Пошуковий запит: <.>S=Психологія освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Андреев А. С. Реформа образования с точки зрения психолога/А. С. Андреев // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.20-26
|
>2.
| Андреев А.С. Реформа образования: психологические аспекты/А.С. Андреев // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2004,N N2.-С.149-155
|
>3.
| Асмолов А. Г. Культурно-историческая системно-деятельная парадигма проектирования стандартов школьного образования/А. Г. Асмолов, Г. В. Бурменская, И. А. Володарская // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2007,N N4.-С.16-23
|
>4.
| Кнодель л. Освітня психологія: школа біхевіоризму/л. Кнодель // Директор школи. Україна. -київ:Директор школи.Україна, 2006,N N4.-С.6-9
|
>5.
| Кривцова С. В. Проблемы современной школы с позиций экзистенциального анализа/С. В. Кривцова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 1.-С.13-24
|
>6.
| Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу/Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - 2013
|
>7.
| Овчарова Р. В. Практическая психология образования/Р. В. Овчарова. - 2003
|
>8.
| Панченко Т. Формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності/Т. Панченко // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2011,N N 1.-С.145-150
|
>9.
| Психологічні чинники самодетермінації особистості в освітньому просторі/[С. Д. Максименко, Л. В. Дзюбко, О. М. Капустюк та ін.] ; за ред. Максименка С. Д.. - 2013
|
>10.
| Степанова М. А. От Л. С. Выготского к П. Я. Гальперину: психотехнический подход в психологии образования/М. А. Степанова // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2010,N N 4.-С.14-28
|
|
|