Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в1/В 24
Автор(и) : Введенский В. Н.
Назва : Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 6. - С. 28-36. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/6). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 11 назв.
ББК : 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Психологія-- педагогічна психологія-- психологія вчителів
Філософія-- етика-- професійна етика-- педагоги
Освіта-- школознавство-- вчителі-- професійна етика
Географіч. рубрики: Росія
Анотація: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дружилов С. А.
Назва : Профессионализм педагога: психологический ракурс
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 6. - С. 69-79. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/6). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 7 назв.
ББК : 88.40 + 74.202.21
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- педагогічна психологія-- психологія вчителів
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Росія
Анотація: Професіоналізм характеризується не тільки як високий рівень знань, умінь і результатів роботи педагога, але і як певна системна організація його психіки.Профессионализм характеризуется не только как высокий уровень знаний, умений и результатов работы педагога, но и как определённая системная организация его психики.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 14392
Кількість відвідувачів 887
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя