Пошуковий запит: <.>S=Процес навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Яновская, Н. Психология памяти и процесс обучения в вузе [Текст] / Н. Яновская> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2003. - N8. - С. 105-106
. - ISSN 0869-561ХББК 88.35 Рубрики: психологія пам’яті процес навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.202 Я 60
Янісевич, І. Активатори навчальної діяльності учнів [Текст] / І. Янісевич> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - N 3. - С. 22-23
ББК 74.202 Рубрики: Процес навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): активатори
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 24 Ф 79
Форостовська, Т. Врахування психологічних особливостей учнів гуманітарних класів як умова організації навчання з хімії [Текст] / Т. Форостовська> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 42-45
ББК 24 Рубрики: Викладання хімії в школі Процес навчання Хімічна освіта Кл.слова (ненормовані): гуманітарні класи -- психологічні особливості учнів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.202 Т 77
Трубачева, С. Саморегуляція як чинник формування загальнонавчальних компетентностей учнів [Текст] / С. Трубачева> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - N 3. - С. 43-45
ББК 74.202 Рубрики: Процес навчання Кл.слова (ненормовані): саморегуляція -- компетентісне навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.2 С 34
Сидоренко, В. І. Практична спрямованість навчання [Текст] / В. І. Сидоренко> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 6-9
ББК 74.2 РУБ 74.2 Рубрики: Процес навчання Кл.слова (ненормовані): спрямованість навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 151 П 86
Психологія [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. Вип.33 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1989. - 94 с. - 0.40 крб. Зміст: Проколієнко, Н. М. Питання психології у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Н. М. Проколієнко. - С .3-8 Пономарьова, Р. О. Ціннісні орієнтації старшокласників і вибір ними професії / Р. О. Пономарьова. - С .9-15 Фурман, А. В. Проблемно-діалогічні ситуації як умова розвитку пізнавальної активності школярів у процесі навчання / А. В. Фурман. - С .16-24 Перепелиця, П. С. Формування практичних умінь у процесі трудової підготовки учнів / П. С. Перепелиця. - С .25-28 Смульсон, М. Л. Психологічні аспекти підготовки школярів до винахілницької діяльності / М. Л. Смульсон. - С .42-44 Бойправ, М. Д. Психолого -дидактична організація навчального експерименту науроках ботаніки / М. Д. Бойправ. - С .58-62ББК 88 РУБ 151 Рубрики: Процес навчання
Дод.точки доступу: Сухомлинський, В. О. \о нем\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології УРСР
Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) Знайти схожі
|
>7.
| 151 П 86
Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.31 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1988. - 120 с. - 0.50 крб. Зміст: Максименко, С. Д. Методологічні аспекти психології навчання / С. Д. Максименко. - С .3-10 Фурман, А. В. психологічні умови оптимізації розумового розвитку школярів / А. В. Фурман. - С .11-22 Змієвська, Л. В. Вплив самооцінки вчителя на ефективність педагогічного спілкування / Л. В. Змієвська. - С .23-30 Маргуліс, Є. Д. Кооперативно-динамічна концепція та проблема навчання колективної діяльності / Є. Д. Маргуліс. - С .31-39 Бутівщенко, Л. М. Система пізнавальних завдань як метод розвитку мислительних операцій у молодших школярів / Л. М. Бутівщенко. - С .49-57 Лушин, П. В. Операційна структура мовного узагальнення / П. В. Лушин. - С .73-81 Куценко, Г. В. Формування в учнів уявлень про себе у процесі навчання / Г. В. Куценко. - С .82-89 Пророк, Н. В. Стиль керівництва вчителя як фактор розвитку пізнавальної мотивації шестирічних школярів / Н. В. Пророк, О. І. Пенькова. - С .97-103 Зубалій, Н. П. Особливості оцінювання педагогом навчальної діяльності шестирічних дітей / Н. П. Зубалій. - С .104-110ББК 88 РУБ 151 Рубрики: Процес навчання Молодші школярі--психологія Шестирічні школярі
Дод.точки доступу: Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР
Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) Знайти схожі
|
>8.
| 74 О-74
Осмоловская, И. Изменение процесса обучения: от общества индустриального - к информационному [Текст] / И. Осмоловская> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2009. - N 7. - С. 149-156.
ББК 74 Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина Інформаційне суспільство Процес навчання Кл.слова (ненормовані): ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.2 О-31
Оверченко, В. Особливості взаємодії початкової й основної школи [Текст] / В. Оверченко> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 14/15 (квітень). - С. 28-31
ББК 74.2 Рубрики: Адаптація учнів Процес навчання методична допомога вчителям Ніжина
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 88.840.302 О-16
Обласова, Т. В. Развитие учебно-информационных умений школьников / Т. В. Обласова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 52-57. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.840.302 + 74.202.2 Рубрики: дитяча психологія--навчання дітей Процес навчання Психолінгвістика--текстова діяльність Кл.слова (ненормовані): психологія навчання дітей -- розвиток навчально-інформаційних вмінь -- текстова діяльність -- розуміння тексту -- герменевтика Анотація: У статті розглядається процес розвитку навчально-інформаційних вмінь школярів у взаємозумовленості процесів операціонально-дієвої бази текстової діяльності.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|