Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Початкова школа -- уроки англійської мови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.


   
    Pearson Test of English: Міжнародний досвід оцінювання навичок усного іншомовного мовлення учнів молодшого шкільного віку [Текст] // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 43-45.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--початкова школа--оцінювання
   Початкова школа--уроки англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- початкова школа -- оцінювання -- усне мовлення -- іншомовне мовлення -- тестування -- аудіювання -- письмо -- читання -- екзамени
Анотація: Подано матеріал для оцінювання знань учнів початкових класів з англійської мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

2.
81.43.21-90
Z99


    Іванішина, Л. О.
    Англійські та українські прислів’я - засіб формування морально-етичних цінностей у молодших школярів / Л. О. Іванішина // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 19/21. - С. 48-50. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Початкова школа--уроки англійської мови
Кл.слова (ненормовані):
уроки англійської мови в 4 кл. -- початкова школа -- прислів’я -- англійські прислів’я -- українські прислів’я -- порівняльний аналіз -- матеріал до уроку -- ігри на уроках
Анотація: Порівняльний аналіз англійських та українських прислів’їв дає змогу отримати яснішу картину про риси національного характеру і менталітет цих народів.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
81.43.21-90
Б 60


    Бикеева, А. С.
    Forest School for Animals, Birds and Little Kids : первый урок-праздник английского языка для младших школьников / А. С. Бикеева // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 19/21. - С. 31-40.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Початкова школа--уроки англійської мови
Кл.слова (ненормовані):
уроки англійської мови в початковій школі -- початкова школа -- урок-свято -- перший урок -- нестандартні уроки -- молодші школярі -- сценарій уроку
Анотація: Подано методичні рекомендації з підготовки, організації та проведення першого уроку-свята з англійської мови для учнів початкових класів на тему: "Лісова школа для тварин, птахів і козенят".


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Буренко, Валентина.
    Навчання граматики учнів молодшого шкільного віку [Текст] / В. Буренко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 18-24.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--початкова школа--граматика
   Початкова школа--уроки англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- початкова школа -- граматика -- молодші школярі -- казки -- мовні структури -- граматичні казки
Анотація: Подано невеличкі граматичні казки з англійської мови, які були використані з підручників 1-4 класів "Dive into English".


