Пошуковий запит: <.>S=Початкова школа -- уроки літературного читання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Мартиненко В. Оновлення змісту літературного читання у контексті компетентнісного підходу/В. Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2012,N N 10.-С.20-25
|
>2.
| Ткачук Г. "Шевченківські уроки" - в кожну школу і родину/Г. Ткачук // Початкова школа. -К.:Преса України, 2014,N N 3.-С.1-3
|
>3.
| Лапшина І. Читаємо російською/І. Лапшина // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 5/6.-С.12-14.
|
>4.
| Науменко В. Художній твір як мистецтво слова/В. Науменко // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 4.-С.8-12.
|
>5.
| Харітоненко Л. Рухомі картинки/Л. Харітоненко // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 4.-С.24-27.
|
>6.
| Савченко О. Методичний аналіз навчального комплекту з предмета “Літературне читання” для 3 класу/О. Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2014,N N 7.-С.3-8.
|
>7.
| Любченко О. Формування техніки читання - основа успішного навчання/О. Любченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2014,N N 7.-С.12-14.
|
>8.
| Науменко В. Як осягнути душу твору?: методика аналізу оповідання на уроках літературного читання/В. Науменко // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 9.-С.9-12.
|
>9.
| Гуцаленко Т. Колобок. Літературне читання. 2-й клас/Т. Гуцаленко // Початкова освіта. -К.:Шкільний світ, 2014,N N 17.-С.49-51.
|
>10.
| Чабайовська М. Формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів на уроках літературного читання у початкових класах (на матеріалі творчості Т. Г. Шевченка)/М. Чабайовська, С. Шароварко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2014,N N 9.-С.1-4.
|
>11.
| Харітоненко Л. Творчі вправи і завдання заохотять до навчання/Л. Харітоненко // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 10.-С.30-33.
|
>12.
| Чекіна О. Ю. "І знову засипле все зима..."/О. Ю. Чекіна // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 31/32.-С.34-36.
|
>13.
| Савченко О. Уроки толерантності в дитячій художній літературі/О. Савченко // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 11.-С.12-15.
|
>14.
| Камишенцева С. Подорож до казки: урок читання в 4-му класі/С. Камишенцева // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 11.-С.38-41.
|
>15.
| Науменко В. Орієнтоване календарно-тематичне планування уроків літературного читання в 3 класі/В. Науменко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2014,N N 12.-С.29-36
|
>16.
| Рондяк Л. Розвиток літературної творчості молодших школярів на уроках літературного читання/Л. Рондяк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 4.-С.38-40.
|
>17.
| Семеній Л. Казка - це диво, сповнене краси (урок літературного читання, 3 клас)/Л. Семеній // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 5.-С.59-60.
|
>18.
| Шевченко О. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання/О. Шевченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.21-24.
|
>19.
| Савченко О. Метод проектів на уроках літературного читання/О. Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 11.-С.26-31.
|
>20.
| Мартиненко В. Врахування особливостей художніх текстів у процесі моделювання уроків літературного читання у 2-4 класах/В. Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 11.-С.34-39.
|
|
|