Пошуковий запит: <.>S=Підготовка вчителів музики<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Скорик Т. В. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/Т. В. Скорик // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.108-111
|
>2.
| Хань Юйцень Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва/Хань Юйцень // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.112-116
|
>3.
| Грисюк О. М. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів/О. М. Грисюк // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.80-84
|
>4.
| Дорошенко Т. В. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/Т. В. Дорошенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.85-89
|
>5.
| Дікун І. А. Методика діагностування сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики/І. А. Дікун // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 3.-С.167-172
|
>6.
| Чжоу Т. "Країна усмішок”: китайський сюжет на європейській оперетковій сцені/Т. Чжоу, Ї. Юе // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2023,N N 3.-С.17-21.
|
>7.
| Солдатенко О. І. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні/О. І. Солдатенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.141-145
|
>8.
| Шумська Л. Ю. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу/Л. Ю. Шумська // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 3.-С.156-162
|
>9.
| Ван Яюєци Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/Ван Яюєци // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 3.-С.76-79
|
>10.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 1. Спецвипуск: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин. - 2015
|
|
|