Пошуковий запит: <.>S=Психологія навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 360
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Бастун Н. Індивідуальний підхід до учнів з високою тривожністю/Н. Бастун // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N33 (вересень).-С.18-19
|
>2.
| Максименко С. Індивідуальний підхід до учня під час уроку/С. Максименко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2002,N N48.-С.3-5.
|
>3.
| Шевцова Л. Індивідуальний підхід до учня у практиці навчально-корекційної роботи : Врахування конституціональних особливостей учнів у навчально-виховному процесі/Л. Шевцова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N37(жовтень).-С.5-11.
|
>4.
| Скрипник М. Інтерактивне навчання : освітні поняття/М. Скрипник // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2005,N N3(Ігри дорослих. Інтерактивні методи навчання).-С.30-43.
|
>5.
| Хриков Є. Ірраціональність як діяльнісний феномен школяра/Є. Хриков // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2003,N N1.-С.11-14.
|
>6.
| Сорич І. Абетка старшокласника " Вчися вчитися"/І. Сорич // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N25/28.-С.38-53
|
>7.
| Филимонова О. Адаптационный комплекс/О. Филимонова // Школьный психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2010,N N 14.-С.вкладка. -С. 17-32.
|
>8.
| Журавлев Д. Адаптация учащихся при переходе из начальной в среднюю школу/Д. Журавлев // Народное образование. -М.:Народное образование, 2002,N N8.-С.99-105
|
>9.
| Активное обучение: инструментарий и методы // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N11.-С.42-56.(Продолжение следует)
|
>10.
| Байтусова И. Е. Активные методы обучения в высшей школе/И. Е. Байтусова // Психологі(и)я. -Донецк:Элис- Телеком, 2002,N N8-9.-С.25-26
|
|
|