Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Профільне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Г 74
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович, Главник О., Рибалка, Валентин Васильович
Назва : Готовність учня до профільного навчання
Вихідні дані : К.: Мікрос-СВС, 2003
Кільк.характеристики :107 с
Серія: Психологічний інструментарій
ISBN, Ціна 966-96310-5-Х: 6.02 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.8 + 74.200.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Профільне навчання
Старшокласники
Готовність до навчання
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління школою
Викладання інформатики
Директор школи
Педагогічний колектив
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Здоров’я учнів
Дистанційна освіта
Економічна освіта
Профільне навчання
Управління персоналом
Викладачі вищих навчальних закладів
Початкова освіта в Україні-- історія, 1917-1920 рр.
освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- початкова освіта-- історія
Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення якості освіти
Зміст : Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства/ А. А. Заліський. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами/ В. В. Химинець. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.)/ Л. М. Калініна. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. М. Швидун. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Системний характер формування понять у школярів/ І. В. Малафіїк. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи/ Н. В. Василенко. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи/ Т. В. Рогова. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей/ О. В. Купенко. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання/ О. В. Землянська. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю/ О. Є. Ріхтер. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу/ В. Л. Логвін. Освіта та інформаційне суспільство/ О. В. Слєсаренко. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти/ А. А. Петренко. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті/ К. Д. Новченкова. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя/ О. Онаць. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. В. Вознюк. Технологія прогнозування якості освіти/ В. Т. Гурець. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи/ Т. М. Давидова. Загальні принципи побудови дистанційної освіти/ В. А. Тверезовський. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ Т. В. Дупляк. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ/ І. О. Климчук. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу/ Т. І. Блакитна. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи/ С. А. Тельнова. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин/ Н. Т. Тверезовська. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи/ Т. В. Михайленко. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти/ М. С. Артюх. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня/ О. П. Кивлюк. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу/ М. І. Рябуха. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Р. П. Вдовиченко. Інформаційний супровід навчального процесу/ М. Ф. Письменна. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу/ Л. Л. Філіппова. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ О. П. Губаш, В. В. Лапінський. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій/ В. Звоник. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій/ Г. І. Деркач. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва/ С. В. Бережний, Л. С. Аристова. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ О. О. Удовиченко. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії/ В. О. Федоренко. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом/ А. А. Грушова. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів/ С. С. Петровський. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів/ Є. І. Коваленко. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі/ К. Б. Авраменко. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку/ Н. Островерхова. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів/ Л. П. Пасечнікова. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів/ Л. М. Петренко. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості/ Л. В. Шалар. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.)/ І. Лебідь. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції/ В. В. Хоменко. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття/ І. В. Лисенко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(4Укр)2/Н 63
Автор(и) : Ніколаєнко, Станіслав Миколайович
Назва : Освіта в інноваційному поступі суспільства : научно-популярная литература
Вихідні дані : К.: Знання, 2006
Кільк.характеристики :207 с
Примітки : Бібліогр.: с. 204-205
ISBN, Ціна 966-346-222-1: 5.00, 30.00, грн.
ДРНТІ : 14.15
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта
Інформатизація освіти
Здоров’я учнів
Комп’ютерні технології
Демократизація освіти
Профільне навчання
Вчитель-- особистість
Вчитель майбутній-- формування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа творчості
Зміст : Якість і доступність освіти - запорука інноваційного розвитку країни ; Дошкілля - перша сходинка до школи ; Школа примусу чи школа творчості ; Інформатизація освітнього проуесу - важливий резерв підвищення якості освіти ; Зовніщнє незалежне оцінювання як об’єктивний показник якості освіти т засіб викорінення зловживань ; Поліпшення здоров’я дітей - запорука здоров’я нації ; Для освітян немає чужих дітей ; Держава школою стоїть, а школа - Вчителем ; Роль вищої школи, педагогічної науки, післядипломної освіти у становленні вчителя ; Духовні орієнтири освіти ; Комп’ютерні технології і духовне здоров’я дітей ; Відкритість і демократизація освітнього процесу
Примірники : всього : фб(2)
Вільні : фб(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/П78
Назва : Проблеми сучасного підручника : Збірник наукових праць. Вип. 8
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2008
Кільк.характеристики :544 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
ISBN, Ціна 978-966-644-096-2: 15.50 грн.
ДРНТІ : 14.09
ББК : 74.202.26я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Профільне навчання
Електронні підручники
Електронні засоби навчання
Викладання англійської мови
Викладання фізики
Підручники географії
Підручники математики
Підручники астрономії
Підручники фізики
Підручники біології
Підручники інформатики
Підручники іноземної мови
Підручники англійської мови
Підручники історії
Підручники для школи
Буквар
Культура мовлення першокласників
навчання грамоти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронні підручники--індивідуальне навчання
Зміст : Загальні питання теорії сучасного підручникотворення ; Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання/ О. М. Топузов; В. В. Мелешко. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах/ В. В. Мелешко; І. М. Семененко. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи/ І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. Підручник як засіб організації навчальної діяльності/ Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання ; Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання/ Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення/ К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі/ Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови/ В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл/ Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій ; Дидактичні і методичні засади підручника географії/ Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи/ І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії/ Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії/ О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників/ В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії/ П. С. Скавронський; О. І. Глобін. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії/ Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів/ Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи/ О. І. Глобін; Є. П. Соколов. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів/ Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу/ І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики/ Є. П. Соколов; О. В. Іванова. Оцінювання якості шкільного підручника з математики/ П. В. Мороз; В. Собко. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії/ М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики/ О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін ; Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу)/ В. Собко. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів/ Н. Васильківська. Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл ; Буквар - видання приоритетне/ О. Д. Карпюк. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти/ Т. Суржук. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти/ В. Собко. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря/ Н. Васильківська. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників/ О. Григор’єва, С. Олійник. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України/ О. Д. Карпюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:54:37/Б48-269643
Автор(и) : Березан, Ольга Веніамінівна
Назва : Система розрахункових задач і вправ з хімії як засіб розвитку інтелектуальних умінь школярів у класах хіміко-біологічного профілю : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання хімії
Вихідні дані : Б.м., 2006
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
ДРНТІ : 31.01.45 + 14.07.09
УДК : 373.5.016:54:371.388 +371.315.6
ББК : 74.262.4 + 24р
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання хімії
розв’язування задач і вправ
профільне навчання
інтелектуальні уміння-- рефлексія-- міжпредметні зв’язки
автореферати дисертацій-- хімія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-методичний комплект--хімія
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 22.3/С76
Автор(и) : Стадніченко , Світлана Миколаїіна
Назва : Методика вивчення молекулярної фізики на основі особистісно орієнтованої технології в умовах профільного навчання : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики
Вихідні дані : Київ: НПУ ім. М.Драгоманова, 2007
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
ДРНТІ : 29
УДК : 373.5.016:539.1
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання фізики
профільне навчання
Особистісно зорієнтоване навчання
автореферати дисертацій-- фізика-- методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молекулярна фізика--термодинаміка
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88/Д69
Автор(и) : Доротюк, Валентина Іванівна
Назва : Діагностика індивідуальних відмінностей учнів загальноосвітньої школи при комплектуванні профільних класів : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна і вікова психологія
Вихідні дані : Київ: НПУ ім. М.Драгоманова, 2001
Кільк.характеристики :21 с.
Колективи : Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Учні
профільне навчання
діагностика-- учнів
автореферати дисертацій-- психологія
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(4Укр)/К 65
Назва : Концепція профільного навчання в старшій школі
Місце публікування : Всесвітня література в середніх навчальних закладах України: Щомісячний науково -методичний журнал. - К.: "Педагогічна преса", 2009. - N 11. - С. 2-6 (Шифр ВЛСНЗУ1/2009/11)
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Профільне навчання
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/К 65
Назва : Концепція профільного навчання в старшій школі
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - N 7. - С. 54-57 (Шифр Умлш-1/2009/7)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Профільне навчання
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 63/П 84
Назва : Профільне навчання в старшій школі. 10 клас
Місце публікування : Історія України. - К.: Шкільний світ, 2010. - N 14/15 (квітень) (Шифр І220140/2010/14 (квітень))
ББК : 63
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання історії в школі
методична допомога вчителям Ніжина
Профільне навчання
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 1777
Кількість відвідувачів 316
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя