Пошуковий запит: <.>S=Психологія навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 360
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Яцюк Н. Розвиток самостійності школярів (у процесі навчання та виховання)/Н. Яцюк // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N23/24(червень).-С.9-11.
|
>2.
| Яценко Т. Поняття "дезінтеграція" та "інтеграція" в контексті групової психокорекції/Т., Яценко Т., С. Аврамченко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2003,N N1.-С.30-34.
|
>3.
| Яценко А.В. Школа радостной семьи/А. В. Яценко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2009,N N 11.-С.12-34 (продолж. следует)
|
>4.
| Ясюкова Л. А. Психологическая технология оптимизации обучения и развития школьников/Л. А. Ясюкова // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоровье России", 2008,N N2.-С.11-23
|
>5.
| Я хочу, я можу, я буду добре вчитись: Спецвипуск // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N9(Я хочу, я можу, я буду добре вчитись).-С.128 с.
|
>6.
| Юзбашева Г. Рефлексія як форма самореалізації учня в начально-виховному процесі/Г. Юзбашева // Мандрівець. -Тернопіль:Журнал "Мандрівець", 2003,N N5.-С.60-63
|
>7.
| Щоб ефективно навчатися в іграх: методологія // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2005,N N3(Ігри дорослих. Інтерактивні методи навчання).-С.8-51.
|
>8.
| Щербинина Ю. Обучение без огорчения : Спецкурс "Речевая агрессия как педагогическая проблема"/Ю. Щербинина // Дошкольное воспитание. -М.:Дошкольное воспитание, 2004,N N8.-С.103-109.
|
>9.
| Щербина С. Розуміння невмотивованого учня/С. Щербина // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2002,N N34 (грудень).-С.1-3
|
>10.
| Щедрина Е. В. Встреча читателей с редакцией журнала "Вопросы психологии"/Е. В. Щедрина, Н. А. Борисенко // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 4.-С.169-170
|
|
|