Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Профорієнтація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/М 89
Автор(и) : Мудрик, Анатолий Викторович
Назва : Время поисков и решений, или старшеклассникам о них самих : Книга для учащихся
Вихідні дані : М.: Просвещение, 1990
Кільк.характеристики :191 с.: ил
ISBN (в пер.), Ціна 5-09-001759-Х: 0.60 руб.
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.834
Предметні рубрики (Галузі знань): Я-психологія
Профорієнтація
Вибір професії
Смисл життя-- психологія
Кохання
Юнацтво-- психологія
Примірники : всього 1: ав(1), аб(4), Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : ав(1), аб(4), Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 11.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Кредитно-модульна система
Викладання іноземної мови в школі
викладання психології
Викладання зарубіжної літератури в школі
Викладання біології в школі
Профорієнтація
Екологічна освіта
Мотивація творчості
Підручникотворення
Професійна підготовка
Майбутні вчителі літератури
Інноваційна діяльність
економічна культура
Підготовка викладачів
Зміст : Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг/ К. М. Лубинець. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства/ М. М. Солдатенко. Виховання і медії/ Танась Мацей. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови/ Г. П. Татаурова. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ/ О. О. Безносюк. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів/ Н. А. Побірченко. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів/ А. П. Щербина. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості/ В. В. Синявський. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності/ О. В. Сватенков. Мистецькі технології навчання французької мови/ О. І. Авксентьєва. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури/ Ю. А. Глєбова. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції/ Л. Светенок. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти")/ А. Нагорна. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту/ Л. Б. Лук’янова. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю/ М. І. Михнюк. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості/ Н. І. Литвинова. Аналіз як вид дослідницької діяльності/ В. Г. Базелюк. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем/ І. М. Чемерис. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини/ К. Дубич. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки/ С. Д. Булавенко. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації/ Л. Р. Алексюк. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури/ Ю. Г. Новгородська. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології/ О. В. Комарова. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів/ О. М. Семеног. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури/ Т. Чередник. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля/ Г. Л. Омельченко. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя/ С. В. Тезікова. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності/ О. А. Грищенко. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу/ В. В. Пилипчук. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання/ М. Піддячий. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер/ Ю. Е. Лавриш. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей/ Л. В. Тандир. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання/ В. М. Солова. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми/ Г. Л. Черепанова. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду/ Н. Абашкіна. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії/ Н. М. Авшенюк. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції/ Н. О. Постригачь. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді/ І. В. Гушлевська; Н. Олійник. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії/ Н. Олійник; Н. Стукало. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст./ Н. Стукало; Н. М. Баленко. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття/ І. В. Лисенко. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :244 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 74.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Сучасні освітні технології
Здоровий спосіб життя-- підлітки
Тренінг
Профорієнтація
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
дозвіллєва діяльність
Педагогічна майстерність
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
франція-- освіта
США-- освіта
Ніжинщина-- освіта
Україна-- Освіта
Зміст : Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки/ В. Н. Багрій. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення/ Г. З. Бейгер. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування/ О. О. Біла. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти/ О. А. Заболотна. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ/ В. І. Ковальчук. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей/ І. М. Леонова. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки/ Іванна Іванівна Парфанович І. І. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів/ М. М. Скиба. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження/ О. В. Спіліоті. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї/ Н. М. Стрельнікова. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України/ О. В. Хоменко. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру/ В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів/ А. А. Бобро. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів/ А. Я. Бондарчук. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства"/ Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування/ О. О. Москалець. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства/ М. В. Нагач. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості/ Т. А. Новак. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ І. В. Онищенко. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання/ Н. П. Пихтіна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності/ О. В. Пожидаєва. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей/ О. А. Половіна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ Т. А. Равлюк. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища/ Д. О. Стадник. Методи і прийоми управління творчою уявою/ Л. І. Шрагіна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі/ С. О. Борисюк. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів/ Л. С. Василевська. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ К. В. Кабриль. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір/ Л. Є. Клос. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах/ О. В. Кобилянський. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування/ Т. В. Ларіна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів/ О. Л. Остапчук. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді/ Н. О. Островська. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ/ С. Д. Підлипська. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками/ І. І. Тукач. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки/ О. М. Чусова. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи/ М. Є. Захарчук. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ І. М. Конончук. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст./ М. Є. Лещенко. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні/ Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції/ М. Ю. Трофименко. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.)/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.012/О-60
Автор(и) : Опачко, Магдалина Василівна, Сагарда, Володимир Васильович
Назва : Теорія і практика профорієнтаційної діяльності педагога : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ужгород: УжДУ, 2000
Кільк.характеристики :114 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ужгородський державний університет
ISBN, Ціна 966-7400-09-3: 3.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.200.526
Предметні рубрики (Галузі знань): Профорієнтація
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 604(075.2)/П 34
Автор(и) : Пістун, Ігор Павлович, Хобзей, Микола, Березовецький, Андрій
Назва : Основи безпеки життєдіяльності : Навч. посібник для 10-11 класів
Вихідні дані : Львів: Сполом, 2000
Кільк.характеристики :192 с.: іл
Примітки : Літ.: с. 296-297
ISBN, Ціна 966-7445-77-1: 12.00 грн.
ДРНТІ : 86.23
ББК : 30н6я721 + 68.9я721
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна безпека
Інфекційні захворювання
Алкоголізм
Безпека життєдіяльності-- підручники та посібники для школи
Насильство-- сім’я-- жінки -- діти
Профорієнтація
Тероризм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нікотин--нікотиноманія--наркотики--підручники для школи
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 613(075.3)/П 34
Автор(и) : Пістун, Ігор Павлович, Хобзей, Микола Кузьмич, Сілін, Геннадій Вікторович
Назва : Працездатність та здоров’я людини : Навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Афіша, 2003
Кільк.характеристики :280 с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти, Національний університет "Львівська політехніка", Українська Академія Друкарства
Примітки : Список л-ри: с. 277-278
ISBN, Ціна 966-8013-49-2: 15.20 грн.
ДРНТІ : 76.33.37
ББК : 51.2я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна діяльність-- психофізіологічні основи
Конфлікти
Алкоголь
Алкоголізм
Втома і перевтома
Хворобливий стан
Біологічний ритм
Фізична культура і спорт-- оздоровча
Харчування-- рацональне
Загартування
Профорієнтація
Фізіотерапія
Масаж
Лікарські рослини-- використання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нікотиноманія--нікотин--наркоманія
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Р30
Автор(и) : Марушкевич, Алла Адамівна, Постовий, Віктор Григорович, Алексєєнко Т. Ф.
Назва : Родинна педагогіка : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : К.: Видавець ПАРАПАН, 2002
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський Національний університет імені Тараса Шевченка
Примітки : Літ.: с. 206-214
ISBN, Ціна 966-95933-6-0: 8.70 грн.
ДРНТІ : 14.39
ББК : 74.9я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Сімейне виховання
Батьки
Учитель
Сім’я-- традиції
Спілкування
Школа і сім’я
Я - теорія (психол.)
Профорієнтація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська сім’я
Примірники : всього 145: фб(1), ав(4), аб(100), пед.(20), Ч.З.№2(30)
Вільні : фб(1), ав(4), аб(100), пед.(20), Ч.З.№2(30)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів : Загальні засади педагогіки. Теорія освіти і навчання (дидактика). Теорія виховання. Школознавство. З історії педагогіки
Вихідні дані : К.: Академія, 2000
Кільк.характеристики :544 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-580-078-7: 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.01.33
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання
Навчання
Дидактика
Педагогічні дослідження
Принципи навчання
Зміст освіти
Методи навчання
Засоби навчання
Технології навчання
Уроки
Контроль успішності
Обдаровані діти
Неуспішність учнів
Напрями виховання
Розумове виховання
Моральне виховання
формування наукового світогляду
виховання статеве
Підготовка до сімейного життя
Правове виховання
Екологічне виховання
Трудове виховання
Економічне виховання
Профорієнтація
Естетичне виховання
Фізичне виховання
Шкідливі звички
Форми виховання
Учнівський колектив
Сім’я і школа
Дитячі організації
Класний керівник
Управління освітою
Методична робота в школі
Передовий педагогічний досвід
Наукова організація праці (НОП)
Педагогіка давнього світу
Історія педагогіки --Україна
Примірники : всього 461: аб(438), фб(1), Ч.З.№2(30)
Вільні : аб(438), фб(1), Ч.З.№2(30)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів . -3-е вид., стереотип.
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2009
Кільк.характеристики :560 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-8226-45-8: 55.00, 48.00, 53.00, 65.00, грн.
ДРНТІ : 14.01.33
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Навчання
Дидактика
Педагогічні дослідження
Принципи навчання
Зміст освіти
Методи навчання
Засоби навчання
Технології навчання
Уроки
Контроль успішності
Обдаровані діти
Неуспішність учнів
Напрями виховання
Розумове виховання
Моральне виховання
формування наукового світогляду
виховання статеве
Підготовка до сімейного життя
Правове виховання
Екологічне виховання
Трудове виховання
Економічне виховання
Профорієнтація
Естетичне виховання
Фізичне виховання
Шкідливі звички
Форми виховання
Учнівський колектив
Сім’я і школа
Дитячі організації
Класний керівник
Управління освітою
Методична робота в школі
Передовий педагогічний досвід
Наукова організація праці (НОП)
Педагогіка давнього світу
Історія педагогіки --Україна
Педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1), аб(4)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1), аб(4)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Ф66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів . -2-е вид., випр. і доп.
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2006
Кільк.характеристики :560 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 966-8226-21-6: 33.00, 35.00, 33.00, грн.
ДРНТІ : 14.01.33
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання
Навчання
Дидактика
Педагогічні дослідження
Принципи навчання
Зміст освіти
Методи навчання
Засоби навчання
Технології навчання
Уроки
Контроль успішності
Обдаровані діти
Неуспішність учнів
Напрями виховання
Розумове виховання
Моральне виховання
формування наукового світогляду
виховання статеве
Підготовка до сімейного життя
Правове виховання
Екологічне виховання
Трудове виховання
Економічне виховання
Профорієнтація
Естетичне виховання
Фізичне виховання
Шкідливі звички
Форми виховання
Учнівський колектив
Сім’я і школа
Дитячі організації
Класний керівник
Управління освітою
Методична робота в школі
Передовий педагогічний досвід
Наукова організація праці (НОП)
Педагогіка давнього світу
Історія педагогіки --Україна
Примірники : всього 94: аб(80), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(15)
Вільні : аб(80), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(15)
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 53743
Кількість відвідувачів 703
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя