Пошуковий запит: <.>S=Процес навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Яновская Н. Психология памяти и процесс обучения в вузе/Н. Яновская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2003,N N8.-С.105-106
|
>2.
| Янісевич І. Активатори навчальної діяльності учнів/І. Янісевич // Біологія і хімія в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2012,N N 3.-С.22-23
|
>3.
| Форостовська Т. Врахування психологічних особливостей учнів гуманітарних класів як умова організації навчання з хімії/Т. Форостовська // Біологія і хімія в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2011,N N 1.-С.42-45
|
>4.
| Трубачева С. Саморегуляція як чинник формування загальнонавчальних компетентностей учнів/С. Трубачева // Біологія і хімія в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2012,N N 3.-С.43-45
|
>5.
| Сидоренко В.І. Практична спрямованість навчання/В. І. Сидоренко // Фізика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 4.-С.6-9
|
>6.
| Психологія/Міністерство освіти УРСР Вип.33. - 1989
|
>7.
| Психологія/Міністерство освіти УРСР Вип.31. - 1988
|
>8.
| Осмоловская И. Изменение процесса обучения: от общества индустриального - к информационному/И. Осмоловская // Народное образование. -М.:Народное образование, 2009,N N 7.-С.149-156.
|
>9.
| Оверченко В. Особливості взаємодії початкової й основної школи/В. Оверченко // Директор школи. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 14/15 (квітень).-С.28-31
|
>10.
| Обласова Т. В. Развитие учебно-информационных умений школьников/Т. В. Обласова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 1.-С.52-57
|
|
|