.
| Лалаян Н. Інклюзія крок за кроком/Н. Лалаян // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 9.-С.18-21.
|
>5.
| Запісов С. Інклюзія: з практики провінційної школи/С. Запісов, Л. Сидор // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 2.-С.22-24.
|
>6.
| Глинянюк Н. Визначальна умова інклюзії - безумовне прийняття цінності людського життя/Н. Глинянюк // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 7.-С.3-7.
|
>7.
| Островська К. Моніторинг успішності дитини з особливими освітніми потребами/К. Островська, Х. Качмарик // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2020,N N 7/8.-С.14-17.
|
>8.
| Кіт Ю. Навчаємо читати дитину з обмеженими освітніми потребами/Ю. Кіт // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N N 8.-С.58-60.
|
|