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

5.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 8 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 260 с. - 45.00 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ
Гаврилей, М. А. Походження сучасних порід кішок / М. А. Гаврилей. - С .3-6
Білан, Ю. В. Небезпечні метеорологічні явища та їх сучасні особливості в місті Ніжині / Ю. В. Білан. - С .6-8
Кириченко, І. Г. Просторові аспекти та проблеми розвитку релігійного туризму в Україні / І. Г. Кириченко. - С .8-11
Лугина, Т. М. Перспективи кластеризації Чернігівської області (на прикладі міста Чернігова) / Т. М. Лугина. - С .11-14
Рябоконь, О. В. Відображення особливостей рельєфу в ойконімах Сумщини / О. В. Рябоконь. - С .14-17
Федірко, С. С. Особливості флювіальної морфоскульптури в межах басейну річки Удай / С. С. Федірко ; 17-18
Харченко, М. С. Радіаційна ситуація в Чернігівській області / М. С. Харченко. - С .18-22
Яцун, Р. П Форми територіальної організації розселення Сумської області / Р. П Яцун. - С .22-24
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА
Баско, А. А. Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні та шляхи їх вирішення / А. А. Баско. - С .25-28
Бойко, Ю. С. Грошова система України: Загальне і специфічне / Ю. С. Бойко. - С .28-31
Василевський, Д. О. Xcos – система комп’ютерного моделювання у SCILAB / Д. О. Василевський. - С .31-33
Герман, О. В. Непрямі податки у контексті податкового кодексу України: теоретичні зміни та їх практичне застосування / О. В. Герман. - С .33-36
Гринь, В. О. Дослідження фотопровідності напівпровідникових кристалів оптичними методами / В. О. Гринь. - С .36-40
Дюхіна, А. М. Аналіз застосування кавітаційних та термічних деаераторів на котельнях середньої потужності / А. М. Дюхіна. - С .40-43
Малий, М. І. Використання електронно-обчислювальної техніки для одержання та обробки вимірювальної інформації / М. І. Малий. - С .43-46
Мохір, А. О. Нові можливості математичної системи SCILAB 5.3 / А. О. Мохір. - С .46-48
Павлюк, А. В. Плата студентів за проживання у гуртожитках ВНЗ / А. В. Павлюк. - С .48-49
Павлюченко, О. В. Сучасний стан ринку праці в Україні / О. В. Павлюченко. - С .49-51
Педорич, В. М. Проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України / В. М. Педорич. - С .51-53
Пирог, Г. О. Комп’ютерно-орієнтоване евристичне навчання математики / Г. О. Пирог. - С .53-54
Помазан, І. С. Ефект Фарадея в легованому цинком арсеніді Індію / І. С. Помазан. - С .54-57
Попело, Н. М. Земельна реформа в Україні / Н. М. Попело. - С .58-60
Сахіпзадін, Р. Р. Дослідження лікарських рослин методами ІЧ-спектроскопії / Р. Р. Сахіпзадін. - С .60-64
Сибірякова, Т. О. Дослідження способів підвищення чутливості та селективності супергетеродинних радіоприймачів / Т. О. Сибірякова. - С .64-67
Сопов, Д. О. Дослідження електропровідності деяких сучасних будівельних матеріалів / Д. О. Сопов. - С .67-69
Третяк, О. С. Розробка програмного забезпечення “Графік навчального процесу” на платформі 1С: підприємство / О. С. Третяк. - С .70-72
Юрова, Ю. В. Формування дослідницьких компетентностей в процесі навчання розв’язуванню рівнянь, нерівностей (їх систем) з параметрами методом використання властивостей функцій та застосування СКТ / Ю. В. Юрова. - С .73-76
ІСТОРІЯ, ПРАВОЗНАВСТВО, ФІЛОСОФІЯ
Борисенко, О. О. Історіографія українсько-російських взаємовідносин середини ХVІІ ст.: традиційне і нове / О. О. Борисенко. - С .77-78
Даниленко, О. А. Повсякденне життя ніжинців у період повоєнної відбудови (1943–1953 рр.): соціальний аспект / О. А. Даниленко. - С .79-81
Желєзко, Р. А. Ніжинський полковник Матвій Гвинтівка / Р. А. Желєзко. - С .81-84
Жигун, І. М. Мода як джерело вивчення історії / І. М. Жигун. - С .84-86
Заєць, Д. М. Зміна компетенцій гетьманської влади Б.Хмельницького після підписання Переяславського договору (1654–1657 рр.) / Д. М. Заєць. - С .86-90
Злиденна, Н. Становлення безвірницького руху на Ніжинщині в контексті державно-церковних відносин в УСРР у 1920-х роках / Н. Злиденна. - С .90-93
Кошкідько, А. В. Правові засади створення та функціонування Малої академії наук Уукраїни / А. Кошкідько. - С .93-95
Кошкідько, А. В. Формування політичної культури міського та сільського населення Гетьманщини у ІІ пол. XVII–XVIII століття / А. В. Кошкідько. - С .96-98
Мазурик, О. Розвиток міського транспорту україни в роки “воєнного комунізму” (на прикладі міст Києва та Ніжина) / О. Мазурик. - С .99-101
Марченко, А. В. Методика використання історичних настільних ігор в навчальному процесі середньої школи / А. В. Марченко. - С .101-103
Овраменко, С. О. Актуальні проблеми методики викладання історії в сучасних російських школах / С. О. Овраменко. - С .104-105
Панченко, Н. . Еволюція шкільного підручника з нової історії України доби незалежності / Н. . Панченко. - С .105-109
Ребенок, В. В. Світоглядні уявлення українців про Московію в кінці XVI – XVII ст. / В. В. Ребенок. - С .110-112
Рослий, Д. М. “Записки українського наукового товариства у Києві” як історичне джерело / Д. М. Рослий. - С .113-116
Рудьков, О. І. Знищення української вільної торгівлі на початку XVIII століття / О. І. Рудьков. - С .116-118
Сакун, Р. Повсякденне життя франції останньої третини ХІХ століття у творчості художників нових напрямків / Р. Сакун. - С .118-121
Самко, Ю. М. Формування філософського світогляду М. Гоголя як українського мислителя / Ю. М. Самко. - С .121-124
Тимко, Я. І. Вивчення історії у 5 класі в контексті сучасних змін у системі шкільної освіти / Я. І. Тимко. - С .124-126
Титенко, О. О. Самотворення особистості в умовах сучасного суспільства / О. О. Титенко. - С .126-130
Філь, В. М. Радянсько-китайська конфронтація 1979–1981 років через призму карикатур офіційного видання ЦК КПРС “Правда” / В. М. Філь. - С .130-133
Фоменко, К. Ю. Адміністративні та комерційні установи Прилук в ХІХ ст. / К. Ю. Фоменко. - С .133-137
Хоменко, М. В. Еволюція військово-політичних поглядів УПА (Б-Б) з зовнішньополітичними силами Другої світової війни / М. В. Хоменко. - С .137-140
Чабаненко, О. С. Ілюстрація як важливий компонент підручника та її еволюція на прикладі підручника з середніх віків / О. С. Чабаненко. - С .140-141
Юшкевич, М. Феофан Вишенський: святитель, перекладач, богослов / М. Юшкевич. - С .141-144
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Микитенко, К. Навчання читання на уроках англійської мови у початковій школі / К. Микитенко. - С .145-147
Наріжна, Я. І. Графічний спосіб подання інформації у навчанні англійської мови / Я. І. Наріжна. - С .147-149
Онищенко, О. О. Використання пісень та віршованих творів на уроках англійської мови / О. О. Онищенко. - С .149-151
Перевідін, Я. М. Використання мережі Інтернет у процесі вивчення іноземної мови у межах професійного спрямування / Я. М. Перевідін. - С .151-153
Руденок, М. М. Навчання письма в початковій школі / М. М. Руденок. - С .153-155
Сідняєва, К. Навчання письма у початковій школі / К. Сідняєва. - С .155-158
Трошина, А. Навчання монологічного мовлення на уроках англійської мови у початковій школі / А. Трошина. - С .158-160
Шибченко, М. Особливості контролю на уроках англійської мови у початковій школі / М. Шибченко. - С .160-162
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА
Галамага, Н. М. Безеквівалентна лексика як відображення національно-культурної своєрідності мови / Н. М. Галамага. - С .163-164
Говорун, Ю. О. Відприкметникові похідні ад’єктиви з демінутивними суфіксами в художньому мовленні Олеся Гончара / Ю. О. Говорун. - С .165-167
Дяченко, Т. І. Формування ергонімікону міста Прилук / Т. І. Дяченко. - С .167-170
Іващенко, Л. А. Стереотипи українського сьогодення в анекдотах / Л. А. Іващенко. - С .170-172
Леус, Т. В. Онімний простір поезії Василя Стуса. / Т. В. Леус. - С .172-176
Нестеренко, О. В. Перерозподіл ґендерних ролей у драматичних поемах Лесі Українки “Кассандра” та “Оргія” / О. В. Нестеренко. - С .176-178
Остапенко, О. О. Засоби ускладнення в синтаксичній організації роману Валерія Шевчука “Дім на горі” як важливий компонент індивідуального стилю письменника / О. О. Остапенко. - С .178-181
Тритяченко, О. . Реалізація фразеологічних одиниць як маркерів базових культурних знань / О. . Тритяченко. - С .181-183
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Андрушко, А. М. До питання про організаційно-педагогічні умови застосування методу моделювання в екологічному вихованні дошкільників (практичні аспекти) / А. М. Андрушко. - С .184-186
Вашук, А. М. Зміст валеологічних знань і умінь дітей старшого дошкільного віку / А. М. Вашук. - С .186-189
Герасименко, Ю. М. Дотримання вимог базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі” як умова ефективності ознайомлення дітей 5–6 років із суспільним довкіллям засобами живопису / Ю. М. Герасименко. - С .189-192
Горбань, В. В. Організаційно-педагогічні умови формування у старших дошкільників відповідального ставлення до природного довкілля / В. В. Горбань. - С .192-194
Гринь, С. О. Особливості дизайнерської діяльності дітей старшого дошкільного віку / С. О. Гринь. - С .194-197
Єременко, О. О. Експериментальне дослідження особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням в сім’ї / О. О. Єременко. - С .197-202
Жажковська, В. А. Особливості інтерпретації буденності творчими людьми / В. А. Жажковська. - С .202-204
Зайцева, Я. М. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку / Я. М. Зайцева. - С .205-206
Івашко, А. М. Вивчення стану проблеми забезпечення рухової активності старших дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу / А. М. Івашко. - С .206-209
Кізенок, Д. В. Еекспериментальне вивчення особливостей формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. В. Кізенок. - С .209-212
Козачок, М. В. Організаційно-педагогічні умови формування уявлень здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку (за результатами констатувального експерименту) / М. В. Козачок ; М. В. Казачок. - С .212-214
Кравченко, І. В. Методика формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / І. В. Кравченко. - С .214-216
Кріль, І. А. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. А. Кріль. - С .216-219
Литвиненко, Т. С. Особливості профілактики негативних проявів у дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. С. Литвиненко. - С .219-221
Мовчан, Т. В. Інтерактивні методи навчання щодо формування відповідального ставлення до здоров’я студентської молоді / Т. В. Мовчан. - С .221-223
Недоля, Н. М. Практичне вивчення організаційно-педагогічних умов використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. М. Недоля. - С .223-225
Нестеренко, П. О. Психологічні аспекти старості як етапу онтогенезу особистості / П. О. Нестеренко. - С .225-229
Пархоменко, А. В. Вивчення труднощів у дитячо-батьківських взаємовідносинах, які потребують консультативної допомоги соціального педагога (емпіричний аспект) / А. В. Пархоменко. - С .229-233
Педора, І. В. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. В. Педора. - С .233-236
Ридзель, Л. В. Психологічні умови подолання емоційного вигорання педагогічних працівників ЗНЗ / Л. В. Ридзель. - С .236-240
Скрильнікова, Н. А. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. А. Скрильнікова. - С .240-242
Ступак, І. О. Суть інтерактивних технологій та їх переваги і недоліки при використанні на уроках у школі / І. О. Ступак. - С .243-245
Хніпель, В. В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. В. Хніпель. - С .245-247
Черевко, Л. М. Театралізована діяльність дітей дошкільного віку як засіб попередження негативних проявів у їх поведінці / Л. М. Черевко. - С .247-250
Шимко, Н. В. Організаційно-педагогічні умови використання досвіду педагогів ХХ століття у попередженні негативних проявів поведінки дошкільників у сучасному ДНЗ (практичні аспекти) / Н. В. Шимко. - С .250-254
Шусть, Ю. В. Організаційно-педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені кризами психовікового розвитку (практичний аспект) / Ю. В. Шусть. - С .254-256
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів
   Інтерактивні технології навчання

