Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підготовка викладачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/П78
Назва : Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу : Матеріали Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції 20-21 лютого 2004 р., м. Київ
Вихідні дані : К.: Європейський університет, 2004
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Європейський університет
Різночитання назви :Загл. обл.: Болонський процес: Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу
Ціна : 64.40, 16.50, грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.584(4Укр)я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Гуманітарна освіта
Освіта в Україні-- якість освіти
Екологічна освіта
Економічна освіта
Освіта в Україні-- модернізація освіти
освіта в Україні-- державна політика
Вища освіта в Україні-- кредитно-модульне навчання
освіта неперервна
Підготовка викладачів
Вищі навчальні заклади-- управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): приватні вузи
Зміст : Глобальні проблеми розвитку освіти та особливотсі їх прояву в Україні/ В.С. Журавський. Головні принципи входження України в Європейський простір вищої освіти/ В. І. Домніч. Якість освіти - головний принцип Болонської декларації/ Ю. І. Якименко. Особливості входження України до Болонського процесу/ М. Ф. Головатий. ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ; ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ ; ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ; ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ ; ПРІОРИТЕТИ СИСТЕМНО-ІНСТИТУЦІЙНОЇ СТРУКТУРИЗАЦІЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ, ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ШЛЯХІВ ЇЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ; Науково-методичні засади впровадження кредитно-модульного навчання у вищій школі України/ Б. І. Корольов. Непрерывное образование - стратегическое направление развития современных образовательных систем/ В. И. Астахова. Качество образования в контексте Болонского процесса/ А. А. Гайков. Оцінювання знань студентів у кредитно-модульній системі навчання/ Ю. Г. Гаршнєв, П. І. Сікорський. УДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ ; Шляхи удосконалення управління на рівні вищого навчального закладу/ Т. Б. Волобуєва.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 11.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Кредитно-модульна система
Викладання іноземної мови в школі
викладання психології
Викладання зарубіжної літератури в школі
Викладання біології в школі
Профорієнтація
Екологічна освіта
Мотивація творчості
Підручникотворення
Професійна підготовка
Майбутні вчителі літератури
Інноваційна діяльність
економічна культура
Підготовка викладачів
Зміст : Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг/ К. М. Лубинець. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства/ М. М. Солдатенко. Виховання і медії/ Танась Мацей. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови/ Г. П. Татаурова. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ/ О. О. Безносюк. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів/ Н. А. Побірченко. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів/ А. П. Щербина. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості/ В. В. Синявський. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності/ О. В. Сватенков. Мистецькі технології навчання французької мови/ О. І. Авксентьєва. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури/ Ю. А. Глєбова. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції/ Л. Светенок. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти")/ А. Нагорна. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту/ Л. Б. Лук’янова. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю/ М. І. Михнюк. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості/ Н. І. Литвинова. Аналіз як вид дослідницької діяльності/ В. Г. Базелюк. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем/ І. М. Чемерис. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини/ К. Дубич. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки/ С. Д. Булавенко. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації/ Л. Р. Алексюк. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури/ Ю. Г. Новгородська. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології/ О. В. Комарова. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів/ О. М. Семеног. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури/ Т. Чередник. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля/ Г. Л. Омельченко. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя/ С. В. Тезікова. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності/ О. А. Грищенко. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу/ В. В. Пилипчук. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання/ М. Піддячий. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер/ Ю. Е. Лавриш. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей/ Л. В. Тандир. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання/ В. М. Солова. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми/ Г. Л. Черепанова. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду/ Н. Абашкіна. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії/ Н. М. Авшенюк. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції/ Н. О. Постригачь. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді/ І. В. Гушлевська; Н. Олійник. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії/ Н. Олійник; Н. Стукало. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст./ Н. Стукало; Н. М. Баленко. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття/ І. В. Лисенко. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/І-74
Назва : Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу : матеріали науково-практичної конференції 13-14 грудня 2005 року
Вихідні дані : Х.: ХДАК, 2005
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Міністерство культури і туризму України, Харківська державна академія культури
ISBN, Ціна 966-7352-94-3: 4.12 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)
Підготовка викладачів
Самостійна робота студентів
Соціальні педагоги
Підготовка соціальних педагогів
Музична педагогіка
Музична освіта
Естетичне виховання-- майбутні вчителі
Музичне виховання
Мистецька освіта
Актори-- підготовка
Телевізійні спеціалісти-- підготовка
Режисер масових видовищ-- підготовка
Режисер дитячого театру-- підготовка
Бібліотечна справа-- бібліотечна освіта
Книжковий ринок
Бібліотекарі-- підвищення кваліфікації
Інформаційні технології
Шкільна бібліотека
Комплектування бібліотек
Інноваційні технології навчання
Тестування
Інформаційне забезпечення управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фортепіанна освіта--хореографічна освіта--бібліотечна ярмарка
Зміст : Проблеми інтеграції вищої школи України до Європейського освітнього простору ; Європейські стандарти вищої освіти в контексті Болонської декларації ; Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих навчальних закладах інформаційно-культурологічного та мистецького профілю ; Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці кадрів для соціокультурної сфери ; Етапи розвитку творчого потенціалу студента ; Самостійна робота студентів як один із факторів підготовки грамотного фахівця ; Інноваційний підхід до самостійної роботи студентів ; Активізація самостійно-творчої діяльності студентів у контексті Болонського процесу ; Актуальні проблеми сучасної музичної педагогіки ; Мистецька освіта і Болонський процес ; Підготовка фахівців з хореографії: актуальність європейського досвіду ; Нові напрями бібліотечно-інформаційної діяльності та освіти в контексті формування єдиного інформаційного простору ; Контроль та оцінювання знань студентів у контексті входження України до Болонського процесу
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Психолого-педагогічні проблеми підготовки спеціалістів вищих навчальних закладів: Анотований список літератури
Місце публікування : Гуманітарні науки: Науково-практичний журнал. - Ялта: "Педагогічна преса ", 2002. - N2. - С. 201-204 (Шифр ГН/2002/2)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка викладачів
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/Б 44
Автор(и) : Беляев А. В.
Назва : Подготовка педагогических кадров для кадетских корпусов
Місце публікування : Педагогика: Научно-теоретический журнал/ Редакция Российкой Академии образования. - М.: Педагогика, 2009. - N 8. - С. 58-65. - ISSN 0869-561Х (Шифр П1/2009/8). - ISSN 0869-561Х
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка викладачів
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Росія-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кадетский
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/Ф 75
Автор(и) : Фокин Ю. Г.
Назва : Теоретические основы преподавания в высшей школе
Місце публікування : Вестник Московского университета. Серия "Педагогическое образование". - 2009. - №: 3. - С. 31-51.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання у ВНЗ
Підготовка викладачів
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукова частина
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/Я 85
Автор(и) : Ястремська О.
Назва : Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікафії
Місце публікування : Вища школа: Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Товариство " Знання" України, КОО, 2010. - N 10. - С. 114-127. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2010/10). - ISSN 1682-2366
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): підготовка науковців
Підготовка викладачів
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/П 58
Автор(и) : Попов Л. В., Розов Н. Х.
Назва : Педагогическое образование аспирантов - системообразующая функция вузов
Місце публікування : Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - М.: Издательство Московского университета, 2010. - N 3. - С. 3-9. (Шифр ВМУ-ПО/2010/3)
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукова частина
Педагогічна освіта
Підготовка викладачів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка к викладацької діяльності
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/П 63
Автор(и) : Постригач Н. О.
Назва : Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 4. - С. 39-45 (Шифр ПП1/2011/4)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка викладачів
Анотація: Проаналізовано особливості реформування та структурної організації вищої педагогічної освіти в країнах ЄС.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74/Р 69
Автор(и) : Романова, Ганна Миколаївна
Назва : Теорія і практика підготовки вищих навчальних закладів до проектування навчальних технологій : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.04.- теорія і методика професійної освіти
Вихідні дані : Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2012
Кільк.характеристики :40 с.
Колективи : Житомирський державний університет імені Івана Франка
УДК : 378.147:33-051
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка викладачів
Проектування (пед.)
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проектування в освіті
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 08.06.2024
Кількість запитів 19969
Кількість відвідувачів 1406
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя