Пошуковий запит: <.>S=Психологія -- персоналії українських психологів<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Приходько Ю. Іван Олексійович Сікорський: актуальність ідей ученого для сучасної школи/Ю. Приходько // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 3.-С.6-9.
|
>2.
| М’ясоїд П. Ідеї Володимира Роменця як канон самотворення/П. М’ясоїд // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2011,N N 4.-С.12-15
|
>3.
| Рибалка К. Індивід та особистість у психологічній теорії часу Бориса Цуканова (до 60-річчя від дня народження)/К. Рибалка // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2006,N N3.-С.32-57
|
>4.
| Синявський В. В. Борис Олексійович Федоришин (1930-2007) - засновник української школи професійної орієнтації/В. В. Синявський // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2011,N N 2.-С.64-70.
|
>5.
| Синявський В. В. Борис Олексійович Федоришин (1930-2007) - засновник української школи професійної орієнтації/В. В. Синявський // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2011,N N 1.-С.66-70
|
>6.
| М’ясоїд П.А. В. А. Роменець/П. А. М’ясоїд // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 1.-С.5-16
|
>7.
| Летцев В. М. В. В. Зеньковський - психолог і педагог: До 125-річчя від дня народження/В. М. Летцев // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N12.-С.75-79
|
>8.
| Рибалко В. В. В. О. Моляко: теорія виховання творчої особистості на основі стратегіального підходу/В. В. Рибалко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N6.-С.1-16
|
>9.
| Буринська Н. М. В. О. Сухомлинський про застосування навчальних завдань/Н. М. Буринська, В. І. Староста // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2008,N N1.-С.89-93
|
>10.
| Вітаємо Валентину Іванівну Подшивалкіну! // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 1.-С.198-199
|
|
|