Пошуковий запит: <.>S=Психологія вчителя<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Вірна Ж. П. Актуально-потенційні закономірності прояву стилів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації педагогів/Ж. П. Вірна, О. Є. Іванашко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2004,N N8.-С.74-78.
|
>2.
| Игонина М. В. Анализ затруднений педагогического общения молодого учителя/М. В. Игонина // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2007,N N3.-С.131-140
|
>3.
| Вікова та педагогічна психологія/О. В. Скрипченко [та ін.]. - 2009
|
>4.
| Вікова та педагогічна психологія. - 2006
|
>5.
| Видра О. Г. Вікова та педагогічна психологія/О. Г. Видра. - 2011
|
>6.
| Микитюк Г. Ю. Взаємини викладачів і студентів як чинник становлення особистості майбутнього вчителя/Г. Ю. Микитюк. - 2003
|
>7.
| Пушкарьова Л. Вивчення емоційного ставлення учнів до вчителів-предметників: Учитель очима учнів /Л. Пушкарьова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N5 (лютий).-С.22-28
|
>8.
| Іващенко Н. "Вкладати душу" чи берегти нерви/Н. Іващенко // Хімія. -Харків:Основа, 2010,N N 11/12.-С.23-25.
|
>9.
| Савчук Н.А. Діагностика особистісно-характерологічних особливостей вчителів загальноосвітніх шкіл/Н.А. Савчук // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2004,N N11.-С.78-80
|
>10.
| Митин С. Диагностика и решение профессионально- личностных проблем учителя с позиций психотерапевтического подхода/С. Митин // Народное образование. -М.:Народное образование, 2002,N N9.-С.99-112.
|
|
|