Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підготовка вчителів музики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Чжоу Т. "Країна усмішок”: китайський сюжет на європейській оперетковій сцені/Т. Чжоу, Ї. Юе // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2023,N N 3.-С.17-21.
2.

Шумська Л. Ю. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу/Л. Ю. Шумська // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 3.-С.156-162
3.

Дікун І. А. Методика діагностування сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики/І. А. Дікун // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 3.-С.167-172
4.

Дорошенко Т. В. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/Т. В. Дорошенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.85-89
5.

Грисюк О. М. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів/О. М. Грисюк // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.80-84
6.

Скорик Т. В. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/Т. В. Скорик // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.108-111
7.

Солдатенко О. І. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні/О. І. Солдатенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.141-145
8.

Хань Юйцень Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва/Хань Юйцень // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.112-116
9.

Ван Яюєци Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/Ван Яюєци // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.76-79
10.

Павленко О. М. Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики/О. М. Павленко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.54-58
 1-10    11-17 
 
Статистика
за 06.07.2024
Кількість запитів 10239
Кількість відвідувачів 419
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя