Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Початкова школа -- освітній простір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202.242/Ц 61
Автор(и) : Цимбалару, Анжеліка
Назва : Створення освітнього простору: сучасний підхід
Місце публікування : Учитель початкової школи: Науково-методичний журнал/ Видавництво "Світич". - К.: Видавництво "Світич", 2016. - N 2. - С. 3-6. (Шифр УПШ/2016/2)
ББК : 74.202.242
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- освітній простір
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--початкова освіта
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Наконечна Г., Низковська О., Ночвінова О.
Назва : Нормативні засади проектування розвивального предметного середовища навчальних кабінетів початкової школи
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2018. - № 5/8. - С. 31–38. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2018/5/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
УДК : 373.3.091.6:727.054](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- освітній простір
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--освітнє середовище--розвивальне предметне середовище--проектування освітнього середовища--засоби навчання--нова українська школа
Анотація: У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури і нормативних документів обґрунтовано необхідність проектування сучасного розвивального предметного середовища у початкових класах Нової української школи. Увагу закцентовано на ключових позиціях укладання Примірного переліку засобів навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. Доведено, що проведені теоретичні розвідки і практичні напрацювання у контексті прикладного дослідження дали змогу зробити висновок про необхідність систематичного оновлення нормативної бази і науково-методичного супроводу проектування освітнього середовища закладів освіти, зокрема у навчальних кабінетах початкових класів.
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 65656
Кількість відвідувачів 1143
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя