Пошуковий запит: <.>S=Початкова школа -- уроки літературного читання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Чайковська М. Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі/М. Чайковська, С. Шароварко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N N 2.-С.25-28.
|
>2.
| Лапіна А. Лінгвістичний аналіз тексту - запорука розуміння художнього твору учнями початкових класів/А. Лапіна, В. Плювака // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N N 2.-С.17-18.
|
>3.
| Берник О. Душа нашого народу в піснях/О. Берник, М. Кривко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N N 2.-С.14-16.
|
>4.
| Савченко О. Літературного читання: інтерактивні методи і прийоми/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 4.-С.34–39
|
>5.
| Вашуленко О. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання/Оксана Вашуленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 8.-С.20–24
|
>6.
| Левенець С. О. Розвиток словесно-логічного мислення школярів/С. О. Левенець // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 22/24.-С.28-31.
|
>7.
| Мовчун А. З Україною в серці/А. Мовчун // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2017,N N 6.-С.8-15.
|
>8.
| Кисель Л. Завдання прецікаве перед нами: для персонажів скласти емограму/Л. Кисель // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2017,N N 1.-С.28-33.
|
>9.
| Митник О. Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання/О. Митник, С. Швець, Г. Буряк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 11.-С.13-19.
|
>10.
| Дульська М. Вірші дитячі й народні казки в іграх вивчаємо ми залюбки/М. Дульська // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2016,N N 10.-С.28-31.
|
>11.
| Гайдай Л. В. Уроки літературного читання із застосуванням технології "кластера”/Л. В. Гайдай // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 3
|
>12.
| Осичнюк А. П. Материнська любов/А. П. Осичнюк // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 6.-С.16-18.
|
>13.
| Савич Л. М. Ознайомлення з життям і творчістю Тараса Шевченка. А. Лотоцький "Малий тарас чумакує”/Л. М. Савич // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 4/5.-С.33-35.
|
>14.
| Бубнель Л. І. Удосконалення техніки читання учнів класів інтенсивної педагогічної корекції/Л. І. Бубнель // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 3.-С.14-22.
|
>15.
| Маркович А. М. Краса і щедрість осінніх дарунків у художньому творі та фарбах художника/А. М. Маркович // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 27.-С.31-35.
|
>16.
| Генатуліна С. Інтелектуальні завдання для учнів початкових класів за творами Тараса Шевченка/Світлана Генатуліна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 3.-С.18–20.
|
>17.
| Биканова Н. Урок літературного читання, 4 клас/Наталія Биканова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 2.-С.16–18
|
>18.
| Савченко О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 2.-С.5–8.
|
>19.
| Лютко І. Тести для уроків літературного читання/Ірина Лютко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.19–21.
|
>20.
| Філінюк В. Soft skills — готуємо учнів до успішної життєдіяльності/В. Філінюк, Н. Білозір // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2020,N N 11/12.-С.9-14.
|
|
|