Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (379)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психологія обдарованості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Туров М. П.
Назва : Обдаровані винахідники: хто вони?
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2008. - N10. - С. 68-72 (Шифр ПП/2008/10)
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія обдарованості
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Щелбанова Е. И., Шумакова Н. Б.
Назва : Одаренность как психологическая система: выявление и развитие в школьном возрасте
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2011. - № 1. - С. 150-161. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2011/1). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 9 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Обдаровані діти-- навчання
обдаровані діти-- психологія
психологія обдарованості
психодіагностика обдарованості
Анотація: Статтю присвячено теоретичному та експериментальному обгрунтуванню нових підходів до виявлення та навчання обдарованих дітей шкільного віку з позицій розуміння обдарованості як складної та динамічної системи. Запропонована структурно-динамічна модель і заснована на ній психодіагностична система загальної обдарованості школярів, а також модель творчого міждисциплінарного навчання та заснована на ній системна технологія підтримки і розвитку загальної обдарованості дітей в умовах шкільного навчання. Представлено результати масштабних лонгітюдних досліджень розвитку обдарованості учнів на всіх етапах шкільного навчання при застосуванні різних освітніх технологій.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/В 40
Автор(и) : Семенова, Римма Олександрівна, Корольов Д. К., Мельник М. О., Нечаєва О. С., Карабаєва І. І., Соловей Я. Г., Сніжна М. А.
Назва : Взаємозв’язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості : монографія
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2008
Кільк.характеристики :144 с.: табл.
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примітки : Бібліогр.: с. 135-143 (147 назв). - Авт. вказ. на звороті тит. л.
ISBN, Ціна 978-966-644-114-3: 23.00 грн.
ББК : 88.372
Предметні рубрики (Галузі знань): Обдарованість-- розвиток
Обдаровані учні-- розвиток здібностей
Обдаровані діти-- дошкільники-- розвиток творчого потенціалу
Обдарованість-- музична обдарованість
Обдарованість-- інтелектуальна обдарованість
Обдарованість-- образотворча обдарованість
психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдаровані учні
Зміст : Теоретико-методологічні підходи до проблеми взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості ; Емпіричне дослідження взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості на різних етапах онтогенезу в умовах профільно-професійної освіти
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 87.6/М 15
Автор(и) : Макаренко С. О.
Назва : Обдарованість як здатність особистості до творчості
Місце публікування : Мультиверсум. Філософський альманах. - К.: Інститут філософії імені Г. С. Сковороди НАН України, 2011. - N 10. - С. 175-187. - ISSN 2078-8142 (Шифр М760384/2011/10). - ISSN 2078-8142
ББК : 87.6 + 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна філософія-- особистість
психологія обдарованості
Особистість-- обдарованість-- творчість
Особистість-- типи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тип творчої особистості--консервативний тип особистості--здатність до творчості
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.37/М 80
Автор(и) : Моросанова В. И., Щебланова Е. И., Бондаренко И. Н.
Назва : Взаимосвязь психометрического интеллекта, осознанной саморегуляции учебной деятельности и академической успеваемости одаренных подростков
Місце публікування : Вестник Московского университета. Серия 14. Психология: Научный журнал. - М.: Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова ; факультет психологии МГУ, 2013. - N 3. - С. 18-33. - ISSN 0201-7385ISSN 0137-0936 (Шифр ВМУПс1/2013/3). - ISSN 0201-7385ISSN 0137-0936. - ISSN 0201-7385ISSN 0137-0936
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія обдарованості
обдаровані діти-- психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдаровані підлітки--інтелект--досягнення в навчанні--самостійність
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.01/Н 15
Автор(и) :
Назва : Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика: збірник наукових праць/ НАПН України, Інститут обдарованої дитини (Київ), Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ); гол.ред. Волощук І. С. Вип. № 2 (13)
Вихідні дані : К.: Інститут обдарованої дитини, 2014
Кільк.характеристики :158 с.: іл., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини, Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
ISSN: 2310-1598
Ціна : 66.26 грн.
ББК : 74.202.4я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Обдаровані діти --Україна
Навчання-- обдаровані діти
Виховання-- обдаровані діти
Психологія обдарованості
Психологія старшокласника
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра загальної та практичної психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація підлітків--інтелектуальна обдарованість--диференційована освіта
Зміст : ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ ; Законопроект "Про освіту обдарованих дітей": на шляху до диференційованої освіти/ Ю. Гоцуляк. Культурологічне значення формування музичного сприйняття у підготовці майбутнього вчителя/ Н. Аніщенко. Моральні принципи освіти обдарованих дітей у XX столітті/ Б. Піонтковський-Вихватень. Вплив активності особистості на розвиток обдарованості/ В. Киричук, О. Прашко. Проектування формування готовності обдарованих старшокласників до вибору професії/ В. Смотрін, К. Андросович. Эстетическое формирование личности на примере художественно-творческой одаренности/ С. Марченко. Підготовка психологів до роботи з обдарованою особистістю/ Л. Смалиус. Творча самореалізація підлітків у процесі позакласної виховної роботи/ О. Флярковська. Культурологічна підготовка як один із засобів формування творчої індивідуальності майбутнього фахівця/ М. Якубовська. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ; Розвиток обдарованої дитини в умовах інформаційного суспільства/ С. Галкін, Т. Юрченко. Критерії визначення готовності учня до самостійного дослідницького пошуку/ Н. Поліхун, К. Постова. Розвиток інтелектуальної обдарованості вихованців як один з пріоритетних напрямів діяльності позашкільних закладів екологічного профілю/ С. Шевчук. ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ ; Емпіричне дослідження досвідної складової особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників: взаємозв’язок шкільної успішності та інтелекту/ Н. Вінник. Умови психолого-педагогічного супроводу розвитку творчих якостей особистості старшокласника/ О. Микитин. Обдарованість і аутизм: контент-аналіз дослідженості проблеми/ Є. Давоян. Методика моніторингу інтелектуальних особливостей дитини як засіб діагностики для виявлення інтелектуальної обдарованості старшокласників/ І. Якимова, А. Павлова, М. Перцев. Вікові особливості розвитку естетичної обдарованості дітей старшого дошкільного віку/ В. Кузьменко, Т. Грицишина, Л. Савенок. Особливості мотиваційної сфери особистості інтелектуально обдарованих старшокласників/ Ф. Подшивайлов. Онтогенез етичного становлення особистості/ В. Турбан.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.01/Н 15
Автор(и) :
Назва : Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика: збірник науковизх праць/ НАПН України, Ін-т обдаров. дитини НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. : Волощук І. С.]. Вип. № 1 (12), 2014
Вихідні дані : К.: Інститут обдарованої дитини, 2014
Кільк.характеристики :158 с.: іл., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини, Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
ISBN, Ціна 2310-1598: 66.26 грн.
ББК : 74.202.4я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- обдарованість дошкільників
Обдаровані діти-- навчання
Обдаровані діти-- виховання
Психологія обдарованості
Психологія старшокласника
Позашкільні заклади-- обдаровані діти-- творча особистість
Обдаровані діти-- дослідницька діяльність
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра загальної та практичної психології
Зміст : ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ ; Формування інформаційної культури учнів початкової школи в умовах інформаційного інтернет-середовища/ О. Онопченко. Проблеми діагностики обдарованості дітей дошкільного віку/ Л. Луценко, С. Самарченко. Роль сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення української мови лінгвістично обдарованими старшокласниками гімназії/ Якимчук, Микола Козяр. Творчість, структура і зміст творчого потенціалу/ І. Волощук, К. Сіпко. Дитяча обдарованість і самоідентифікація особистості: теоретико-педагогічний контекст/ Олена Остапчук. Педагогічна інтерпретація поняття художнього сприйняття особистості/ Н. Аніщенко. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ; Деякі аспекти формування змісту позашкільного навчання фізики обдарованої молоді в умовах профільного навчання/ Б. Кремінський. Просвітницька діяльність у системі роботи з батьками обдарованих вихованців/ Лариса Тихенко, Наталія Сидоренко. Організаційно-педагогічні засади розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку в умовах позашкільного навчального закладу/ В. Заярна. ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ ; Психологічні закономірності гармонізації характеру обдарованої особистості в юнацькому віці/ Н. Павлик. Психологічна готовність до інноваційної діяльності та конкурентоздатність персоналу - головний ресурс організаційного розвитку/ В. Чудакова. Визначення показників розвитку дослідницьких здібностей обдарованих підлітків/ К. Постова. Вплив асоціативного навчання на творчий розвиток учнів молодших класів/ Мар’яна Лук’янчук. Специфіка підготовки майбутніх практичних психологів з ознаками обдарованості/ Д. Туркова. Обдарованість як складова частина формування особистості дитини/ Н. Василенко. Роль викладача у розвитку особистісних якостей дорослих учнів: творчий контекст/ Світлана Зінченко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 52894
Кількість відвідувачів 1961
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя