Пошуковий запит: <.>S=Підготовка вчителів музики<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи. Вип. 4. - 2012
|
>2.
| Юник Д. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності/Дмитро Юник // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 8/9.-С.52-56
|
>3.
| Чорний С. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту/С. Чорний // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 2.-С.35-36
|
>4.
| Попович Н.М. Теорія і методика формування професійно-особистісного досвіду вчителя музики в системі неперервної педагогічної освіти/Н. М. Попович. - 2015
|
>5.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 1. Спецвипуск: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин. - 2015
|
>6.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 2. Спецвипуск: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин. - 2015
|
>7.
| Скорик Т. В. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/Т. В. Скорик // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.108-111
|
>8.
| Дорошенко Т. В. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/Т. В. Дорошенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.85-89
|
>9.
| Солдатенко О. І. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні/О. І. Солдатенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.141-145
|
>10.
| Хань Юйцень Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва/Хань Юйцень // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.112-116
|
|
|