Пошуковий запит: <.>S=Початкова школа -- ігрова діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Старовойт, Леся. Гра як засіб розвитку творчої індивідуальності учнів [Текст] : добірка ігрових завдань до уроків трудового навчання / Л. Старовойт> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3/4. - С. 38-42.
Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність Початкова школа--уроки трудового навчання Кл.слова (ненормовані): творча індивідуальність учнів -- урок трудового навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Зима, Людмила. Коли є гра, тоді обов’язково цікаві будуть зустрічі ранкові [Текст] : добірка ігор до ранкових зустрічей / Л. Зима> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3/4. - С. 23-26.
Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність в початковій школі
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 373.3.091.33-027.22:793.7](477) К 30
Кацубо, Я. Відкрите заняття - гра "Розумники і Розумниці" [Текст] / Яна Кацубо> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 37-40
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- урок-гра -- інтелектуальний потенціал -- творча діяльність -- розвиток пам’яті -- розвиток мислення -- початкова школа Анотація: У статті представлено сценарій проведення уроку-гри "Розумники і Розумниці" в початковій школі. Мета: сприяти формуванню та розвитку в учнів інтелектуального й духовного потенціалу, стимулювати їхню творчу діяльність, розвивати пам’ять, увагу, мислення, спостережливість, виховувати колективізм, взаємоповагу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.3.091.33-027.22:793/796](477) М 65
Мисько, Г. Гра - провідний вид діяльності молодших школярів [Текст] / Галина Мисько> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 15-24. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- ігри -- дидактичні ігри -- урок грамоти -- урок читання -- українська мова -- математика -- початкова школа -- молодші школярі Анотація: У статі розповідається про особливості використання ігор на уроках в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Бодрова, Світлана. Сюжетні ігри й розважати можуть, й про щось нове дізнатись допоможуть [Текст] : організація ігрової діяльності молодших школярів / С. Бодрова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 15-19.
Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність Кл.слова (ненормовані): сюжетні ігри -- ігрова діяльність молодших школярів -- ігрове навчання в початковій школі
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.3.091.33-027.22:793/796](477) П 14
Палій, В. Гра "23 мислинки" / Вікторія Палій> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 57.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність Кл.слова (ненормовані): ігри -- дитячі ігри -- ігрова діяльність -- творчі завдання -- тематичні тижні Анотація: У статті представлено сценарій гри для учнів початкових класів. Автор пропонує орієнтовний зміст творчих завдань для учнів 1–2 класів. Завдання добираютья щодо тематичних тижнів у 1 класі Нової української школи, свят, місяців, запитань і бажань школярів. Гру можна проводити щомісяця, змінюючи завдання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Шнайдер, А. Застосування ігрових форм роботи на уроках хореографії для розвитку емоційної сфери учнів [Текст] / А. Шнайдер> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 30-32.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність Початкова школа--уроки хореографії Кл.слова (ненормовані): розвиток емоційної сфери учнів -- ігрові форми роботи -- уроки хореографії у початковій школі
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Колосова, Олена. Для дітей з порушеннями зору іграшка - у розвитку опора [Текст] / О. Колосова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 38-40.
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи Початкова школа--ігрова діяльність Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням зору -- слабозорі діти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Сакалюк, Олена. Розвивальні ігри та вправи у навчально-виховному процесі [Текст] / О. Сакалюк> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 48-50.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність Кл.слова (ненормовані): розвивальні ігри
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Лещак, Теодор. Інтелектуальні ігри у початковій школі: організаційні та методичні аспекти [Текст] / Т. Лещак> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 18-24.
Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність Початкова школа--позакласні заходи Кл.слова (ненормовані): інтелектуальні ігри у початковій школі -- ігрове навчання -- позакласна робота в початковій школі
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|