   Викладання історії в школі

   Викладання іноземної мови

   Початкова школа--уроки англійської мови

   Підручники історії

   Українська мова--мова художніх творів

   Туризм в Україні

   Бізнес

   Грошова система України

   Земельна реформа

   Комп’ютерне моделювання

   Програмне забезпечення

   Евристичне навчання--математика

   Податки--правове регулювання

   Ринок праці

   Дошкільне виховання

   Дошкільне виховання--валеологічне виховання

   Дошкільне виховання--екологічне виховання

   Дошкільне виховання--екологічне виховання

   Дошкільники--поведінка--корекція

   Психологія старості

   Кафедра педагогіки

   Чернігівщина--географія
    Чернігівщина--історія

    Ніжинщина--історія

    Ніжин, місто--історія

    Сумщина--історія

    Прилуки, місто--історія

Кл.слова (ненормовані):
електропровідність -- негативна поведінка дошкільників


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Гвинтівка, Матвій (Ніжинський полковник) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Вишенський, Феофан (святитель, перекладач, богослов) \о нем\; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Стус, Василь Семенович (укр. поет ; 1938-1985) \о нем\; Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 6
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (2)
Знайти схожі

6.


    Грицюк, Л. В.
    Look back with cartoons! [Текст] : 4 form / Л. В. Грицюк // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7. - С. 20-22. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Початкова школа--уроки англійської мови
Кл.слова (ненормовані):
уроки англійської мови в 4 кл. -- аудіювання -- мультфільми
Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови про мультфільми для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

7.
373.3.016:811.111(073)
Ж 68


    Жигло, І. В.
    Календарно-тематичне планування [Текст] : (1 клас, за підручником О. Карп'юк) / І. В. Жигло, В. І. Толстун // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7. - С. 23-25. - Бібліогр.: 3 назви.
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки англійської мови
Кл.слова (ненормовані):
календарно-тематичне планування -- уроки англійської мови в 1 кл. -- планування -- календарне планування


Дод.точки доступу:
Толстун, В. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

8.
81.43.21-90
З-12


    Забєліна, Ольга.
    Fairy - tale World [Текст] / О. Забєліна // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 41-43.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--початкова школа--казки
   Початкова школа--уроки англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- казки -- початківці -- матеріали до уроку
Анотація: Подано казки з англійської мови для учнів початкових класів. До кожної казки додається словничок, після текстів пропонуються питання, що дозволяє удосконалювати навички усного мовлення, набуті під час сприйняття письмового тексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

9.


    Зубрицька, Оксана.
    Пісні виконуємо, граємо й англійську весело вивчаємо [Текст] : прийоми актвивізації уваги учнів на уроках англійської мови / О. Зубрицька // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 29-33.
Рубрики: Початкова школа--уроки англійської мови
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- уроки англійської мови -- активізація уваги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Калініна, Л.
    Концепція навчання англійської мови в загальноосвітній початковій школі за навчально-методичним комплектом "Have Fun" [Текст] / Л. Калініна, І. Самойлюкевич // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 24-29.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--початкова школа--навчально-методичні комплекти
   Початкова школа--уроки англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- початкова школа -- навчально-методичні комплекти -- концепція навчання -- підходи навчання -- комунікативно-ігровий підхід -- інтегрований підхід -- принцип комунікативної спрямованості -- принцип соціокультурної спрямованості -- принцип освітньої цінності -- принцип виховної цінності -- принцип доступності -- принцип міжпредметності -- соціокультурний напрям -- технологія заключних уроків -- комунікативна одиниця -- мовний етикет
Анотація: Визначений зміст концепції навчання іноземних мов у початковій загальноосвітній школі на основі серії підручників "Have Fun" є потенційно сприятливим для реалізації одного з провідних завдань школи - навчати учнів успіху, вивчати і використовувати англійську мову в міжкультурному спілкуванні.


Дод.точки доступу:
Самойлюкевич, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 73048
Кількість відвідувачів 1690
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя